ניוד הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  
ניוד הוט מובייל
ניוד הוט מובייל

במחשבה על ניוד הוט מובייל, במידה ואתם מגדירים מערכת טלפון עסקית חדשה, אתם יכולים לקבל מספר טלפון חדש לטלפון הנייד, או לנייד את מספר הטלפון הנוכחי שלכם. כאשר ההעברה לא מעלה הרבה בעיות אם זה מספר הטלפון הפרטי שלכם, לעשות זאת עבור החברה שלכם דורש להפעיל משנה שיקול דעת. כדאי לכם מאוד להקפיד לקרוא את כל מה שמופיע במאמר הנ"ל, למן ההתחלה ועד לסיום, וכך תבינן, שאם אתם חושבים על העברה של מספר הטלפון הנייד, כי אז אתם צריכים לדעת למה התהליך הזה כל כך מומלץ. אך רגע לפני כן, הבה ונסביר מה המשמעות של ניוד הוט מובייל. העברה של מספר טלפון נייד פירושה העברת מספר הטלפון הנייד הקיים שלכם לרשת סלולארית חדשה. זה מבטיח שללקוחות תהיה גישה לספקי הטלקום הטובים ביותר מבלי לשנות את מספרי הטלפון הנייד שלהם. כמו כן, זה מוודא שמפעילי רשתות סלולריות יצטרכו לספק קישוריות חלקה ותעריפים תחרותיים ללקוחות שלהם.


האם ניוד הוט מובייל באמת יחסוך לכם במשאב הכי יקר – הלא הוא הזמן?

בלי שמץ של ספק, ניוד הוט מובייל באמת יחסוך לכם במשאב הכי יקר לאנושות – הלא הוא הזמן – חוץ מל ההוצאות הכספיות אשר כרוכות במיתוג מחדש של התקשורת שלכם עם מספר הטלפון החדש, אתם אף תבלו זמן לא מבוטל ליידע את השותפים העסקיים, המשפחה והחברים שלכם על קיומו. עבור בעל עסק קטן, כל דקה שהוא לא משקיע בפרויקטים של הליבה שלו, זה בזבוז זמן וכסף משוועים. כשאתה מבצעים ניוד של מספר טלפון נייד, אתם למעשה חוסכים זמן, כסף ונמנעים מהטרחה המיותרת של צורך להודיע ​​לכולם מה מספר הטלפון הנייד החדש שלכם.


האם ניוד הוטמובייל מהווה עקביות של אמצעי הקשר או התקשורת?

נראה, על פניו, כי ניוד הוט מובייל מהווה עקביות של אמצעי הקשר או התקשורת – ככל הנראה, השתמשתם במספר הטלפון העסקי שלכם בכל התקשורת שלכם. הלקוחות והשותפים העסקיים שלכם כבר רגילים לזה. בעוד שאתם מעבירים את מספר הטלפון של בית העסק שלכם, אתם לא צריכים לדאוג ליידע את הלקוחות או את הספקים שלכם. מעורבות הלקוחות שלכם תימשך לעד ללא כל הפרעה. זה מועיל במיוחד אם אתם מעבירים את מספר טלפון של תמיכת הלקוחות שלכם.


האם ניוד שעושה חברת הוט מובייל מייתר את כל הבלגאן של שינוי המערך השיווקי שלכם?

לא קיים כל עוררין על כך, כי ניוד הוט מובייל מייתר את כל הבלגאן של שינוי המערך השיווקי שלכם – אם תשנו את מספר הטלפון של הטלפון הנייד שלכם, תהיו חייבים ליידע את הלקוחות, השותפים העסקיים, צוות המשרד, הספקים, הקולגות ואפילו הרשויות הרגולטוריות שלכם אם זה מספר הטלפון הראשי שלכם. הדבר כרוך בשינוי הביטחונות השיווקיים שלכם, כמו למשל – כפוסטרים, באנרים, עלונים, תפריטים, דפי מדיה חברתית, פרופילים מקוונים ושילוט חזית החנות שלכם, וכיוצא בזאת. בעוד שאתם מעבירים את מספר הטלפון של הטלפון הנייד שלכם, אתם כך חוסכים משמעותית בהוצאות המיותרות הללו.


האם ניוד הוט מובייל דומה להעברה של שיחות?

אכן כן, ניוד הוט מובייל דומה להעברה של שיחות – העברת מספרי טלפונים ניידים מתייחסת להעברת מספר הטלפון הנייד שלכם מספק השירות הנוכחי שלכם למספר טלפון חדש. כאשר תעבירו את מספר הטלפון של הנייד שלכם, ספק השירות הקודם שלכם יסיר את מספר טלפון הנייד שלכם מהשרת שלו. העברת שיחות היא תופעה אחרת לגמרי. זה לא כמו לשנות את מספר הטלפון של הנייד שלכם. במקום זאת, זה מתייחס להעברת השיחות שלכם למספר אחר. באופן הזה, לצורך העניין, תוכלו להעביר את השיחות שלכם למספר אחר כאשר אתם לא יכולים לענות להן. כמו כן, יש לכם מספרים שונים, אתם יכולים לספק את כל הצרכים שלכם לאחד ולענות לשיחות מטלפון. מספר הטלפון המקורי שלכם יישאר זהה בזמן שאתם מעבירים את השיחות. אתם יכולים להפסיק את העברת השיחה ותקבלו שוב את הצלצולים למספר הטלפון שלכם.


מה נאמר ומה נספר…

ניוד הוט מובייל הוא תהליך שבו אתם יכולים להעביר את מספר הטלפון הנייד הנוכחי שלכם לספק שירות אחר. העברת מספר הטלפון הנייד שלכם אפשרית בשתי דרכים – האחת, העברה של מספרי טלפון מקומיים ; השניה, העברת מספר טלפון נייד מלא.

ניוד הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: