הוט תשתית טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הוט תשתית טלפון, כאשר טלפוניה באינטרנט מתייחסת לכל סוגי שירותי הטלפוניה, כמו למשל – שיחות טלפון, פקס, דואר קולי, שיחות וידאו וצורות תקשורת אחרות, שבהם שיחות ונתונים נשלחים באופן דיגיטלי דרך רשת האינטרנט על ידי פרוטוקול האינטרנט (IP), במקום להיות משודרים בדרך המסורתית באמצעות קווים אנלוגיים. המאמר הזה רווי בעובדות מעניינות, ועל כן מוטב שתקראו אותו למן יסודו ועד לתומו, וכך תדלו ערב רב של ממצאים על הוט תשתית טלפון.


מה ההבדל בין הוט תשתית טלפון, טלפוניה באינטרנט, לבין VOICE OVER IP?

כדי להסביר לכם מה ההבדל בין הוט תשתית, טלפוניה באינטרנט, לבין VOICE OVER IP, נתחיל מההתחלה – טלפוניה באינטרנט ו-  VoIPמשמשות בדרך כלל כמילים נרדפות, אך במציאות, VoIP היא תת קבוצה של טלפוניה באינטרנט המתייחסת לתעבורה קולית בלבד. בעוד שטלפוניה אינטרנטית הינה כינוי כללי לטכנולוגיה של החלפת מנות IP המשמשת מערכות טלפון אינטרנט להחלפת כל סוג של מידע, Voice over IP היא השיטה הספציפית להעברת שיחות קוליות ברשת IP. טלפוניה באינטרנט כוללת יכולת VoIP ואף שורה של תכונות ופונקציונליות אחרות. כמו למשל – בעזרת טלפוניה אינטרנטית אפשרי לשלב פתרונות תקשורת מאוחדת ופקס על פני XCAPI.

הוט תשתית טלפון
הוט תשתית טלפון


מה כל כך מייחד תשתית הטלפון של HOT?

טלפוניה אינטרנטית מציעה מעלות רבות בהשוואה לטלפוניה מסורתית מכיוון שהיא הופכת את התקשורת העסקית לחכמה יותר, לגמישה יותר, לנוחה יותר והן לחסכונית יותר. אחת המעלות העיקריות שלה היא שהיא מאפשרת שילוב מכשירים מרובים, כמו למשל – טלפונים ניידים או טלפונים נייחים.  והנה מה שכל כך מייחד הוט תשתית טלפון –

  1. עלויות נמוכות יותר – לרוב, טלפוניה IP חסכונית יותר מטלפוניה קווית וסלולרית מסורתית. עם פתרון טלפוניה בענן, שיחות פנימיות בתוך העסק הן בלי כל תשלום לגמרי.
  2. תכונות מתקדמות – באמצעות טלפוניה אינטרנטית, קול ונתונים מועברים על גבי אותה רשת, מה שמאפשר שירותים חדשים – כדוגמת – פגוש ושתף שיחות וידאו. אינטגרציות מוסיפות פונקציונליות נוספת, המאפשרת לעסקים לייעל את כל התקשורת והתהליכים העסקיים שלהם.
  3. איכות קול מעולה – טלפוניה IP עשתה כברת דרך מאז שהוצגה לראשונה בשנות התשעים. כל עוד יש למשתמשים חיבור אינטרנט מהיר ויציב עם רוחב פס טוב, שיחות VoIP לא אמורות לחוות בעיות חביון או הפרעות. כמו כן, טלפונים ואוזניות ה- IP העדכניות ביותר נועדו להשיג איכות צליל מעולה עם ביטול רעשים ודחיסת אודיו מתקדמת, לחתוך כל רעשי רקע.


מה כה מאפיין הוט תשתית טלפון?

מה שכה מאפיין הוט תשתית טלפון שמשתמשים יכולים, לצורך העניין, לגשת לשלוחת המשרד שלהם מהטלפון הנייד שלהם, מה שמעניק להם חופש תקשורת מלא, לא משנה אם הם עובדים מרחוק או במשרד. והנה עוד היבטים –

  1. מדרגיות וגמישות מלאה – פתרונות הוט תשתית טלפון הטובים ביותר מתארחים בענן, באופן הזה שאין כל צורך שהלקוח ירכוש, יתקין ויתחזק פלטפורמות מקומיות יקרות. ההטמעה היא מהירה ושירותי טלפוניה אפשר להגדיל ולהקטין את מספר המשתמשים וכל תכונות נוספות לפי הצורך.
  2. נגישות וניידות חלקה – משתמשים יכולים לגשת לשירותי הוט תשתית טלפון מכל מקום ומכל מכשיר כל עוד יש להם חיבור לאינטרנט.


מה כדאי שתדעו על חברת HOT?

כדי להשתמש במערכת טלפון אינטרנטית, כגון – הוט תשתית טלפון, יש צורך בפתרון VoIP. כשאתם מדברים דרך מיקרופון במחשב נייד או דרך אוזניות הקול שלכם, אות השמע – עובר דיגיטלית. נתונים אלה מחולקים למנות ומקבלים תוויות בודדות. השיחה שלכם מורכבת מחבילות נתונים שונות. כל חבילת נתונים עוברת דרך האינטרנט אל הנמען. כאשר הנתונים מגיעים ליעד הקצה הם מוחזרים לסדר הנכון. בשלב הבא, הנתונים מומרים לאודיו והנמען שומע את מה שאמרתם. מעניין לציין שמנות הנתונים לא בהכרח מגיעות לפי הסדר שנשלחו – הן עשויות לעקוף אחת את השנייה בדרך. כאשר אז מגיעים הם מורכבים מחדש בסדר הנכון וההודעה שלכם יכולה להישמע על ידי הנמען.


ובלי להכביר במלים…

מספר טלפון IP הוא מספר טלפון שפועל דרך רשת או פרוטוקול IP ואשר מעביר קול דרך האינטרנט. זה מאפשר קבלה ושיחות באמצעות מכשירי VoIP הפועלים דרך האינטרנט או ישירות מהדפדפן. בהקשר לעניין של הוט תשתית טלפון, איכות השמע שופרה מאוד בהשוואה לקווי ה- IP הישנים.

הוט תשתית טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: