מכירות הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

מכירות הוט מובייל כל כך נדרשות מכיוון שכל עוד יש לכם את הטלפון הנייד שרכשתם, אין כל סיבה שתשתעממו. קיים מנעד נרחב של משחקים להורדה ולמשחק, אתם יכולים לקרוא מאמרים אונליין, או לחלופין להשתעשע עם הסושיאל מדיה, כדי להעביר את הזמן. באם פשוט תחליטו להמשיך לקרוא, תבינו כי טלפונים ניידים מאפשרים, כמו למשל – צפייה בווידאו, ואף האזנה לרדיו, פודקאסטים או מוזסקה. כמו כן, אם אתם משתתפים באירוע אמתי, בדרך כלל אתם יכולים לאחסן את הכרטיס שלכם בטלפון הנייד שלכם בשביל להציג אותו בדלת. משחקי טלפון נייד הם דרך פופולרית במיוחד עבור בני האדם לבלות את זמנם.


האם הוט מובייל מכירות תספק לכם טלפון נייד עם ארגון או לוח שנה?

ברור מאליו כי מכירות הוט תספק לכם טלפון נייד עם ארגון או לוח שנה – טלפונים ניידים הינם מכשירים פשוט פנטסטיים לארגון, והיומנים שלהם הם דרך נפלאה לנהל לוח זמנים עמוס. הטלפון הנייד שלכם יתריע בעדכם בעוד שיש לכם תור לרופא, זה יום הולדת של אדם אהוב, או פשוט יעזור לכם לארגן את משימות העבודה היום יומיות שלכם ואת לוח הזמנים האישי שלכם. טלפונים ניידים מייצרים מכשירים נפלאים עבור לוחות שנה, ועל פי רוב המידע מסונכרן ומגובה באינטרנט.

מכירות הוט מובייל
מכירות הוט מובייל


האם מכירות של הוט מובייל יחשפו אתכם לתזכורת ולהערות?

מן הסתם, מכירות הוט מובייל יחשפו אתכם להערות ולתזכורות – אף במידה ועסקינן אודות רשימת קניות, סיסמה חשובה, ואף במידה ועסקינן אודות סט מסובך של הוראות שיהיה קשה לשנן, טלפונים ניידים הם דרך נהדרת לשאת הערות ותזכורות. אלה לא תמיד חייבים ללבוש צורה של טקסט או מספרים, כאשר אתם יכולים אף להשתמש בתמונות, אודיו או וידאו כדי להקליט מידע חשוב לשימוש מאוחר יותר.


האם מכירות הוט מובייל מציעות לכם צילום באמצעות וידאו בזמן אמת?

אין כל ספק, כי מכירות הוט מובייל מציעות לכם צילום באמצעות וידאו בזמן אמת – אנשים רבים כיום אוהבים לראות את האדם עמו הם משוחחים, והן לשמוע את הקול שלהם. וידאו צ'אט חי מאפשר זאת. וידאו בזמן אמת מאפשר גם סטרימינג בשידור חי של אירועים חיים ברחבי רשת האינטרנט, וכן לטלפונים ומכשירים אחרים.


האם בזכות חברת הוט מובייל מכירות תיהנו מנסיעות, ממפות ואף מניווט?

ברור שכן, בזכות מכירות תיהנו ממפות, מניווט ומנסיעות – למצוא את הדרך שלכם מעולם לא היה קל יותר מאז שהטלפונים הניידים התחילו להשתמש GPS שיכוון אותם ליעדים שלהם. אף באם מדובר על נהיגה, רכיבה על אופניים, ואף באם מדובר על הליכה, אתם יכולים לקבל עדכונים חיים על המיקום שלכם, עבודות בכביש, תאונות וגורמים אחרים לתנועה איטית, בתוספת מידע על מתקנים קרובים, כמו למשל – מסעדות, בתי קפה, תחנות דלק ובתי מלון. כאשר נוסעים במטוס או ברכבת, יש באפשרותכם להשתמש בטלפון הנייד שלכם, כדי לחקור את לוחות הזמנים.


האם מכירות הוט מובייל ישפרו את המחקר והלמידה שלכם?

מן הסתם, מכירות הוט מובייל ישפרו את המחקר והלמידה שלכם – הטלפון הנייד שלכם הוא בדיוק כמו שיש לכם את ספריית העיון הגדולה בעולם בהישג יד בכל מקום שאליו אתם הולכים. אתם עשויים לחפש כמעט כל דבר בכל מצב כל עוד יש לכם קשר של קליטה מהאינטרנט בטלפון הנייד. אם אתם בחנות ואתם לא בטוחים איזה חלק דגם הרכב הספציפי שלכם צריך, או שאתם צריכים לתרגם ביטוי בשפה זרה, או שאתם צריכים למצוא מתכון לארוחת ערב באותו ערב? הטלפון הנייד שלכם יכול לסייע לכם למצוא את התשובה הכי מתאימה.


האם המכירות יציעו לכם פיננסים והן בנקאות און ליין?

לא קיים כל עוררין על כך כי מכירות הוט מובייל יציעו לכם בנקאות ופיננסים און ליין – טלפונים ניידים הם דרך נהדרת לארגן את הכספים שלכם. אתם יכולים לבדוק את יתרות חשבון הבנק שלכם, להעביר כסף ולשלם חשבונות, הכול בכמה קליקים בלבד. בדרך כלל זה הרבה יותר נוח מאשר להיכנס לסניף הבנק או להשתמש במחשב בבית. יש אפליקציות שאומרות לכם את דירוג האשראי שלכם, מה מצב המניות והמניות ומידע כלכלי אחר.


ובחצי קריצה…

זה נראה מוזר שלפני זמן לא רב לא יכולתם בכלל להתעדכן באירועים חיים בזמן אמת. הטלפון הנייד יכול להתריע בעוד שיש חדשות מרעישות או ציוני הקבוצה האהובים עליכם במשחק. כיום אפשר, באמצעות מכירות הוט מובייל, לבצע מעקב אחרי אירועים חיים רבים על ידי וידאו, כמו גם טקסט.

מכירות הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: