טריפל משפחתי עד 1000MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
כולל ראוטר + מגדיל טווח!
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טריפל משפחתי עד 500MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
אינטרנט עד 500 מגה
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טלוויזיה בלבד
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
2 ממירים כולל אחד מקליט
כאשר חושבים על HOT מכירות טלפון, אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מכשירים ניידים משנים את הדינמיקה העסקית בקנה מידה רחב. בני האדם כיום ניגשים ליומני הפגישות שלהם, מזמינים פגישות ובודקים דואר אלקטרוני בטלפון הנייד ובטאבלט שלהם. מכשירים ניידים הפכו לבן לוויה קבוע שמעדכן אתכם בעולם הדיגיטלי המתפתח חדשות לבקרים. איך אם כן, חברת HOT יכולה להרשות לעצמה ולצוות המכירות שלה שלא תהיה גישה לתוכן המתאים לטלפון הנייד? בכל מקום שהם הולכים, הם מקדמים את העסק שלהם ואת המוצר שלהם. אז, האם אין צורך שהם יישארו מעודכנים ומעודכנים כל הזמן? צוות המכירות של HOT הוא הפנים של החברה. כשהוא הולך לפגישת מכירות, המטרה היחידה שלו היא להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח. אם תקפידו על קריאה רציפה, תבינו איך משיגים את זה. באופן כללי, הלקוחות זקוקים למידע שעוזר להם לפתור בעיה. והחזקת תוכן הנייד הראשון יאפשר לנציג המכירות של HOT לספק את המידע הזה.
האם HOT מכירות טלפון יוצרת קידום מכירות תמיד?
צוות HOT מכירות טלפון מבין שכשהוא עובד בחברה, הוא מייצג את החברה. צוות המכירות של HOT לא תמיד צריך להיות במשרד או בשטח כדי לבצע מכירה. בני האדם משתמשים בטלפונים ניידים בכל יום ובכל מקום. אף במידה ונציג המכירות של HOT בחופשה, הוא עדיין יכול להשיג לקוחות. הוא יכול לעשות שימוש במכשיר הנייד שלו כדי להראות איך המוצר או השירות שלו בולט, ומהן היתרונות שהוא מציע. הוא לא צריך להיות יותר מדי מכירות לגבי זה. אך בדיוק הכמות הנכונה של מידע יכולה להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח החדש של החברה. עם מידע ומפרטים בהישג יד צוות HOT מכירות טלפון, הוא יכול לבצע מכירות בכל מקום ולהעניק לחברה הזדמנויות עסקיות חדשות.

האם הוט מכירות טלפון מספקת חוויה מוגברת?
שימוש במציאות רבודה פירושו לקחת את חווית הלקוח לשלב הבא. עם מכשיר נייד, אשר מאפשר מציאות רבודה, צוות HOT מכירות טלפון יכול להראות ללקוחות שלו תצוגה משופרת של המוצרים או השירותים.
האם HOT טלפון מכירות מאפשרת גישה לאלתר למידע הכי עדכני?
רשת האינטרנט היא המקור הטוב ביותר לקבלת עדכונים אחרונים. ברגע שיש השקת מוצר חדש, או עדכון חדש יוצא, זה בכל רחבי האינטרנט. זה יכול להיות תועלת עצומה לצוות HOT מכירות טלפון. צוות המכירות של הוט נדרש לקבל מידע עדכני על מוצרים חדשים וקיימים. כיוון שכדי להישאר בתחרות ולהגביר את המכירות של המוצרים שלו, הוא צריך להישאר מעודכן. ייתכן שלאנשי המכירות של HOT לא יהיה זמן לשתף פעולה אחד עם השני ולהתעדכן בהתרחשויות האחרונות בתחום עבודתם. אך כל עוד יש אתם מכשיר נייד עם חיבור אינטרנט מספיק טוב, הם יכולים לקבל עדכונים מידיים. מכיוון שכך, בכל פעם שיש מוצר חדש או לחלופין מוצר מעודכן בשוק, צוות המכירות של HOT יקבל על כך הודעה לאלתר. לאחר מכן הוא יוכל לעדכן את מצגות המכירות שלו בהתאם.
האם הוט מכירות טלפון מספקת זמן תגובה מהיר?
הבריות כיום מעוניינות בפתרונות מידיים. אם תתקשרו היום לאיש שירות הלקוחות, או לצוות HOT מכירות טלפון, והוא יגיד לכם שהוא יפתור את הבעיה שלכם מחר, בוודאי שלא תשמחו מזה. באופן דומה, ללקוח יכולות להיות שאלות שאולי ירצה לשאול מאוחר יותר. בזמן כזה, איש המכירות של HOT חייב להיות זמין לענות על הספקות שלו. יחד עם זאת, הכרחי שצוות המכירות של HOT יהיה תמיד נגיש. ואיזו דרך טובה יותר ממכשיר נייד? הלקוחות יכולים בכל זמן נתון להגיע לאנשי המכירות של HOT לשאלות או שאיש המכירות יכול לעקוב אחר הלקוחות הפוטנציאליים שלו באמצעות שיחת טלפון או דואר אלקטרוני. כך או כך, שניהם מצליחים לשמור על קשר, וזה חיוני מאוד לשיתוף פעולה עסקי.
שאלות ותשובות נפוצות על הוט טלפון מכירות
1. מהו הוט טלפון מכירות?
זהו מוקד טלפוני ייעודי להצטרפות לשירותי הוט, שדרוג חבילות וקבלת מידע על מבצעים.
2. אילו שירותים ניתן לרכוש דרך המוקד?
ניתן להצטרף לשירותי טלוויזיה, אינטרנט, טלפון קווי, חבילות טריפל ושירותים סלולריים.
3. האם יש מוקד נפרד למכירות לעומת שירות לקוחות?
כן, מוקד המכירות מיועד להצטרפות ושדרוגים, בעוד מוקד השירות מטפל בתקלות ובחיובים.
4. האם מוקד המכירות פעיל 24/7?
לא, שעות הפעילות מוגדרות, אך הן לרוב רחבות וכוללות בוקר עד ערב.
5. האם ניתן להצטרף לשירותי הוט דרך הטלפון בלבד?
בהחלט, אפשר להצטרף לשירות בשיחה עם נציג, ללא צורך בהגעה לסניף.
6. האם הוט טלפון מכירות מספק מידע על מבצעים עדכניים?
כן, נציגי המכירות מציעים מידע מפורט על כל המבצעים הפעילים בזמן אמת.
7. האם אפשר לשדרג חבילה קיימת דרך המוקד?
בהחלט, ניתן לשדרג לכל חבילה מתקדמת יותר בהתאם לצורך.
8. האם ניתן להוזיל חבילה קיימת דרך המוקד?
כן, נציגי המכירות מסייעים להתאים חבילה חסכונית יותר בהתאם לשימוש.
9. האם יש מוקד מכירות נפרד ללקוחות עסקיים?
כן, הוט מפעילה מוקד ייעודי לעסקים עם חבילות מותאמות לצורכי חברות וארגונים.
10. האם אפשר לרכוש מכשירים דרך המוקד?
כן, במוקד המכירות ניתן לרכוש מכשירים תואמים לשירותי הוט מובייל.
11. האם אפשר להזמין טכנאי דרך המוקד?
כן, לאחר ההצטרפות נציגי המכירות יכולים לתאם ביקור טכנאי בבית הלקוח.
12. האם השירות כרוך בתשלום נוסף עבור השיחה?
לא, השיחה למוקד מחויבת לפי תעריף רגיל של ספק הטלפון.
13. האם ניתן לשלם בכרטיס אשראי בשיחה עם נציג?
בהחלט, ניתן לשלם בכרטיס אשראי או לקבוע אמצעי תשלום אחר.
14. האם ניתן להוסיף קווים חדשים דרך המוקד?
כן, ניתן להוסיף קווים סלולריים או לשדרג חבילות קיימות.
15. האם אפשר לקבל מסמך סיכום של העסקה?
כן, לקוחות מקבלים מסמך סיכום במייל או בהודעת SMS.
16. האם השירות זמין גם באנגלית?
כן, קיימים נציגים המעניקים שירות גם באנגלית ולעיתים גם בשפות נוספות.
17. האם יש חבילות מיוחדות לסטודנטים או חיילים?
לעיתים מוצעים מסלולים מותאמים עם הנחות מיוחדות לסטודנטים, חיילים וגמלאים.
18. האם ניתן להקפיא שירותים שנרכשו דרך המוקד?
כן, קיימת אפשרות להקפיא שירותים לתקופה מוגבלת לפי מדיניות החברה.
19. האם ניתן להצטרף לשירות גם מחו"ל?
המוקד זמין גם ללקוחות מחו"ל, אך השירותים עצמם ניתנים בישראל.
20. איך ניתן לוודא שהמספר של הוט טלפון מכירות הוא הרשמי?
הדרך הבטוחה ביותר היא לבדוק באתר הרשמי של הוט או באפליקציה.
מסקנות,
תארו לעצמכם לקוח שנכנס לחנות שלכם ולאחר שסיים לבחור שני דגמים של טלפונים ניידים, הוא רוצה שאיש HOT מכירות טלפון יסביר את התכונות וההבדלים שלהם. הייתם מצפים שנציג המכירות יתחיל מיד לתאר את התכונות וכיצד זה יתאים לאורח החיים של הלקוח או לביתו. במקום זאת, אם איש המכירות אובד מילים או לא נראה שהוא יודע מספיק על המוצר, הלקוח שלך לא יתרשם. לכן, חיוני שצוות המכירות של HOT יהיה מצויד היטב במידע, מה שתמיד מתקיים.



