הוט טלפון מכירות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הוט טלפון מכירות כרוך בשיתוף פעולה יעיל, שהוא דבר טוב אובייקטיבית עבור כל פונקציה עסקית. אך זה בלי כל ספק עושה את כל ההבדל הגדול ביותר במכירות ובשיווק. על פי מנעד נרחב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי כמעט תשעה מתוך עשרה מובילי מכירות ושיווק טוענים שהתאמה הדוקה יותר בין שתי הפונקציות היא ההזדמנות מספר אחת לשיפור הביצועים העסקיים במציאות העכשווית. באם פשוט תמשיכו לקרוא עד הסוף, תבינו כי הרצון שהמכירות ושהשיווק יעבדו יותר יחד זה דבר שונה מאוד מהשגתם בפועל הלכה למעשה. במציאות, נמצא עוד באותם המחקרים, כי תשע עשיריות ממובילי השיווק מאמינים ששתי המחלקות לא מיושרות באופן יסודי באסטרטגיה, תהליך, תוכן ותרבות. ברור שזה מהווה מחסום גדול לשיתוף פעולה.

 

האם הוט טלפון מכירות מיישמת מיפוי יותר ברור של מסע הלקוח?

באופן וודאי נאמר, כי הוט טלפון מכירות מיישמת מיפוי ברור יותר של מסע הלקוח – אחד המכשולים הגדולים ביותר עבור חברות B2B הוא להשיל את נקודת המבט הפנימית שלהן, על מנת להבין את תהליך הרכישה מנקודת המבט של הרוכשים. זה קריטי בפרט עבור כל חברה אשר מאמצת את הגישה שמבוססת חשבון. יישור שיווק מכירות נפטר מחלוקת המשפך המלאכותי בין שיווק למכירות, ובמקום זאת מוביל לראייה הוליסטית של מסע הרוכשים, למן תחילתו ועד סופו. מיפוי זה מספק הבנה הרבה יותר מציאותית של חוויית הלקוח הפוטנציאלי, ומפחית את הסיכון בהנחת הנחות שגויות לגבי מי מעורב ובאילו דרכים מצד הקונה. עם ראייה מדויקת של מסע הלקוח, שיווק ומכירות יכולים להגדיר ולבצע בצורה בטוחה יותר קמפיינים שנועדו לעורר ולהגביר את המעורבות.

הוט טלפון מכירות
הוט טלפון מכירות


האם מכירות של הוט בטלפון בונה פרסונות רוכשים יותר מדויקות?

לא קיים כל עוררין על כך, כי הוט טלפון מכירות בטלפון בונה פרסונות רוכשים מדויקות יותר – כאשר צוותי מכירות ושיווק של חברת הוט יכולים להשקיע זמן רב בריב על מי יש את ההשפעה הגדולה ביותר על הבאת עסקים חדשים, שניהם ממלאים בסיכומו של יום תפקיד מפתח בטיפוח לידים ובסגירת עסקאות. כאשר הם נמצאים באותו עמוד, מנצלים את החוזקות והכישורים הספציפיים שלהם כדי להשיג מטרות משותפות, התוצאות תמיד טובות יותר. יחד עם זאת, בעוד שהפונקציות של המכירות והשיווק אינן מתקשרות ביעילות, תהליכים מתקלקלים והביצועים יורדים. האישיות של קונים היא בדרך כלל אחד הדברים הראשונים שסובלים כשצוותי שיווק אינם מתאימים. אולי צוות המכירות של חברת הוט חושב שהוא מכוון לקהל יעד אחד, אך הפרסונות שלו עשויות להחמיץ את המטרה. הכול זה למעשה עניין של בעלות משותפת. כאשר מכירות ושיווק מרגישים שיש להם חלק שווה ביצירת פרסונות וחידוד, הם יעבדו יחד, על מנת להבטיח שהפרסונות הללו יהיו מדויקות ככל האפשר. מכירות עשויות לספק משוב ברור ומועיל כאשר לידים אינם תואמים לקהל היעד אליו אתם שואפים להגיע. בתורו, זה מאפשר לשיווק לבחון מחדש פרסונות של קונים ולעדכן את המיקוד שלהם לפי הצורך. אלו לא רק חדשות טובות עבור הוט טלפון מכירות, זה אף נפלא עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלה. פרסונות מדויקות אומרות הבנה חזקה יותר של נקודות הכאב שהלידים של חברת הוט מתמודדים אתם ואת היעדים שהיא מבקשת להשיג, מה שגורם למסע חלק ומרתק הרבה יותר במשפך המכירות. זה לא מקרי שבשיעור של כשבעים אחוזים מאנשי המכירות והשיווק מאמינים ששיתוף פעולה הדוק יותר מביא לחוויית קנייה חיובית יותר.


הישורת האחרונה,

חברות עם צוותי מכירות ושיווק בהתאמה הדוקה, כמו למשל – חברת הוט טלפון מכירות, נוטות לחלוק הרבה תכונות משותפות. לצורך העניין, הן לרוב מאוד אסטרטגיות וממוקדות בהשגת ערך לטווח ארוך. באמצעות עבודה אקטיבית לקראת המטרה של שיפור שיתוף הפעולה בין מכירות ושיווק, חברות אלו מסוגלות להעלות את הביצועים של שני צוותי המכירות. חברת הוט צריכה לתת לשתי הפונקציות תמונה מדויקת של איך נראית הצלחה – לא רק כעת, אלא שלוש או חמש שנים בהמשך – והיא תוכל לבנות אסטרטגיה ברורה ומושכלת, כדי להכות את כל מספרי המפתח שלה. בתורו, היא יכולה להשתמש במפת הדרכים הכוללת, על מנת לפתח פעולות ספציפיות עבור כל צוות מכירות בנפרד. השיווק יכול להתחייב ליצור ולהפעיל קמפיין חדש ליצירת לידים בכל רבעון, כאשר מכירות יכולות להתחייב לקיים פגישות משוב קבועות כדי לחלוק תובנות לגבי מה עובד טוב, וכמובן מה שלא. ביחד, היא יכולה למנף את ההתאמה הזאת, בשביל לבנות קמפיינים חזקים ואפקטיביים יותר מתמיד.

הוט טלפון מכירות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: