HOT מכירות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודשיים
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודשיים
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
149 חודש ראשון במתנה
  •  

מחלקת HOT מכירות, כמו הרבה חברות, במשך השנים האחרונות, מטפחת  צוות מכירות אשר חולק טכנולוגיה אחת חזקה משותפת, והיא תוכנת ניהול קשרי לקוחות, או לחלופין CRM. באופן מסורתי, גישה למסד הנתונים CRM הזה, אשר עוקב אחר מערכות יחסים, קבע תזכורות מעקב ומיפה את צינור המכירות נגיש ממחשב שולחני. ככל שכוח המחשוב גדל, כך גם ה- CRM, וגדלו למערכות תוכנה חזקות ועשירות בתכונות המסוגלות לייעל את משפך המכירות ואף לתת להנהלה סטטיסטיקה אנליטית חשובה של מה שקורה בשטח. למרות ערכו, ל- CRM השולחני יש פגם אחד מרכזי, זה תקוע בתוך המשרד. ברגע שהוא בשטח, נציג המכירות מנותק מעושר המידע המאוחסן בתוך ה- CRM השולחני. משום שנציגי הוט מכירות צריכים להיות יותר ויותר בשטח מול הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלהם, הם צריכים גישה מידית לנתונים מה- CRM שלהם, על מנת למקסם את היעילות שלהם. משום שבוודאי תמשיכו לקרוא עד לסוף דברינו, תיווכחו כי למרבה המזל, התעשייה שמה לב ופתרונות CRM המותאמים לנייד, זמינים כדי למקסם את הייצור של צוות המכירות של HOT.


האם HOT מכירות עם CRM מספקת שירות לקוחות חזק יותר?

באופן מובהק, HOT מכירות עם CRM מספקת שירות לקוחות חזק יותר. בעוד שמכירות וששירות לקוחות מוזכרים בדרך כלל באותה נשימה, ומסיבה טובה. סגירת המכירה לא מהווה את קו הסיום. המטרה העיקרית של הוט מכירות הינה לרכוש לקוחות לכל החיים שמתרשמים באופן עקבי מרמת השירות, הערך והמחויבות שהיא מציעה ללקוחות. מכיוון שכך, חיוני שהמכירות ושירות הלקוחות של HOT יהיו מיושרים ויהיו להם גישה לאותו מידע עדכני. באמצעות אימוץ CRM למכירות ניידות, חברת HOT שלך הפכה למהירה להפליא באיתור, בתקשורת ובתגובה לשאלות, בתלונות ובבעיות פוטנציאליות העומדות בפני הלקוחות הנוכחיים והעתידיים שלה.

HOT מכירות
HOT מכירות


האם מכירות עם  CRM מייצרות עוד ועוד מכירות?

קודם כל, HOT מכירות עם CRM בהכרח מייצרת עוד ועוד מכירות. מתן גישה מידית לנציגי המכירות של חברת HOT להיסטוריית החשבון, מידע המוצר, התמחור וחומרי הקידום בזמן שהם בשטח עוזר להם לסגור עוד עסקאות ולהגדיל את ערך העסקה הכולל. באמצעות הצבת כל המידע הדרוש בטלפונים הניידים שלהם, נציגי המכירות לא מבזבזים זמן בחיפוש מידע ליצירת קשר או לסינון הערות, בשביל לזכור את הפגישה או השיחה האחרונה שלהם עם לקוח פוטנציאלי. זה מסיר את העומס ופותח את הדלת ליצירת מערכות יחסים אמתיות ובסופו של דבר לסגירת עסקאות נוספות.


האם מכירות של חברת HOT עם CRM מתקדמות עם התפתחות הטכנולוגיה?

משום שפתרון ה- CRM הנייד של הוט מכירות מסנכרן מידע על פני כל המכשירים הניידים ומערכות ההפעלה, חברת HOT יכולה לאפשר לצוות המכירות שלה לעשות שימוש בכל מכשיר נייד שהוא מעדיף בשטח. הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח מהר יותר ממה שהעסק יכול לעמוד בקצב, אז למה להילחם במגמה ולהתעקש שהעובדים ישתמשו במכשירים ניידים מיושנים? במקום זאת, HOT מאמצת את ה- CRM הנייד שעובד בצורה חלקה בכל המכשירים והפלטפורמות, כולל רכיבים לבישים שהופך לטרנד חדש בטכנולוגיית CRM למכירות.


האם HOT מכירות עם CRM מעצימה את הפרודוקטיביות?

השימוש של הוט מכירות ב- CRM הנייד פותח את השערים למקסום הפרודוקטיביות באמצעות השימוש בטכנולוגיות ליבה בטלפונים ניידים ובטאבלטים. עבור נציגי המכירות של HOT, שילוב של יישומי לוח השנה ואנשי הקשר ב- CRM יכול להיות חיסכון עצום בזמן. אם יש פגישה קרובה, נציג המכירות לא רק מקבל התראה לטלפון הנייד שלו, אלא גם רואה את פרטי הקשר וההערות האחרונות של הלקוח הפוטנציאלי מבלי צורך לנווט ביישומים נפרדים. כמו כן, באמצעות צפייה בסדר היום השבועי בפריסת מפה, נציגי המכירות יכולים לייעל את תכנון המסלול שלהם ולעשות יותר נגיעות ללקוח מאשר אחרת.


כל דבר טוב מגיע לסיומו…

צוות HOT מכירות עם CRM נייד לא רק מספק גמישות ואוטונומיה, כי אם אף זאת דרך מוכחת להגדיל את המכירות, להגביר את הפרודוקטיביות ולהפיק יותר הכנסות מלקוחות קיימים. כיום, מכירות CRM נייד כבר איננו עניין של בחירה. זה ממש חובה. עם CRM נייד העסק הופך להיות מחובר יותר, צוות המכירות של הוטיעיל יותר וההנהלה יעילה יותר בהקצאת משאבים. לסיכום, CRM נייד יגדיל את הפרודוקטיביות וההכנסות של צוות המכירות של הוט, והוא יהיה מרוצה יותר משום שהוא לא יבזבז זמן במשרד עם הזנת נתונים כאשר הוא בפועל יכול לסגור עוד עסקאות.

HOT מכירות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודשיים
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודשיים
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
149 חודש ראשון במתנה
  •  

מחלקת HOT מכירות, כמו הרבה חברות, במשך השנים האחרונות, מטפחת  צוות מכירות אשר חולק טכנולוגיה אחת חזקה משותפת, והיא תוכנת ניהול קשרי לקוחות, או לחלופין CRM. באופן מסורתי, גישה למסד הנתונים CRM הזה, אשר עוקב אחר מערכות יחסים, קבע תזכורות מעקב ומיפה את צינור המכירות נגיש ממחשב שולחני. ככל שכוח המחשוב גדל, כך גם ה- CRM, וגדלו למערכות תוכנה חזקות ועשירות בתכונות המסוגלות לייעל את משפך המכירות ואף לתת להנהלה סטטיסטיקה אנליטית חשובה של מה שקורה בשטח. למרות ערכו, ל- CRM השולחני יש פגם אחד מרכזי, זה תקוע בתוך המשרד. ברגע שהוא בשטח, נציג המכירות מנותק מעושר המידע המאוחסן בתוך ה- CRM השולחני. משום שנציגי הוט מכירות צריכים להיות יותר ויותר בשטח מול הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלהם, הם צריכים גישה מידית לנתונים מה- CRM שלהם, על מנת למקסם את היעילות שלהם. משום שבוודאי תמשיכו לקרוא עד לסוף דברינו, תיווכחו כי למרבה המזל, התעשייה שמה לב ופתרונות CRM המותאמים לנייד, זמינים כדי למקסם את הייצור של צוות המכירות של HOT.


האם HOT מכירות עם CRM מספקת שירות לקוחות חזק יותר?

באופן מובהק, HOT מכירות עם CRM מספקת שירות לקוחות חזק יותר. בעוד שמכירות וששירות לקוחות מוזכרים בדרך כלל באותה נשימה, ומסיבה טובה. סגירת המכירה לא מהווה את קו הסיום. המטרה העיקרית של הוט מכירות הינה לרכוש לקוחות לכל החיים שמתרשמים באופן עקבי מרמת השירות, הערך והמחויבות שהיא מציעה ללקוחות. מכיוון שכך, חיוני שהמכירות ושירות הלקוחות של HOT יהיו מיושרים ויהיו להם גישה לאותו מידע עדכני. באמצעות אימוץ CRM למכירות ניידות, חברת HOT שלך הפכה למהירה להפליא באיתור, בתקשורת ובתגובה לשאלות, בתלונות ובבעיות פוטנציאליות העומדות בפני הלקוחות הנוכחיים והעתידיים שלה.

HOT מכירות
HOT מכירות


האם מכירות עם  CRM מייצרות עוד ועוד מכירות?

קודם כל, HOT מכירות עם CRM בהכרח מייצרת עוד ועוד מכירות. מתן גישה מידית לנציגי המכירות של חברת HOT להיסטוריית החשבון, מידע המוצר, התמחור וחומרי הקידום בזמן שהם בשטח עוזר להם לסגור עוד עסקאות ולהגדיל את ערך העסקה הכולל. באמצעות הצבת כל המידע הדרוש בטלפונים הניידים שלהם, נציגי המכירות לא מבזבזים זמן בחיפוש מידע ליצירת קשר או לסינון הערות, בשביל לזכור את הפגישה או השיחה האחרונה שלהם עם לקוח פוטנציאלי. זה מסיר את העומס ופותח את הדלת ליצירת מערכות יחסים אמתיות ובסופו של דבר לסגירת עסקאות נוספות.


האם מכירות של חברת HOT עם CRM מתקדמות עם התפתחות הטכנולוגיה?

משום שפתרון ה- CRM הנייד של הוט מכירות מסנכרן מידע על פני כל המכשירים הניידים ומערכות ההפעלה, חברת HOT יכולה לאפשר לצוות המכירות שלה לעשות שימוש בכל מכשיר נייד שהוא מעדיף בשטח. הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח מהר יותר ממה שהעסק יכול לעמוד בקצב, אז למה להילחם במגמה ולהתעקש שהעובדים ישתמשו במכשירים ניידים מיושנים? במקום זאת, HOT מאמצת את ה- CRM הנייד שעובד בצורה חלקה בכל המכשירים והפלטפורמות, כולל רכיבים לבישים שהופך לטרנד חדש בטכנולוגיית CRM למכירות.


האם HOT מכירות עם CRM מעצימה את הפרודוקטיביות?

השימוש של הוט מכירות ב- CRM הנייד פותח את השערים למקסום הפרודוקטיביות באמצעות השימוש בטכנולוגיות ליבה בטלפונים ניידים ובטאבלטים. עבור נציגי המכירות של HOT, שילוב של יישומי לוח השנה ואנשי הקשר ב- CRM יכול להיות חיסכון עצום בזמן. אם יש פגישה קרובה, נציג המכירות לא רק מקבל התראה לטלפון הנייד שלו, אלא גם רואה את פרטי הקשר וההערות האחרונות של הלקוח הפוטנציאלי מבלי צורך לנווט ביישומים נפרדים. כמו כן, באמצעות צפייה בסדר היום השבועי בפריסת מפה, נציגי המכירות יכולים לייעל את תכנון המסלול שלהם ולעשות יותר נגיעות ללקוח מאשר אחרת.


כל דבר טוב מגיע לסיומו…

צוות HOT מכירות עם CRM נייד לא רק מספק גמישות ואוטונומיה, כי אם אף זאת דרך מוכחת להגדיל את המכירות, להגביר את הפרודוקטיביות ולהפיק יותר הכנסות מלקוחות קיימים. כיום, מכירות CRM נייד כבר איננו עניין של בחירה. זה ממש חובה. עם CRM נייד העסק הופך להיות מחובר יותר, צוות המכירות של הוטיעיל יותר וההנהלה יעילה יותר בהקצאת משאבים. לסיכום, CRM נייד יגדיל את הפרודוקטיביות וההכנסות של צוות המכירות של הוט, והוא יהיה מרוצה יותר משום שהוא לא יבזבז זמן במשרד עם הזנת נתונים כאשר הוא בפועל יכול לסגור עוד עסקאות.

HOT מכירות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: