מספר טלפון של הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
99 מחיר קבוע!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • כולל ראוטר + מגדיל טווח
79 מחיר קבוע!
  •  

 

 

תמיכה בשיחות טלפון, באמצעות מספר טלפון של הוט, מעולם לא הייתה שכיחה, או לחלופין פופולרית כמו היום. רבים שואלים את עצמם מה הם בדיוק היתרונות המרכזיים של שיחות טלפון ומדוע לא כדאי להזניח טלפונים לטובת דואר אלקטרוני או צ'ט בוטים, לדוגמה? נראה כי בשנים האחרונות, העולם שלנו השתנה לגמרי באמצעות המהפכה הדיגיטלית. הרכישות ברשת האינטרנט פורחות. ארגונים יכולים למצוא לקוחות באינטרנט לא רק בעיר שלהם, כי אם אפילו ביבשות אחרות. ללקוחות יש גם הרבה יותר אפשרויות כיום בכל הנוגע למציאת עסקים וליצירת קשר. טוב תעשו באם תשקיעו כמה דקות מזמנכם היקר ותחליטו לקרוא את המאמר שלפניכם מראשיתו ועד לתומו, וכך תדעו, בין השאר, כי מלבד טלפון של הוט ישן וטוב, יש להם גם מדיה חברתית, צ'אטים חיים, דואר אלקטרוני, כמו גם לוחות קהילתיים.

 

האם מספר טלפון של הוט חיוני בבעיות דחופות?

ברור מאליו, כי מספר טלפון של הוט חיוני בבעיות דחופות – תנסו לתאר לעצמכם שיש לכם מקרה חירום. אולי כלי הרכב שלכם התקלקל באמצע הדרך, כרטיס האשראי שלכם נדחה, או שהמחשב שלכם הפסיק לתפקד. באיזו שיטת יצירת קשר הייתם עושים שימוש, על מנת לבקש עזרה בפתרון הבעיה? אין לדעת מתי תקבלו מענה במדיה חברתית או במייל. גם חיפוש אחרי אפשרות צ'אט חי במצב כזה לא בא בחשבון. במצב חירום, מרבית בני האדם מחפשים מספרי טלפון לחברה. לרוב זאת הדרך הקלה והמהירה ביותר ליידע את תמיכת הלקוחות על הבעיה או לקבוע פגישה. אם הלקוחות שלכם לא מצליחים ליצור אתכם קשר באופן ישיר במקרה חירום, יש סיכוי שהם יתחילו לחפש חברה אחרת, כזאת שתענה להם כשהם צריכים אותה.

מספר טלפון של הוט
מספר טלפון של הוט

האם מספר טלפון של חברת הוט זמין מסביב לשעון?

אכן כן, מספר טלפון של הוט זמין מסביב לשעון – הודות לשימוש הנרחב בטלפונים ניידים ובסמארטפונים, הטלפונים שלכם נמצאים אתכם כמעט 24/7. כמו כן, משתמש ממוצע בודק את הטלפון שלו חמישים ושמונה פעמים ביום. אז אם משהו מושך את עיניהם, רוב האנשים על פי רוב יתפסו את הטלפון הנייד שלהם, על מנת לחפש את המוצר או החברה. בדרך כלל, הם גם יחפשו מספרי שיחות טלפון – כאשר שמונים ושמונה אחוזים מהחיפושים אחרי חברות מקומיות במכשיר טלפון הנייד או מתקשרים או מבקרים לעסק תוך עשרים וארבע שעות. אם אתם רוצים לקבל הזדמנות למשוך את הלקוחות האלה, כי אז זה חיוני לחברה שלכם להחזיק מספר טלפון במקום גלוי באתר האינטרנט שלכם. אפילו טוב יותר אם יש לכם כפתור כדוגמת – התקשרו אלינו כעת, באתר האינטרנט שלכם. באמצעות כפתור התקשרו אלינו, לקוח יכול ללחוץ עליו כדי לבצע שיחה, מבלי לחפש את מספר הטלפון שלכם. ככל שללקוח הפוטנציאלי שלכם קל יותר להתקשר, כך סביר יותר להניח שהוא יתקשר אליכם עם כל שאלה או בעיה.

האם טלפון של הוט יעיל בשם המגע האנושי?

באופן שלא משתמע לשתי פנים, נגיד, כי מספר טלפון של הוט יעיל בשם המגע האנושי – עד כמה שהודעות טקסט, דואר אלקטרוני וצ'אט נוחים, יש דבר אחד שהם לא יכולים להציע – המגע האנושי. די קשה להראות רגשות ואמפתיה על ידי הודעות טקסט או דואר אלקטרוני, זאת הסיבה שתקשורת מבוססת טקסט תמיד נשמעת רובוטית למדי. שיחה טלפונית עם סוכן היא הרבה יותר אישית ומרגיעה עבור הלקוח. על פי מגוון סקרים שנערכו, נמצא כי כשמונים ושישה אחוזים מהלקוחות טענו כי הם מעדיפים ליצור אינטראקציה עם סוכן אנושי, ושבעים ואחד אחוזים אמרו שהם יהיו פחות סבירים להשתמש במותג אם לא יהיו לו נציגי שירות לקוחות אנושי זמין. בנוסף לכך, כשהם מדברים בטלפון, סוכנים יכולים לשמוע את טון הדיבור של הלקוחות ולשמוע במהירות את מצב הרוח של הלקוחות – דבר שעדיין לא אפשרי באמצעות דואר אלקטרוני או צ'אט. הרגעת לקוח במצוקה או הרגעה של מתקשר כועס היא דרך בטוחה להגביר הן את האמון של המתקשר בחברה והן את המוניטין של החברה כשירות לקוחות מעולה. מתן תמיכת לקוחות חלקה באמצעות טלפונים היא גם דרך נהדרת לבנות נאמנות לקוחות.

וטיפ קטן לשם סיום,

למרות שללקוחות יש עכשיו כמה דרכים חדשות ליצור קשר עם חברות, הרבה מהן עדיין נשארות בטלפון. חרף העודה שהתקשרות לחברה עשויה להיות חוויה מתסכלת לפעמים, שום דבר לא יכול לנצח שיחת מספר טלפון של הוט כשמדובר בטיפול בעניינים דחופים או מסובכים.

מספר טלפון של הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
99 מחיר קבוע!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • כולל ראוטר + מגדיל טווח
79 מחיר קבוע!
  •  

 

 

תמיכה בשיחות טלפון, באמצעות מספר טלפון של הוט, מעולם לא הייתה שכיחה, או לחלופין פופולרית כמו היום. רבים שואלים את עצמם מה הם בדיוק היתרונות המרכזיים של שיחות טלפון ומדוע לא כדאי להזניח טלפונים לטובת דואר אלקטרוני או צ'ט בוטים, לדוגמה? נראה כי בשנים האחרונות, העולם שלנו השתנה לגמרי באמצעות המהפכה הדיגיטלית. הרכישות ברשת האינטרנט פורחות. ארגונים יכולים למצוא לקוחות באינטרנט לא רק בעיר שלהם, כי אם אפילו ביבשות אחרות. ללקוחות יש גם הרבה יותר אפשרויות כיום בכל הנוגע למציאת עסקים וליצירת קשר. טוב תעשו באם תשקיעו כמה דקות מזמנכם היקר ותחליטו לקרוא את המאמר שלפניכם מראשיתו ועד לתומו, וכך תדעו, בין השאר, כי מלבד טלפון של הוט ישן וטוב, יש להם גם מדיה חברתית, צ'אטים חיים, דואר אלקטרוני, כמו גם לוחות קהילתיים.

 

האם מספר טלפון של הוט חיוני בבעיות דחופות?

ברור מאליו, כי מספר טלפון של הוט חיוני בבעיות דחופות – תנסו לתאר לעצמכם שיש לכם מקרה חירום. אולי כלי הרכב שלכם התקלקל באמצע הדרך, כרטיס האשראי שלכם נדחה, או שהמחשב שלכם הפסיק לתפקד. באיזו שיטת יצירת קשר הייתם עושים שימוש, על מנת לבקש עזרה בפתרון הבעיה? אין לדעת מתי תקבלו מענה במדיה חברתית או במייל. גם חיפוש אחרי אפשרות צ'אט חי במצב כזה לא בא בחשבון. במצב חירום, מרבית בני האדם מחפשים מספרי טלפון לחברה. לרוב זאת הדרך הקלה והמהירה ביותר ליידע את תמיכת הלקוחות על הבעיה או לקבוע פגישה. אם הלקוחות שלכם לא מצליחים ליצור אתכם קשר באופן ישיר במקרה חירום, יש סיכוי שהם יתחילו לחפש חברה אחרת, כזאת שתענה להם כשהם צריכים אותה.

מספר טלפון של הוט
מספר טלפון של הוט

האם מספר טלפון של חברת הוט זמין מסביב לשעון?

אכן כן, מספר טלפון של הוט זמין מסביב לשעון – הודות לשימוש הנרחב בטלפונים ניידים ובסמארטפונים, הטלפונים שלכם נמצאים אתכם כמעט 24/7. כמו כן, משתמש ממוצע בודק את הטלפון שלו חמישים ושמונה פעמים ביום. אז אם משהו מושך את עיניהם, רוב האנשים על פי רוב יתפסו את הטלפון הנייד שלהם, על מנת לחפש את המוצר או החברה. בדרך כלל, הם גם יחפשו מספרי שיחות טלפון – כאשר שמונים ושמונה אחוזים מהחיפושים אחרי חברות מקומיות במכשיר טלפון הנייד או מתקשרים או מבקרים לעסק תוך עשרים וארבע שעות. אם אתם רוצים לקבל הזדמנות למשוך את הלקוחות האלה, כי אז זה חיוני לחברה שלכם להחזיק מספר טלפון במקום גלוי באתר האינטרנט שלכם. אפילו טוב יותר אם יש לכם כפתור כדוגמת – התקשרו אלינו כעת, באתר האינטרנט שלכם. באמצעות כפתור התקשרו אלינו, לקוח יכול ללחוץ עליו כדי לבצע שיחה, מבלי לחפש את מספר הטלפון שלכם. ככל שללקוח הפוטנציאלי שלכם קל יותר להתקשר, כך סביר יותר להניח שהוא יתקשר אליכם עם כל שאלה או בעיה.

האם טלפון של הוט יעיל בשם המגע האנושי?

באופן שלא משתמע לשתי פנים, נגיד, כי מספר טלפון של הוט יעיל בשם המגע האנושי – עד כמה שהודעות טקסט, דואר אלקטרוני וצ'אט נוחים, יש דבר אחד שהם לא יכולים להציע – המגע האנושי. די קשה להראות רגשות ואמפתיה על ידי הודעות טקסט או דואר אלקטרוני, זאת הסיבה שתקשורת מבוססת טקסט תמיד נשמעת רובוטית למדי. שיחה טלפונית עם סוכן היא הרבה יותר אישית ומרגיעה עבור הלקוח. על פי מגוון סקרים שנערכו, נמצא כי כשמונים ושישה אחוזים מהלקוחות טענו כי הם מעדיפים ליצור אינטראקציה עם סוכן אנושי, ושבעים ואחד אחוזים אמרו שהם יהיו פחות סבירים להשתמש במותג אם לא יהיו לו נציגי שירות לקוחות אנושי זמין. בנוסף לכך, כשהם מדברים בטלפון, סוכנים יכולים לשמוע את טון הדיבור של הלקוחות ולשמוע במהירות את מצב הרוח של הלקוחות – דבר שעדיין לא אפשרי באמצעות דואר אלקטרוני או צ'אט. הרגעת לקוח במצוקה או הרגעה של מתקשר כועס היא דרך בטוחה להגביר הן את האמון של המתקשר בחברה והן את המוניטין של החברה כשירות לקוחות מעולה. מתן תמיכת לקוחות חלקה באמצעות טלפונים היא גם דרך נהדרת לבנות נאמנות לקוחות.

וטיפ קטן לשם סיום,

למרות שללקוחות יש עכשיו כמה דרכים חדשות ליצור קשר עם חברות, הרבה מהן עדיין נשארות בטלפון. חרף העודה שהתקשרות לחברה עשויה להיות חוויה מתסכלת לפעמים, שום דבר לא יכול לנצח שיחת מספר טלפון של הוט כשמדובר בטיפול בעניינים דחופים או מסובכים.

מספר טלפון של הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime