טלפון של הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

חברה המספקת לעובדים טלפון של הוט לעבודה היא לא מושג חדש לגמרי. ברם, מתן טלפונים ניידים לעסק לשימוש פרטי ולארגון הפך להיות נפוץ ביותר. במקרים רבים, השימוש במכשירי טלפונים ניידים לעבודה הוא במציאות העכשווית במידת מה דרישה. אנא ממכם, אל תנטשו אותנו, כי אם תמשיכו לקרוא למן תחילת דברינו ועד לתומם, וכך תגלו כי עובדים יכולים לעשות שימוש במכשירי טלפונים ניידים, על מנת, כמו למשל – לשפר את הפרודוקטיביות שלהם, לשפר את התקשורת, לבדוק דואר אלקטרוני של לקוחות, להגיב לשאלות של עמיתים, וכיוצא בזאת. אבל, האם זה רעיון טוב לאפשר לעובדים להשתמש במכשירי טלפונים ניידים בעבודה לעניינים פרטיים? הבנה ונחקור את הסוגיה הזאת לעומק.

 

האם טלפון של הוט משפר את התקשורת?

בוודאי שכן, טלפון של הוט משפר את התקשורת – על פניו נראה כי אחת הסיבות העיקריות שעסק ישקיע במובייל ארגוני היא לתקשורת אפקטיבית יותר ברחבי העסק. כולכם חיים בתקופה שבה עסקים רבים פועלים בכל רחבי העולם, מה שאומר – שתקשורת טובה יותר היא חיונית. עם טלפון נייד עסקי, אפשר לשפר את התקשורת הכוללת, וזאת משום שצוות העובדים יוכל להגיע האחד לשני תוך כדי תנועה, לא משנה איפה בדיוק הוא נמצא.

טלפון של הוט
טלפון של הוט


האם מכשירי הוט טלפון לעובדים זמינים לשירותים פרטיים שלהם?

בצורה גורפת נגיד, כי מכשירי טלפון של הוט לעובדים זמינים לשירות הפרטיים שלהם – המציאות היא שעובדים רבים כנראה כבר משתמשים במכשירי הטלפון הנייד שלהם לענייני עבודה בדרך כלשהי. ואותם עובדים עם מכשירי טלפון נייד לעבודה יכולים לעשות שימוש בטלפונים הניידים מדי פעם לעניינים פרטיים, בפרט אם אין מדיניות ספציפית שמכתיבה את כללי הטלפונים הניידים של העסק לשימוש פרטי. זה עשוי להוביל לכמה בעיות בנוגע לפרטיות, לאבטחה וכיוצא בזאת. הטלפון הנייד יישאר בבעלות בית העסק. אם תעזבו את העסק, תצטרכו להחזיר את מכשיר הטלפון הנייד. במקרים מסוימים, העסק יכול לפרמט מרחוק את מכשיר הטלפון הנייד כולו כשאתם עוזבים את החברה, מבלי לספק לעובדים הזדמנות לגבות את הנתונים שלהם.


האם טלפון של הוט מועיל לעבודה מהבית?

בוודאי כי טלפון של הוט מועיל לעבודה מהבית – טלפון נייד תאגידי יכול גם לתת לעובדים הזדמנות לעבוד בצורה גמישה יותר, מה שעשוי להוות תמריץ אטרקטיבי להצטרף לארגון – וטוב לשימור עובדים. כל עוד העובדים יכולים לקבל שיחות בבית או כשעובדים במקום אחר, הם עדיין יכולים לספק שירות לקוחות חיוני לעסק שלכם, גם אם הם לא יכולים לעשות הרבה יותר.


האם טלפון של חברת הוט באמת יועיל לכם, ובמה בדיוק?

יתרון חשוב נוסף של טלפון של הוט שבאמת יועיל לכם, שטלפון נייד ארגוני הוא היכולת להשתמש בצורות אחרות של טכנולוגיה שמופיעות בטלפון הנייד. כמו לדוגמה – דואר אלקטרוני ואף אינטרנט. אם לקוח צריך משהו דחוף ואין אף אחד במשרד, אתם יכולים בלי כל בעיה לאסוף את זה מהטלפון הנייד שלכם, ובאופן הזה לשפר את רמות השירות ללקוח. למרבית הטלפונים הניידים יש כה הרבה תכונות בימינו שהם כמו המשרד האישי שלכם. שימוש בין לאומי – אם אתם או העובדים שלכם מטיילים ברחבי העולם, טלפונים ניידים יכולים להיות דרך הרבה יותר קלה וחסכונית לתקשורת. זה עשוי לשמש גם כדי לתקשר עם לקוחות בין לאומיים, אשר יכול להיות נהדר לשיפור שירות הלקוחות ולשמירה על קשרים עסקיים חזקים. ניהול זמן – טלפונים ניידים יכולים להיות דרך שימושית לנהל את הזמן שלכם בצורה אפקטיבית יותר. אתם יכולים לעקוב בקלות אחר כל המשימות החשובות שלכם דרך הטלפון הנייד שלכם ולהבטיח שאתם עומדים בלוח הזמנים שלכם. אתם גם יכולים לנהל את לוח השנה שלכם תוך כדי תנועה, ולהגדיל את שירות הלקוחות שלכם כתוצאה מכך. ככל שתוכלו לנהל את הזמן שלכם בצורה יעילה יותר, כך תגדל הפרודוקטיביות שלכם, וזה עדיף בסך הכול לחברה שלכם.


ולתום דברינו,

בחברת הוט יכולים לספק לארגון שלכם חבילות מותאמות לנייד, כדי להבטיח שתקבלו את העסקה החסכונית והאמינה ביותר בטלפון הנייד העסקי שלכם. טלפון של הוט מותאם בשירותים שלו כך שיתאים לצרכים העסקיים האישיים שלכם, ומשום שהחברה לא עובדת רק עם ספק אחד, אין לה משוא פנים, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את העסקה הטובה ביותר.

טלפון של הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: