טריפל משפחתי עד 500MB
טריפל משפחתי עד 1000MB
טלוויזיה בלבד
מוקד הוט שפועל כראוי, נחוץ ביותר בתקופה שבה מדרגיות, מהירות ומיקוד הם חיוניים, מיקור חוץ של מכירות הוא דרך מוכחת לחברות להניע במהירות וביעילות הכנסות. מיקור חוץ למכירות מאפשר לחברות לנצל הזדמנויות לא מנוצלות באמצעות מינוף אנשי מכירות מיומנים ומומחים אחרים. עבודה עם שותפים ומומחים בעלי חשיבה קדימה גם מאפשרת לחברות לנצל את המעלות של מגמות מיקור חוץ אחרונות כמו למשל – הגברת אמצעי אבטחת סייבר, שימוש במודלים חזויים כדי להשיג נתח שוק, שיפור היעילות בעלויות, פיתוח אסטרטגיות טרנספורמציה דיגיטלית לטווח קצר וארוך, ואף שיתוף פעולה עם חברות החולקות את אותם ערכים חברתיים, וכיוצא בזאת. מן הראוי שתחליטו כי אתם קוראים מטרום המאמר הזה ועד שלהי דבריו, משום שמנקודת מבט של מכירות, מיקור חוץ של מכירות יכול לעזור לחברה למקד לשווקים חדשים או לא מוגנים, לתמוך בהשקת מוצרים ושירותים חדשים והן לספק מומחיות במיקוד ספציפי בתעשייה. מנקודת מבט תפעולית, חברת שמספקת שירותי מיקור חוץ של מכירות עשויה לעזור לחברה לקפוץ ממגבלות הטכנולוגיה ולפרוץ ממגורות בתוך החברה, על מנת ליישם טוב יותר שיטות עבודה מומלצות לניתוח רב ערוצים וניתוח נתונים.
האם הוט מוקד מכירות עשוי לסייע במיקוד שווקים חדשים?
ברור מאליו, כי מוקד הוט עשוי לסייע לחברה במיקוד לשווקים חדשים – עסקים קטנים, שוק בינוני ואפילו חברות ארגוניות גדולות, כמו חברת הוט, נמתחות בדרך כלל כאשר עסקינן אודות העובדה שיש מספיק אנשי מכירות לכסות טריטוריות ותעשיות שונות. כמו כן, לחברה יש הרבה לידים עסקיים זמינים להן שהיא איננה מסוגלת לרדוף אחריהם בגלל אילוצי משאבים. כחלק מאסטרטגיית השוק לטווח ארוך של החברה, צוות מוקד המכירות עשוי להתמקד בפיתוח שווקים אנכיים או גיאוגרפיים ספציפיים. בינתיים, החברה יכולה להשתמש בצוות מכירות במיקור חוץ, על מנת לבדוק גישות חדשות למכירות ולמיצוב המוצר. משם, ניתוחי מכירות מתקדמים וניתוח דיבור עשויים לעזור לכוונן את השיווק של החברה לפני שהיא תתרחב לבסיס גדול יותר של קהל יעד פוטנציאלי.
האם מוקד מכירות הוט חיצוני מוריד את העלות של המכירות?
אכן, מוקד הוט חיצוני מוריד את העלות של המכירות – צוותי מכירות פנימיים הם זולים יותר מאשר איוש וצוות מכירות בשטח. הערכות בתעשייה מגלות שכל קשר של לקוח עם איש מכירות פנימי יכול לעלות לחברה כמה עשרות ₪, לעומת כמה מאות ₪ לאיש מכירות בשטח, לרבות – הוצאות נסיעה והטבות החברה. אך חברות שהשקיעו פעם בצוות מכירות בשטח עשויות לא להיות מוכנות לבנות ולנהל צוות מכירות פנימי חזק. מיקור חוץ של פונקציית המכירות הפנימיות מאפשר למנהיגי מכירות לצמצם עלויות תקורה תוך כדי הרחבת כיסוי המכירות.
אילו תובנות תסיקו משירותי מוקד הוט?
התובנות שתסיקו משירותי מוקד הוט הן כלהלן – השקעה בכלים העדכניים ביותר היא דבר אחד. הידע והמומחיות למנף את הכלים הללו הוא דבר אחר. זה לא רק על הכלים, זה על לדעת כיצד להפיק מהם את המרב. זאת הסיבה שהחברה צריכה אנשי מכירות מומחים בכלי מכירות וניתוח מתקדמים. חברות עשויות כיום לחסוך זמן ולהשיג סגולות ניכרות בזמן יציאה לשוק באמצעות מיקור חוץ לשותף עם סביבות נתונים וטכנולוגיה חדישים. כגון – חברות יכולות להפיק תועלת מהשימוש בכלי הניתוח של שותף במיקור חוץ. ניתוח נתונים עשוי לספק לאנשי מכירות תובנות רבות, כמו למשל – הזמן הטוב ביותר להתקשר ללקוח או להרחיב הצעה. בנוסף לכך, בינה מלאכותית בסינרגיה עם אנליטיקה עשויה לעזור למנהיגי מכירות לנתח אלפי נקודות נתונים. זה, בתורו, מספק הבנה מעמיקה יותר של צרכי לקוחות פוטנציאליים.
לסוף דברינו,
המציאות היא שצוותים רבים פועלים בממגורה. רוב צוותי המכירות הפנימיים, כמו לדוגמה, מוקד הוט, אינם משתפים פעולה באופן קבוע עם מחלקות שיווק או אחרות. זאת ועוד, כל צוות אנשי מכירות יכול שלא לגשת לנושאים בצורה הוליסטית ובמקום זאת לשמור על מיקוד לייזר במשימות מחלקתיות. מיקור חוץ של מכירות מסייע בדרך כלל לחברות להגיע לתוצאות בצורה ישירה יותר. צוות חיצוני ממוקם טוב יותר לעבוד בצורה צולבת בתוך החברה, כדי לשפר את ביצוע המכירות הכולל. מיקור חוץ עשוי גם להיות מסוגל לעבוד עם מסגרות זמן קצרות יותר שקשה לבצע באופן פנימי.