הוט נט מכירות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הוט נט מכירות, אף במהלך מגפת הקורונה המתמשכת, ממחישה עד כמה חיוני שירות האינטרנט הביתי עבור בתים רבים במרחבי מדינת ישראל. עם יותר מעסיקים המציעים אפשרויות לעבודה מהבית, וכמה בתי ספר בוחרים לקיים שיעורים מרחוק, אינטרנט אמין הוא המפתח להישאר מחובר. מוטב תעשו באם פשוט תמשיכו לקרוא, ותיווכחו כי בעת חיפוש אחר שירות אינטרנט ביתי במחיר סביר, ספקים מסוימים, כמו למשל – הוט נט מכירות, אף נותנים לכם אפשרות לצרף לחבילה שלכם שירותים אחרים, כמו לדוגמה – טלוויזיה בכבלים או טלפון ביתי. חלקם אף מציעים שירותי בית חכם ואפשרויות לאבטחת בית מפוקחת.

 

האם הוט נט מכירות מציעה אינטרנט עם בית חכם?

לא בדיוק, וכעת נסביר הכול – עם הפופולריות הגואה של מכשירי בית חכם, אתם יכולים כיום לשלוט על האורות, מנעולי הדלתות והטמפרטורה של הדירה שלכם על ידי לחיצת כפתור או פקודה קולית מהירה. על מנת לפשט את הדברים, חלק מהספקים, כגון – הוט נט מכירות, מציעים כיום שירותי בית חכם ייעודיים ביחד עם אינטרנט ביתי. אחד היתרונות העיקריים כאן הוא נוחות. התקשרות עם ספקית אחת עבור שתי המערכות הופכת את ההגדרה לפשוטה. אתם אף עשויים לחסוך כסף על ציוד, וזאת משום שחברות מסוימות מספקות מכשירי בית חכם כדרך לתמרץ אתכם לנסות את השירותים שלהן. ואם אתם צריכים עזרה כזאת או אחרת, הספק שלכם יכול לעזור לכם. ברם, תמיכה טכנית יכולה להיות גם אחד החסרונות. בהתאם להיענותו של הספק שלכם, אולי יהיה קשה להשיג עזרה, וברור שזו יכולה להיות בעיה אם אתם נתקלים בבעיות דחופות במנעולי הדלת שלכם. כאשר משווים בין ספקי אינטרנט אשר מציעים גם שירותי בית חכם, השתמשו בכלים כמו למשל – מדד שביעות רצון הלקוחות, שמשתמש בתמהיל של מדדים כדי לתת ציון לחברות עם שירות הלקוחות הטוב ביותר, כולל ספקי אינטרנט. כדאי גם לראות אם הם מציעים שירותי גיבוי סלולרי או סוללה אם החשמל יגמר אי פעם.

הוט נט מכירות
הוט נט מכירות


האם מכירות של הוט נט מספקת אבטחת בית עם אינטרנט?

ובכן, ברור מאליו כי הוט נט מכירות מספקת אבטחת בית עם אינטרנט. מבולבלים? ברור כי ציוד אבטחה לבית הפך גם נפוץ יותר בבתים של אנשים הודות למצלמות פעמון דלת, חיישני תנועה ושירותי ניטור 24/7. אתם יכולים לראות מי דופק על הדלת שלכם, לקבל התראות כשמישהו חוזר הביתה ועוד ישירות מהטלפון הנייד שלכם. חלק מספקי האינטרנט הרחיבו את השירותים שלהם בשנים האחרונות, על מנת להציע אבטחה ביתית יחד עם שירותי אינטרנט ביתיים. בהרבה מצבים, אתם יכולים להרוויח הרבה באמצעות ביצוע סינרגיה של השניים, וזה נוח לשלוט בכל השירותים שלכם עם ספק אחד. מאידך, יש כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון. ספקי אינטרנט מסוימים מציעים לכם שירות ניטור, אבל אתם תהיו חייבים לרכוש את הציוד בנפרד. זה יכול להיות יקר בהתאם למספר חיישנים, מצלמות וציוד אחר שאתם צריכים. בנוסף לכך, אל תשכחו שייתכן שספקי שירותי אינטרנט לא יציעו את אותו מגוון שירותים שחברות אבטחה ביתיות עושות. אי לכך ובהתאם לזאת, זה רעיון חכם לשקול תחילה את הצרכים שלכם. לאחר מכן, השוו בין ספקי שירותי אינטרנט וחברות אבטחה לבית, כדי שתוכלן למצוא את התוכנית והציוד המתאימים לכם ביותר.


האם המכירות של  חברת הוט נט כוללת הצעה של פס רחב?

מן הסתם, הוט נט מכירות כוללת הצעה של פס רחב – שירותי אינטרנט בפס רחב ניתנים על פי רוב דרך קו טלפון רגיל. עם זאת, אותות הטלפון והאינטרנט מופרדים – באופן הזה שתוכלו להשתמש בטלפון שלכם במקביל לאינטרנט. פס רחב מעניק לכם גישה מהירה הרבה יותר לאינטרנט, ומאפשר לכם להוריד קבצים גדולים במהירות, לרבות – וידאו ומוזיקה. הפס הרחב מחובר כל הזמן, כך שאתם לא מוכרחים לחכות לחיבור כאשר אתם רוצים להשתמש באינטרנט. ייתכן שתחליטו לבחור אלחוטי או נייד פס רחב. עבור פס רחב אלחוטי אתם צריכים לרכוש נתב – או שאתם יכולים לקבל נתב מספקית האינטרנט שלכם, בתור חלק מחבילת השירות שלכם. תזכרו, גם המחשב הרגיל או הנייד שלכם חייבים להיות מאושרים אלחוטיים. אפשר להשתמש בחיבור פס רחב נייד בכל מקום שבו אתם מקבלים אות של טלפון נייד, אבל עליכם לארגן את השירות דרך ספק פס רחב נייד.


והנה האינטגרציה שעשינו

יש גם נקודות חמות של Wi-Fi שיכולות לתת לכם גישה לפס רחב קווי במקומות שונים. עם הוט נט מכירות אתם לא צריכים לשלם עבור ציוד, אך שמא תצטרכו לשלם עבור הזמן שלכם באינטרנט. בדרך כלל, אין מגבלות שימוש. נקודות חמות בדרך כלל מהירות יותר מפס רחב נייד לגלישה והורדה.

הוט נט מכירות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: