אינטרנט של הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

כדי להבין יותר על אינטרנט של הוט, יש להבין כי היתרון הגדול של טלפון נייד הוא תקשורת. טלפון נייד מאפשר לכם לתקשר עם כל האנשים מכל מקום על ידי שיחות קוליות, שיחות וידאו או צ'אט. הטלפון הנייד שלכם מסייע לכם לתקשר בצורה אלחוטית, באופן הזה שאין כל צורך לחבר חוטים. בקריאה ממושכת של המאמר שלפניכם, תיישמו את העובדות, כי טלפונים ניידים מעבירים נתונים דרך חברות טלפון ניידים הממוקמים למקומות הקרובים ביותר שלכם.


מה המשמעות של מחשוב ענן?

המשמעות של אינטרנט של הוט מחשוב ענן, היא שהנתונים שלכם יישמרו במקומות בטוחים ברשת האינטרנט. ואם איבדתם את המכשיר שלכם, הנתונים שלכם עדיין יישמרו באפליקציות מבוססות ענן אלה. קיימות אפליקציות מבוססות ענן, כדוגמת – Google Drive, Microsoft OneDrive, Dropbox, Google Photos וכיוצא בזאת. אפליקציות רבות בטלפון הנייד שלכם משתמשות במחשוב ענן, על מנת לשמור את נתוני המשחקים ונתוני אפליקציות אחרים נשמרים אף הם בענן אם אתם מחוברים לאפליקציה. אתם יכולים להיכנס מכל מכשיר לאפליקציות ספציפיות מבוססות ענן וכך תקבלו את המידע מאוחזר באותן האפליקציות.

אינטרנט של הוט
אינטרנט של הוט


האם האינטרנט של הוט מספק קליטה טובה ברוב המקרים?

אכן כן, האינטרנט מספק קליטה טובה ברוב המקרים – קיימים מעט מיקומים שבהם האותות הניידים לא זמינים. במרבית האזורים כיום אפשר להתחבר לרשת האינטרנט באמצעות נתונים סלולריים. לחיבורים סלולריים יש שטח כיסוי עצום. בנוסף לכך, האותות של אינטרנט של הוט לא מפריעים לאותות אחרים של חברות הסלולר.

 

האם האינטרנט של חברת הוט צורך פחות חשמל?

בוודאי ששירותי אינטרנט של הוט צורך פחות חשמל – סוללה ניידת צורכת אנרגיה נמוכה ומכיוון שכך היא בטוחה מבחינת אנרגיה. חשבון החשמל שלכם לא יגדל כל כך באמצעות שימוש במכשיר נייד.

 

האם אינטרנט של הוט מסייע לכם לבצע תשלומים או הוראות קבע?

מן הסתם, אינטרנט של הוט מסייע לכם לבצע תשלומים או הוראות קבע – באפשרותכם לבצע תשלומים רק באמצעות כרטיסי האשראי והחיוב שלכם. תשלום אונליין כרוך בתשלום חשבונות חשמל, הזמנת אוכל מהיר באינטרנט, רכישות באינטרנט, מילוי דלק ברכב ותשלום באמצעות כרטיס אשראי.


האם האינטרנט שמוצע על ידי חברת HOT תומך בבריאות איתנה?

מן הראוי לציין, כי אינטרנט תומך בבריאות איתנה – ביכולתכם לעשות את תרגיל היוגה שלכם באמצעות מעקב אחר כמה סרטונים ממקומות, כמו למשל – יוטיוב, פייסבוק, וואטסאפ ומקומות אחרים באינטרנט. באפשרותכם לתזמן את עצמכם כל היום באמצעות אפליקציות שונות.

 

האם אפשר להתוודע לתחזית של מזג האוויר?

מעבר לכל ספק, אינטרנט של הוט מאפשר לכם להתוודע אל התחזית של מזג האוויר – אם אתם נוסעים למיקומים שונים, אתם בוודאי בודקים מבעוד מועד את תחזית מזג האוויר בעזרת הרשת הסלולרית. אתם יכולים לבדוק את תחזית מזג האוויר של כל עיר או מדינה ולצאת לדרך בטוחה. מציאת מסעדות, מרכזי ספורט ומרכזי קניות בקרבת מקום אפשר לבדוק גם דרך הרשת הסלולרית.


במה בא לידי ביטוי פועלו של אינטרנט של חברת הוט?

אבטחת הנתונים החשובים והסודיים הופכת קלה יותר ובטוחה בוודאות בתשעים אחוזים מן המקרים באמצעות השירותים של אינטרנט של הוט. הנתונים המאוחסנים בשרת בטוחים וגם אם הם יימחקו, יש גיבוי לשחזורם. בדרך זאת מסד נתונים לאומי של משאבים שונים ומסד נתונים פלילי, קבצי אבטחה לאומיים יכולים להיות מאובטחים בקלות על שרת המחובר לאינטרנט מרחוק. אפשרי להשתמש בו כדי לגשת לנתונים לעבודה משרדית או לשימוש ביתי. כך הלמידה של דברים שונים להרבה יותר קלה וללא עלות. כמו כן, תקבלו מידע על כמעט כל דבר שניתן למצוא באינטרנט.


האם בזכות שירותי אינטרנט הוט תוכלו להשתלט על המחשב שלכם מרחוק?

נניח שאתם נוסעים ואתם פשוט חייבים לקבל גישה למחשב הביתי שלכם לתוכנית חשובה, אתם עשויים פשוט להתחבר למחשב הביתי שלכם באמצעות שירותי אינטרנט של HOT, שמאפשרים חיבור לשולחן עבודה מרוחק ולגשת לקובץ או לתוכנית הדרושים. התנאי היחיד הוא ששני המחשבים צריכים להיות מקוונים.


ובלי ללכת סחור סחור…

חילופים של רעיונות חדשים מתרחשים מדי יום דרך האינטרנט. שירותי אינטרנט של הוט הם הכלי היחיד, בעזרתו אתם יכולים לתקשר עם בני אדם אחרים, לא משנה איפה בדיוק הם נמצאים בעולם, או אפילו בחלל.

אינטרנט של הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: