הוט נט הצטרפות טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

כשחושבים ברצינות על הוט נט הצטרפות טלפון, מבינים כי החלפת ספקי טלפון מעולם לא הייתה פשוטה יותר, ובכל זאת הרבה אנשים נשארים באותה רשת שנה אחר שנה, חרף העובדה שאולי הם יכולים לחסוך כסף באמצעות מעבר לעסקה אחרת. העובדות מדברות בעד עצמן, ואם תחליטו, ברוב טובכם, ליהנות מקריאה רציפה של תחילת המאמר הזה ועד לתומו, תגלו כי על ידי ההצטרפות תחסכו מאות ₪  בשנה באמצעות מעבר לחוזה טלפון נייד שמתאים יותר לצרכים שלכם. רגולטור הטלקום הציגה כללים על מנת להפוך את מעבר הספק למהיר וקל יותר מספק סלולרי אחד לאחר, אז זה רק כרוך בשליחת הודעת טקסט לספק הקיים שלכם, או לחלופין אם זה שימוש באתר השוואה כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר לעבור אליה.


מה כרוך בתחילת הדרך של הוט נט הצטרפות טלפון?

מה שכרוך בתחילת הדרך של הוט נט הצטרפות טלפון בא לידי ביטוי בכך שנקודת המוצא שלכם צריכה להיות לברר כמה שיותר על עסקת הטלפון הקיימת שלכם, לרבות – כמה היא עולה לכם, וכן האם אתם עדיין בחוזה עם הספק שלכם, ובמקרה זה יש להניח שתצטרכו לשלם חיובים כדי לצאת מהחוזה מוקדם יותר. אם אתם עדיין נעולים בחוזה, עליכם לרשום מתי החוזה שלכם מסתיים, כדי שתוכלו לחפש עסקה חדשה בשלב זה בהוט נט.

הוט נט הצטרפות טלפון
הוט נט הצטרפות טלפון


האם מצטרפים לטלפון של הוט נט ושומרים על מספר הטלפון?

בהחלט שכן, הוט נט הצטרפות טלפון ושומרים על מספר הטלפון שלכם – כן, אתם יכולים לשמור את מספר טלפון הנייד שלכם אם אתם מעבירים רשתות. בשביל לעשות זאת, תצטרכו לשלוח הודעה קודם כל. PAC מייצג קוד אישור העברת נתונים והוא למעשה הקוד שיאפשר לכם לעבור לספק חדש. אתם אמורים לקבל תשובה מחברת הוט נט בטקסט תוך דקות ספורות וקוד ה-PAC שלכם יהיה תקף למשך חודש. היא גם תשלח לכם פרטים על כל החיובים שתצטרכו לשלם אם אתם עוזבים את הספק שלכם מוקדם מהרגיל.


אימתי הוט נט הצטרפות לטלפון משתלמת והכי זולה?

הוט נט הצטרפות טלפון משתלמת והכי זולה כשיש מבצעים ל- SIM בלבד – SIM מייצגSubscriber Identity Module אבל אתם כנראה מכירים אותו טוב יותר בתור כרטיס הפלסטיק הקטן שאתם מכניסים לגב או בצד הטלפון הנייד שלכם, על מנת להפעיל אותו. בעוד שאתם מבצעים עסקת SIM בלבד, אתם משלמים רק על כרטיס הסים עצמו, המאפשר לכם לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ולהשתמש בנתונים, ולא עבור המכשיר הנייד בעצמו. כתוצאה מכך, העלויות החודשיות שלכם יהיו נמוכות על פי רוב מאשר אם יש לכם עסקת חוזה סטנדרטית שבה אתם משלמים גם עבור המכשיר הנייד.


באיזה תרחיש הצטרפות לחברת הוט לטלפון של עסקת SIM בלבד משתלמת למדי?

התרחיש של הוט נט הצטרפות טלפון של עסקת SIM בלבד משתלם למדי בעוד שעסקת SIM בלבד יכולה להיות אופציה טובה אם כבר יש לכם מכשיר טלפון נייד ואתם לא רוצים או לא זקוקים לטלפון נייד חדש. לא רק שהעלויות החודשיות שלכם יהיו נמוכות יותר עם עסקת SIM בלבד, כי אם שלעתים קרובות הן יכולות לספק לכם יותר גמישות, וזאת משום שאתם יכולים לבחור לעשות חוזה שנמשך רק חודש בלבד, אם תרצו בכך. המשמעות היא שאם תגיע עסקה טובה יותר, תוכלו לעבור אליה מבלי שתצטרכו להמתין כמה חודשים עד שהעסקה הנוכחית שלכם תסתיים. רוב חוזי הטלפון הנייד הסטנדרטיים מחייבים אתכם להירשם לפחות לשנה עד לשנתיים, כך שלעתים קרובות אתם נעולים להרבה יותר זמן.


האם לפני ההצטרפותעליכם לרטון באוזני הספק הנוכחי שלכם, ולמה?

אכן, לפני הוט נט הצטרפות טלפון עליכם לרטון באוזני הספק הנוכחי שלכם – חמושים עם נתוני הבדיקה הניידים שלכם ומידע על לפחות תכנית מתחרה אחת, תבקרו או תתקשרו לספק הנוכחי שלכם, כדי להתלונן על השירות ולאיים להחליפו. גם אם ספקים מקומיים אחרים מציעים רק כיסוי דומה או מעט טוב יותר, איום במעבר יכול לעזור למשוך את תשומת הלב של הספק שלכם.


בעיקרון

תשקלו גם את הערך העסקי של הוט נט הצטרפות טלפון. אם העסק שלכם מפסיד מכירות או נתקלתם בבעיות אחרות כאשר החיבור הנייד שלכם נכשל, אתם יכולים לצאת קדימה באמצעות תשלום דמי סיום מוקדם והחלפת ספקים.

הוט נט הצטרפות טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: