הוט נט הצטרפות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הוט נט הצטרפות נשמע כרעיון מוצלח, נוכח העובדה שסקרנו יותר מנעד נרחב של לקוחות פס רחב, בעוד שמחציתם אמרו לנו שאין סיכוי שהם יחליפו ספק פס רחב בעתיד ובשיעור של כארבעים ושבעה אחוזים אמרו שהם מעולם לא החליפו ספק תקשורת. אך לא בכך מסתיימות העובדות על הנתונים שלנו, מכיוון שרק שליש מאלה שמעולם לא החליפו ספק תקשורת טענו כי זה בגלל שהם מרוצים מהספק שלהם. הרוב התאפקו מסיבות שנעו מחששות לגבי מהירות ועד לתחושת נאמנות שעלולה להיות לא במקום. ומכך מובן שרבים מעוניינים להחליף ספק תקשורת ולעבור להוט נט. באם תחליטו לקרוא בשקיקה עד לסיום דברינו, תבינו כי על פי הרבה מחקר מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי שבני אדם שעוברים ספק תקשורת בתום החוזה שלהם הם משלמים פחות משמעותית על עסקת פס רחב – ובהתחשב בעובדה שהעלויות עולות מסביבכם, זה נהיה אפילו יותר חשוב להבטיח שלא תשלמו יותר ממה שאתם צריכים לשלם לחיבור האינטרנט שלכם.


האם הוט נט הצטרפות כרוכה ביותר מדי מאמצים?

בכלל לא, הוט נט הצטרפות ממש לא כרוכה ביותר מדי מאמצים, נהפוך הוא –  רבע מאלה שמעולם לא החליפו ספק תקשורת אמרו לנו שהם נמנעו מכך פשוט מכיוון שהם נרתעו מהתהליך. עוד שלושה עשר אחוזים מהאנשים אמרו לנו שלדעתם החלפת ספק תהיה מסובכת מדי. אך בפועל, לקוחות שהחליפו ספק תקשורת אמרו לנו שזה לעתים קרובות ממש פשוט. יותר משלושה רבעים מאלה שהחליפו ספק תקשורת, והצטרפו להוט נט אמרו שתהליך ההרשמה לספק חדש היה קל. רוב המתגים ארכו פחות משבועיים מביצוע ההזמנה ועד שהשירות החדש הוקם ומוכן לשימוש, ואם הייתה השבתה כלשהי בין השירותים, היא בדרך כלל ארכה רק כמה שעות. ברוב המקרים, תצטרכו רק ליצור קשר עם הספק החדש שלכם והחיבור החדש לאינטרנט אמור להתחיל באותו היום שבו החיבור לאינטרנט הישן יצא מכלל פעולה.

הוט נט הצטרפות
הוט נט הצטרפות


האם בהוט נט הצטרפות מגיע השיקול של מציאת עסקה טובה יותר?

קצת יותר מאחד מכל חמישה אנשים אמרו לנו שהם מעולם לא החליפו ספק תקשורת מכיוון שהם לא הצליחו למצוא עסקה טובה יותר. אבל עם הוט נט הצטרפות זה לגמרי אחרת.  אם אתם רוצים ליהנות מתעריף זול יותר, אולי תשמחו להישאר עם הספק שלכם כל עוד השירות הוא הגון, אך המחקר שלנו הראה שלקוחות ותיקים נוטים יותר לשלם סכומים גבוהים עבור שירותי האינטרנט שלהם. אולי כדאי גם לשקול שדרוג. במקרים מסוימים, מעבר לחיבור סיבים מהיר יותר יכול לעלות פחות, אך אם יש עלייה זניחה, זה בהחלט יכול להיות שווה לשלם אותה. סיבים אופטיים מציעים יותר מסתם מהירות יותר – הם גם אמינים יותר.


האם הוט הצטרפות לשירותי הוט נט מייתרת את כל עניין הנאמנות לספק קודם?

ברור מאליו כי הוט נט הצטרפות מייתרת את כל עניין הנאמנות לספק קודם – בעוד שכשמונה עשר אחוזים מן האנשים נתנו לנו סיבה קצת מפתיעה לכך שמעולם לא עברו לספק תקשורת חדש – והיא נאמנות לספק התקשורת שלהם. אם זאת הסיבה שלכם להישאר עם ספק האינטרנט הנוכחי שלכם, כדאי שתוודאו שהנאמנות מוחזרת. ספק תקשורת טוב לא רק יציע שירות טוב בפס רחב, הוא אמור לקבל תמיכה טכנית מועילה כשצריך, ולא לחייב אתכם יותר מדי. למרבה הצער, המחקר שלנו הראה שאלו שנשארים עם אותו ספק פס רחב לתקופות ארוכות נוטים יותר לשלם סכומים גבוהים עבור העסקאות שלהם. ספקים גדולים רבים מעלים את המחירים שלהם אוטומטית בתום תקופת חוזה מינימלית, כלומר לקוחות שנשארים מחוץ לחוזה עם הספק שלהם נמצאים בסיכון מיוחד לתשלום יתר. מספר גדל והולך של ספקים הכניסו כעת גם עליות מחירים שנתיות בחוזים שלהם. מעבר היא אחת הדרכים לוודא שאתם משלמים סכום סביר עבור עסקת האינטרנט שלכם, אבל אם אתם מרוצים מהספק שאתם נמצאים אתו כיום, תשקלו לפנות אליו כדי לבדוק שאתם לא משלמים יותר ממה שאתם צריכים לשלם מחוץ לחוזה. התמקחות יכולה להישמע כמו משהו שדורש מאמץ רב, אבל זה בדרך כלל פשוט. זה יעזור להזכיר לספק שלכם שנאמנות צריכה ללכת לשני הכיוונים.


לפי נימוקינו

חששות לגבי הצורך להחליף כתובות מייל בפעולה של הוט נט הצטרפות, הועלו על ידי אחד עשר האחוזים מהאנשים שמעולם לא החליפו ספק תקשורת. בעוד שספקים מסוימים, כמו הוט נט, יאפשרו לכם להמשיך לגשת לכתובת הדוא"ל שלכם לאחר שהצטרפתם אליה.

הוט נט הצטרפות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: