אינטרנט על סיבים אופטיים

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט על סיבים אופטיים מערב הרבה משתנים שאתם צריכים לזכור בעת בחירת ספק האינטרנט של הארגון או הנכס שלכם. מומלץ לכם בשיא הכנות להקפיד על קריאה של תחילת המאמר הזה ועד לתומו, וכך תשכילו להבין שבתור בעלי עסק, כדי להבטיח פרודוקטיביות עסקית, בוודאי שתהיו מעוניינים לבחור בשירות האינטרנט המאובטח והמהיר ביותר, כמו של חברת הוט. משום שמרבית בני האדם כיום ממשיכים לעבוד מהבית, שירות אינטרנט אמין בבית חשוב יותר מאי פעם.


האם אינטרנט על סיבים אופטיים מלווה ברוחב פס גבוה?

ברור מאליו, כי אינטרנט על סיבים אופטיים מלווה ברוחב פס גבוה – כבלי נחושת תוכננו להעברת קול ויש להם רוחב פס מוגבל. על מנת לשאת יותר נתונים, לכבלי סיבים אופטיים יש יותר רוחב פס מאשר לכבלי נחושת באותו קוטר. סיבים אופטיים במצב יחיד מספקים עד פי שניים מתפוקת הסיבים הרב מודים בתוך משפחת כבלי הסיבים האופטיים. זה פשוט באופן יחסי לאנשים ואף לעסקים עם צורך גבוה בהעברת נתונים בשביל למצות את רוחב הפס של כבל האינטרנט שלכם. חרף העובדה שהאינטרנט של הוט לא בלתי מוגבלים לחלוטין, זמינות רוחב הפס גדולה משמעותית והמהירות אינה יורדת כאשר מוטלות דרישות גבוהות לרשת האינטרנט.

אינטרנט על סיבים אופטיים
אינטרנט על סיבים אופטיים

מה ההבדלים בין אינטרנט על סיב אופטי לבין אינטרנט מסורתי?

ההבדלים שבין אינטרנט על סיבים אופטיים לבין אינטרנט מסורתי, נקדים לומר כי השירות של סיבים אופטיים, שאף נקרא – אינטרנט סיבים, שונה מתוכנית אינטרנט עסקית רגילה במבנה, אמינות, מהירות, התאמה אישית וכיוצא בזה. להלן מבט ממש מקרוב – בהקשר למבנה – אינטרנט רגיל מועבר לרוב על ידי כבל קואקסיאלי, מדובר באותה טכנולוגיה כמו טלוויזיה בכבלים. אינטרנט סיבים מתקדם יותר, עושה שימוש בחוטים גמישים של זכוכית או פלסטיק, בשביל להעביר נתונים כאור. המשמעות היא שזמן האחזור של הסיבים, שהוא הזמן הכולל שלוקח לנתונים לעבור, נמוך מהאינטרנט הסטנדרטי. מבנה הסיבים האופטיים מאפשר גם להעביר מידע דיגיטלי למרחקים ארוכים.

 

מה המשמעות של האינטרנט על הסיבים האופטיים במובן של מהירות אסימטרית אל מול מהירות סימטרית?

המשמעות של אינטרנט על סיבים אופטיים במובן של מהירות סימטרית אל מול מהירות אסימטרית מתפרשת כך – באופן כללי, חיבורי אינטרנט עסקיים סטנדרטיים מציעים מהירויות א סימטריות הנעות בין חמישים לבין אלף מגה ביט לשנייה, וזה די ומספיק בשביל מרבית הארגונים הקטנים. מהירות האינטרנט הינה בהחלט סימטרית, ומעניקה לכם מהירויות העלאה והורדה מהירות באותה מידה החל מ-2 Gbps ויכולה להגיע עד 100 Gbps עם חיבור סיבים ייעודי. זה חיוני לחברות גדולות עם יותר משלושים משתמשים בגלל מהירויות העלאה והורדה תואמות. אף במידה והזרמת וידאו בהבחנה גבוהה של אירועים חיים, ואף במידה בהתאמה לכוח עבודה וירטואלי, מהירות ההעלאה הינה מרכיב קריטי לפעולה חלקה.

 

האם חברת הוט יכולה להתאים לכם אישית סיב אופטי אינטרנט?

יש לומר, כי חברת הוט יכולה להתאים לכם אישית אינטרנט על סיבים אופטיים, בעוד שרוב תכניות האינטרנט הסטנדרטיות מגיעות עם מהירויות העלאה והורדה מוגדרות. ספקי אינטרנט מאפשרים לארגונים להתאים אישית את רוחב הפס, הווה אומר – כמות הנתונים, ולרכוש לפי הצורך. אף במידה ואתם זקוקים למהירויות סימטריות להגדלת רוחב הפס במעלה הזרם, ואף במידה ואתם זקוקים ליותר מאחד מהשני, אתם בעצם יכולים להתאים את רוחב הפס שלכם עם חיבורי סיבים אופטיים.

 

האם הוט יכולה להציע לכם תכנית של סיב אופטי אינטרנט לפי הצרכים שלכם בדיוק?

אכן, חברת הוט יכולה להציע לכם תכנית של אינטרנט על סיבים אופטיים לפי הצרכים שלכם בדיוק. באופן כללי, רוב ספקי האינטרנט מציעים פתרונות מותאמים לעסקים בינוניים וארגוניים עם מספר מיקומים או בין עשרים לבין מאה עובדים. כמו כן, לחברות קטנות יכולים להיות גם צרכים ספציפיים המחייבים אותן לשקול חיבור סיבים מול אינטרנט קונבנציונלי. על פי רוב, מרבית הארגונים זקוקים לתוכניות עם מהירויות של עד 2 Gbps, זמני פעולה מובטחים ותמיכה טכנית עשרים וארבע שעות ביממה. לבעלי צרכים מורכבים יותר הדורשים מהירויות מהירות עוד יותר, אינטרנט סיבים אופטיים ייעודי, שמכונה – גישה לאינטרנט ייעודית, מציע חיבורים סימטריים עד 100 Gbps.

 

ומלים שיחתמו את מאמרינו

חיבור האינטרנט שתבחרו משחק תפקיד מרכזי בארגון שלכם, וזאת משום שהוא משפיע על כל דבר, בין אם זה תפוקת העובדים, ובין אם זה שביעות רצון הלקוחות. בעוד שאינטרנט מסורתי מספיק למרבית העסקים הקטנים, ספקי אינטרנט על סיבים אופטיים, כמו חברת הוט, יכולים לעזור לעסקים בכל הגדלים לקחת דברים לשלב הבא.

אינטרנט על סיבים אופטיים

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: