הוט חבילות טריפל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לשלושה חודשים
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לשלושה חודשים
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לשלושה חודשים
  •  

הוט חבילות טריפל יכולה להביא לקוחות לארגון שלה, להגביר את מעורבות הלקוחות הקיימים ולחלופין להניב הכנסות חדשות לחברה. אפשרי להציג חבילות באמצעות אמצעים פיסיים בחנויות המכירה של חברת הוט, כאשר אפשר להציע קופונים דיגיטליים על ידי מסרים שיווקיים באתר עסקי וקידום מכירות במדיה חברתית. באם תחליטו להעריך נכונה את המאמצים שלנו, ותקראו את המאמר הזה שנכתב אך ורק למענכם, למן תחילתו ועד לסיומו, תגלו כי ההערכה הינה שבשיעור של כשישים אחוזים מן הלקוחות יכולים לנסות מוצרים חדש כתוצאה מחבילות טריפל, כאשר ארבעים ושמונה אחוזים מהלקוחות אומרים שהם ישנו את הקנייה המתוכננת שלהם כתוצאה מהצעה של הוט חבילות טריפל.


מה המעלות והמגרעות של הקופונים של הוט חבילות טריפל?

ועכשיו נציג בפניכם קודם כל את המעלות ואז את המגרעות של הקופונים של הוט חבילות טריפל –

  1. אף במידה והקופון נועד לפתות את הצרכנים לבקר בחנות פיסית של הוט, או לחלופין לבקר בדף האינטרנט של החברה, קופונים עשויים להיות דרך יעילה להגדיל את הכנסות המכירות של הוט. יחד עם זאת, חשוב לפתח אסטרטגיה בעת הצגת קופונים ללקוחות של הוט, מכיוון שהם יכולים להוביל לרווח נמוך יותר למכירה, למרות יצירת הכנסות חדשות.
  2. קופונים או הוט חבילות טריפל עשויים להביא לקוחות לחברה, ואף להציג לקוחות חדשים לחנות שלה.
  3. קופונים או חבילות יכולים לעזור להציג קווי מוצרים חדשים ולעודד לקוחות לנסות מותג או שירות רווחיים יותר.
  4. קופונים או חבילות טריפל יכולים אף לעזור למשוך לקוחות קיימים לחזור לחנות של הוט.
  5. המגרעת הגדולה ביותר של שימוש בקופונים או בחבילות היא שהם עולים כסף לחברה ויכולים להוביל לרווח נמוך יותר עבור המכירה הנוכחית.
  6. והמגרעת האחרונה היא שבעוד שלקוחות קיימים ממתינים לקופונים או לחבילות, תוך כדי קניבליזציה של הכנסות קיימות לפני תכנית הקופונים או החבילות.
הוט חבילות טריפל
הוט חבילות טריפל


האם החבילות של הוט טריפל מוצאות חן בעינכם?

הסגולות של הצעת קופונים או חבילות טריפל של הוט כוללים הצגת לקוחות חדשים לחנות או לאתר האינטרנט שלה. כמו כן, הם יכולים להציג קווי מוצרים חדשים ולעזור במכירת מלאי עודף או לא רצוי כדי לפנות מקום למוצרים חדשים יותר. אפשר להשתמש בהם בשביל לעודד אסטרטגית לקוחות לרכוש מוצרים חדשים ורווחיים יותר, כדי לעזור להגביר את שולי הרווח של חברת הוט. בנוסף לכך, הקופונים או החבילות יכולים ליצור נאמנות עם לקוחות קיימים, באמצעות שימוש בהנחה כפרס כדי להבטיח שהם ימשיכו לקנות מהחנות של הוט. והנה אחת מן הוט חבילות טריפל שבוודאי ימצאו חן בעינכם – טריפל של חמש מאות מגה, כולל אף טלפון קווי, תשתית אינטרנט, ואף ספק אינטרנט, והנה הפירוט המלא – ספק והן תשתית – שירות אינטרנט במלואו, עד חמש מאות מגה בייט; טלוויזיה – כולל כל חבילות הערוצים, פלוס חבילת מאה אחוזים רו, פלוס שמונה עשר ערוצי פרימיום; טלפון קווי – במסלול שהינו ממש בלי כל הגבלה; ממירים – שני ממירים פלוס מיני בלי כל חיוב כספי. החבילה הזאת של הטריפל תעלה לכם בסך הכול שמונים ותשעה ₪ פר חודש למהלך שלושת החודשים הראשונים, ושאר תשעת החודשים יעלו לכם מאתיים שמונים ותשעה ₪ פר חודש בלבד.


האם הוט חבילות טריפל – שניים במספר, יספקו אתכם?

אנחנו ממש מקווים, כי שתי הוט חבילות טריפל בהחלט יספקו אתכם, והנה הן בסדר רנדומלי –

  1. טריפל של שש מאות מגה, הצטרפות דרך אתר האינטרנט של חברת הוט, כולל אף טלפון קווי, תשתית אינטרנט, ואף ספק אינטרנט – סיבים אופטיים עד שש מאות מגה בייט, והנה הפירוט המלא – ספק והן תשתית – שירות אינטרנט במלואו, עד שש מאות מגה בייט; טלוויזיה – כולל כל חבילות הערוצים, פלוס חבילת מאה אחוזים רו, פלוס שמונה עשר ערוצי פרימיום; טלפון קווי – במסלול שהינו ממש בלי כל הגבלה; ממיר – הוט סטרימר בלי כל חיוב כספי. החבילה הזאת של הטריפל תעלה לכם בסך הכול מאה ארבעים ותשעה ₪ פר חודש למהלך שלושת החודשים הראשונים, ושאר תשעת החודשים יעלו לכם מאתיים שבעים ותשעה ₪ פר חודש בלבד.
  2. טריפל של עד שש מאות מגה, כולל אף טלפון קווי, תשתית אינטרנט, ואף ספק אינטרנט, והנה הפירוט המלא – ספק והן תשתית – שירות אינטרנט במלואו, עד שש מאות מגה בייט; טלוויזיה – כולל כל חבילות הערוצים, פלוס חבילת מאה אחוזים רו, פלוס כל חבילות ערוצי פרימיום; טלפון קווי – במסלול שהינו ממש בלי כל הגבלה; ממיר – הוט סטרימר בלי כל חיוב כספי. החבילה הזאת של הטריפל תעלה לכם בסך הכול מאה חמישים ותשעה ₪ פר חודש למהלך שלושת החודשים הראשונים, ושאר תשעת החודשים יעלו לכם מאתיים שמונים ותשעה ₪ פר חודש בלבד.


ולאחרית דברינו

דרך טובה נוספת להפיץ הוט חבילות טריפל היא באתרי מדיה חברתית. חברת הוט יכולה להציע הנחות, חבילות וקופונים בדף העסקי שלה בפייסבוק. לקוחות יכולים לממש את הקופון בחנות או באינטרנט.

הוט חבילות טריפל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: