טריפל של הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

טריפל של הוט – אז מה בדיוק כלול בתוכניות חבילת הטריפל של חברת הוט? לא כל צרכי המדיה של משתמשי הוט יהיו זהים. בשל כך, חבילות הטריפל של חברת הוט עושות יותר מסתם לספק שירות טלפון, אינטרנט וטלוויזיה נהדרים. עם חבילת הטריפל של חברת הוט, אתם יכולים להתאים את השירות שלכם בכל קטגוריה, על מנת למלא אחרי הצרכים שלכם, אף במידה וזה אומר יותר ערוצי טלוויזיה בכבלים, מהירויות הורדה מהירות יותר של WiFi, ואף במידה וזה אומר מספר קווי טלפון, באופן הזה שכל אחד מבני המשפחה שלכם יוכל להישאר מחובר. בבקשה, תעשו לנו כבוד, תקראו את המאמר הזה למן היסוד ועד הטפחות, וכך תגלו על הדרך כי קיימת חבילת טריפל של הוט לכל תצורה אפשרית של שירותים. משמעות הדברים הינה שאתם ממש לא חייבים להירשם לשירותי טלוויזיה, טלפון ואינטרנט בבת אחת כדי לזכות בתעריפים הנמוכים והטבות החבילות של הוט.

האם חבילת טריפל של הוט חיונית בשביל שתחיו את החיים שלכם במלואם בתקופה ההיפר מתקדמת הנוכחית?

באופן ברור מאליו, חבילת טריפל של הוט חיונית בשביל שתחיו את החיים שלכם במלואם בתקופה ההיפר מתקדמת הנוכחית. יחד עם זאת, השלישייה העוצמתית הזאת של שירותי האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון חיונית כדי לחיות את חייכם במלואם בעידן ההיפר מתקדם של היום. אם אתם מחפשים לרכוש את שלושת השירותים הללו עבור המשכן הקבוע שלכם, כי אז אתם יכולים לעשות זאת בשתי דרכים – קודם כל, אתם יכולים להירשם לשירותי אינטרנט, לטלוויזיה ולטלפון בנפרד או א לה קארט מספקי שירות שונים באזור שלכם. שנית כל, אתם יכולים לשלם עבור כל שלושת השירותים על חשבון יחיד על ידי שילובם תחת ספק יחיד.

טריפל של הוט
טריפל של הוט


האם הטריפל של חברת הוט מספק משנה נוחות?

מן הסתם, טריפל מספק משנה נוחות – אחת הסגולות העיקריות של חבילות טריפל היא הנוחות. במקום להתמודד עם שניים או שלושה חשבונות שירות נפרדים בכל חודש, חבילה מאגדת הכול לכדי תשלום אחד. ככזה, אם אתם כבר צריכים שירות טלוויזיה בכבלים, אינטרנט וטלפון ביתי, אז זה פשוט הגיוני לרכוש את שלושתם מספק יחיד. זה גם הופך את ההתמודדות עם בעיות שירות לפשוטה יותר. כמו למשל – אם סופת רעמים מנתקת את השירותים שלכם, תצטרכו ליצור קשר רק עם חברה אחת אם בעיות השירות נמשכות לאחר חזרת החשמל.


האם חבילת טריפל נחשבת לחסכונית?

לא קיים כל עוררין על כך כי חבילת טריפל נחשבת לחסכונית למדי – זה ממש לא סוד גדול שחברות הכבלים רוצות כמה שיותר ממכם. כדי לפתות לקוחות לרכוש יותר משירות אחד, ספקי התקשורת בדרך כלל נותנים הנחות גבוהות על חבילות של שירותי טלוויזיה, אינטרנט והן טלפון. כתוצאה מכך, בחירה בחבילת הכול כלול יכולה לחסוך לכם סכום כסף משמעותי, לעומת רכישה של כל השירותים הללו בנפרד. יש לציין, כי חברות ספקי התקשורת מוכנות יותר לנהל משא ומתן על מחירים על חבילות מהדרג העליון כמו חבילות טריפל של הוט. בשל עובדה זאת, קונים ממולחים צריכים לשקול ברצינות לחבר חבילות כדי לא רק לאחד את השירות, אלא גם לחסוך כסף.


האם כדאי לבחור בטריפל שמציעה הוט למי שעובר בית?

בוודאי שכדאי לבחור בהיתכנות של טריפל של הוט למי שעובר בית למקום חדש. נמאס לך מהטווח הארוך? לא רוצים להתחיל את החיפוש אחר שירותי אינטרנט, טלוויזיה וטלפון מאפס? יש לנו פתרון בשבילכם. תקבלו את כל שלושת השירותים הללו בחבילה אחת מספק מוביל יחיד, במקום להתמודד עם הטרחה של מנויים בודדים. באופן הזה תוכלו לעשות זאת – תאתרו ותצמצמו את ספק שירותי האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון הטובים ביותר באזור שלכם. תבחנו את התוכניות והחבילות. תוודאו את איכות השירות באמצעות בדיקה כפולה של ההמלצות ושאלת חברים טובים, קרובי משפחה, קולגות או שכנים. תתקשרו לחברה ותירשמו לטריפל של הוט המתאים ביותר. חבילה מקצרת את זמן החיפוש שלכם בחצי ומעניקה לכם חוויית קנייה נקודתית.


ומצורפים אחרוני דברינו

חבילת טריפל של הוט הפכה להצעה שכיחה בקרב ספקי התקשורת. אפשרות החבילה של טריפל מאפשרת לכם לגלגל שניים או שלושה שירותים, כמו למשל – טלוויזיה בכבלים, אינטרנט וטלפון ביתי, לאפשרות מצורפת אחת.

טריפל של הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: