דילוג לתוכן

HOT NET טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 1000MB

  • מחיר קבוע לשנתיים!
  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה חינם בתיאום מיידי
  • כולל ראוטר + מגדיל טווח + חיבור קווי במתנה
  • הוטבוקס 7 החדש – עם תמיכה ב-WiFi 7 המתקדם
79 מחיר קבוע לשנתיים!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 2000MB

  • מחיר קבוע לשנתיים!
  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה חינם בתיאום מיידי
  • כולל ראוטר + מגדיל טווח + חיבור קווי במתנה
  • הוטבוקס 7 החדש – עם תמיכה ב-WiFi 7 המתקדם
89 מחיר קבוע לשנתיים!
  •  

 

 

לטלפונים סלולריים רבים במציאות העכשווית, בייחוד דרך HOT NET טלפון, יש את היכולת לבצע משימות רבות שהמחשב שלכם יכול. באפשרותכם לגשת לאינטרנט, לכתוב דואר אלקטרוני, ואף לשלוח מסמכים מכל מקום שבו תהיו. זה, בתורו, מאפשר להתכתב בהצלחה עם הנושאים הרגישים לזמן. כגון – אם לקוח שלכם צריך הצעת מחיר בהקדם האפשרי וכבר יצאתם מהמשרד לאותו היום, עדיין תוכלו להעלות ולשלוח את המסמך מהטלפון הנייד שלכם. על כל הנפלאות במאמר שלפניכם.

 

מדוע להציע לעובדים  HOT NET טלפון?

כדי לבצע חלק מהמטלות העסקיות, ייתכן שיהיה צורך לתת לעובדים שלכם טלפונים סלולריים. לפני שתחליטו, חשוב שתעריכו את הצרכים לשינוי שכזה בבית העסק שלכם. ולהלן הסיבות להצעת HOT NET טלפון עסקי לעובדים –

  1. אם זה יעזור לעובדים לבצע את עבודתם טוב יותר – בהתאם לענף העיסוק, העובדים עשויים לצפות שיהיה להם טלפון סלולרי עסקי, על מנת לבצע את המשימות שלהם. כמו למשל – מנהל מדיה חברתית בסוכנות שיווק צריך לגשת בדרך כלל לאפליקציות בטלפון הנייד מקוריות עבור פלטפורמות מדיה חברתית פופולריות, באופן הזה שייתכן שיהיה להם קל יותר לבצע את עבודתו אם יש להם מכשיר נייד ייעודי לגישה לחשבונות בית העסק שלכם.
  2. אם עבודה מהבית תתבצע בהתאם למדיניות הארגון – אם עובדים משתמשים בטלפון סלולרי עסקי, עליהם לציית למדיניות הארגון, גם בעוד שהם מנהלים עסקים מחוץ למשרד.
  3. אם מדובר בהטבה של בית העסק – עובדים שצריכים להתקין אפליקציה חובה בטלפון הסלולרי האישי שלהם למטרות עסקיות הם יוכלו לראות את העסק שלכם המספק טלפון נייד נפרד בתור הטבה מעולה.

HOT NET טלפון
HOT NET טלפון

מה טוענים המתנגדים לרעיון להציע את הטלפון של הוט נט לעובדי בית העסק?

ותמיד יש את המתנגדים לרעיון להציע HOT NET טלפון לעובדי בית העסק, והנה מה שהם טוענים –

  1. עלויות ראשוניות ושדרוג – חרף העובדה שתוכלו לחסוך בראייה קדימה בעלויות חודשיות, העסק שלכם יכול להיות כפוף לחיוב ראשוני גדול עבור טלפונים סלולריים חדשים ושדרוגים בעת הצורך.
  2. ניהול כמה טלפונים ניידים – שמא העובדים לא ירצו לשאת שני טלפונים ניידים, כך שהם יכולים להיות טובים לשימוש בטלפון עבודה. תקשורת בצורה ברורה את הצורך בטלפונים העסקיים כך שסביר יותר שתקבלו תמיכה בשינוי הזה.
  3. תחזוקה נוספת – בשל הסיבה שהטלפונים הניידים של הוט נט הם רכוש החברה שלכם, צוות העובדים יכול להיות אחראי לתחזוקת המכשירים הללו על גבי כל טכנולוגיה קיימת שהוא כבר מנהל. הוא עשוי להזדקק לאימון על המכשיר הנייד לפני שהוא יודע כיצד לפתור בעיות הקשורות ברשת.

 

האם כדאי לספק הוט נט טלפון לעובדים במשרד מחמת העקביות?

בהחלט כדאי לספק HOT NET טלפון לעובדים במשרד. הצעת טלפון נייד עסקי לעובדים עשויה להכניס עקביות למקום העבודה – בעוד שכל העובדים עובדים על אותה מערכת הפעלה וניגשים לאותם האפליקציות והכלים לטלפון הנייד, שיתוף הפעולה מתבצע בצורה חלקה בין המכשירים הניידים. אם אתם מאמנים את הקבוצה על תכונה מסוימת, הפצה של אותו טלפון נייד לכל אדם יכול לעזור להם להבין טוב יותר את ההליך החדש.

 

 

האם באמצעות רכישה של HOT NET טלפון לעובדים בארגון נהנים מזמינות מוגברת של העובדים?

מן הסתם, באמצעות רכישה של HOT NET טלפון לעובדים בארגון נהנים מזמינות מוגברת של העובדים. בעוד שתספקו טלפון נייד ייעודי לעבודה, ייתכן שתוכלו ליישם כללים חדשים עבור עובדים מהבית, עבודה לאחר שעות העבודה והן זמינות בכוננות. עם טלפונים ניידים עסקיים, העובדים יכולים להיות מסוגלים יותר להגיב לפריטים חשובים חיש מהר. לרבות – זה עשוי להועיל למוקד טלפוני הפתוח מסביב לשעון לקיים איש טכנולוגיות מידע כוננות בכל עת למקרה שמערכות המחשוב קורסות.

 

האם באמצעות רכישת הטלפון של HOT NET לעובדי העסק בעצם חוסכים כסף בראייה קדימה?

אכן כן, באמצעות רכישה של HOT NET טלפון לעובדי העסק בעצם חוסכים כסף בראייה קדימה. במידה ואתם מנסים להחליט להציע טלפונים ניידים לעובדים, כמו גם להחזיר להם עבור חלק מהתוכנית האישית הקיימת שלהם, אתם תוכלו לחסוך יותר כסף באמצעות השתתפות בתכנית סלולר ארגונית עם שירותי HOT NET טלפון. אם אתם בעלי עסק קטן עם מספר עובדים, שמא תוכלו לנהל משא ומתן על החוזה שלכם עם חברת הוט, שיעזור לכם לחסוך הרבה כסף בטווח הארוך.

 

HOT NET טלפון – שאלות ותשובות נפוצות

  1. מהו מספר HOT NET טלפון ליצירת קשר עם שירות הלקוחות?
    המספר מתפרסם באתר הרשמי של החברה, ודרכו ניתן לפנות לשירות טכני, מכירות ותמיכה כללית.

  2. באילו נושאים ניתן לקבל מענה דרך מוקד הטלפון?
    במוקד ניתן לבצע הצטרפות לשירותי אינטרנט, לשדרג חבילות, לדווח על תקלות ולקבל מידע על חשבוניות ותשלומים.

  3. האם יש מוקד טלפוני נפרד ללקוחות עסקיים?
    כן, החברה מפעילה מוקד ייעודי לעסקים עם חבילות מותאמות ושירותי תמיכה מתקדמים.

  4. מהן שעות הפעילות של מוקד HOT NET טלפון?
    המוקד פועל בשעות מוגדרות במהלך היום, ובחלק מהשירותים קיימת אפשרות להשאיר פרטים לקבלת שיחה חוזרת.

  5. מה היתרון בפנייה טלפונית לעומת פנייה באתר?
    היתרון הוא מענה אישי, אפשרות לשאול שאלות בזמן אמת וקבלת הצעות מותאמות ללקוח.

  6. האם ניתן להצטרף לשירותי אינטרנט דרך הטלפון?
    כן, ניתן להצטרף ישירות באמצעות שיחה עם נציג ולבחור את החבילה הרצויה.

  7. האם קיימים מבצעים ייחודיים בהצטרפות טלפונית?
    לעיתים החברה מציעה מבצעים בלעדיים ללקוחות שמצטרפים באמצעות הטלפון.

  8. מה קורה לאחר ביצוע הצטרפות בשיחה עם נציג?
    לאחר ההצטרפות מתקבל אישור על ההזמנה ובמידת הצורך מתואמת התקנה עם טכנאי.

  9. תוך כמה זמן השירות פעיל לאחר הצטרפות טלפונית?
    בדרך כלל השירות מופעל תוך מספר ימי עסקים, בהתאם לזמינות הטכנאי.

  10. האם ניתן לשדרג חבילה קיימת דרך הטלפון?
    כן, ניתן לבצע שדרוג חבילה או מעבר למהירות גבוהה יותר באמצעות המוקד הטלפוני.

  11. מה עושים אם לא מצליחים להשיג את המוקד?
    אפשר להשאיר פרטים באתר או באפליקציה, ונציג יחזור בהקדם האפשרי.

  12. האם ניתן לדווח על תקלות דרך הטלפון?
    בהחלט. מוקד השירות מספק מענה לתקלות טכניות ומדריך לפתרון בעיות מרחוק.

  13. מה לגבי עלות השיחה למספרי השירות?
    ברוב המקרים מדובר במספר חינם או במספר שחיובו לפי תעריף רגיל של ספק הטלפון.

  14. איך אפשר לוודא שהמספר הוא רשמי של החברה?
    מומלץ לוודא שהמספר מופיע באתר הרשמי או בפרסומים מוסמכים של HOT NET.

  15. האם ניתן להתנתק מהשירות דרך הטלפון?
    כן, ניתוק מתבצע מול מוקד השירות בכפוף לתנאי ההתקשרות והתחייבות החבילה.

  16. האם יש מוקד ייעודי ללקוחות חדשים?
    כן, יש מוקד מכירות ייעודי להצטרפות ולמתן מידע על חבילות ומבצעים.

  17. מה היתרון בקבלת תמיכה טכנית בטלפון?
    היתרון הוא מענה מיידי, פתרון בעיות בזמן אמת ותיאום טכנאי במהירות במידת הצורך.

  18. האם ניתן לקבל מידע על חשבון ותשלומים דרך הטלפון?
    כן, המוקד מספק מידע על חשבוניות, חיובים ותנאי תשלום.

  19. מה לגבי שירותי סיבים אופטיים?
    אפשר להצטרף לחבילות סיבים אופטיים דרך המוקד, בהתאם לזמינות באזור.

  20. מה קורה אם פספסתי שיחה מנציג השירות?
    במקרה כזה ניתן ליצור קשר חוזר עם המוקד או להמתין לשיחה חוזרת מהנציג.

 

ותחשבו על זה

האם עסק צריך לספק טלפונים ניידים לעובדים שלו זה ממש תלוי בענף, בעבודה שהעובדים מבצעים ובמה שטוב בהיבט הפיננסי לעסק. עסקים לרוב מספקים טלפונים ניידים לעובדים כשהן מצפות מהעובדים לבלות כמות משמעותית של זמן בטלפון מחוץ לבניין המשרדים או לאחר שעות העבודה הרגילות. האם אתם יכולים לדרוש מהעובדים שלכם להשתמש בטלפונים הניידים האישיים שלהם לעבודה? בקצרה כן, אתם יכולים לדרוש מצוות העובדים שלכם להשתמש בטלפונים הסלולריים האישיים שלהם לעבודה, אבל תצטרכו לפצות את העובדים בהתאם לשימוש זה. השיטה הטובה ביותר יכולה להיות לחשוף את ציפיות הטלפון הנייד לעובדים לפני הגיוס ובכל פעם שתעדכנו את מדיניות הסלולר בעת הרכישה של שירותי HOT NET טלפון.

תוכן שאולי יעניין אותך

HOT NET טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime