חבילת גלישה 150GB
חבילת גלישה 5G READY
חבילת גלישה 5G 750GB
כשחושבים על MOBILE HOT חבילות, בעוד שיודעי דבר בעבר דיברו על קידום מכירות, יש להניח שהם השתמשו במונח כפועל. כשאנחנו מדברים כיום על קידום מכירות, אנחנו בהכרח מתכוונים לזה כשם עצם. מדובר אודות אירוע מתוכנן ומתואם שמטרתו למכור מוצרים ספציפיים לזמן מוגבל ועונה על צורך צרכני רלוונטי עונתי. קידום מכירות בצורה של חבילות של הוט מובייל, בהנחה שהוא נעשה היטב, מהווה דרך אפקטיבית לחברה לשווק את המוצרים שלה. אנחנו לאו דווקא מתכוונים למבצעים שבהם הוט מובייל מורידה את המחירים על המוצרים הקיימים שלה באופן ניכר, או לחלופין כשיש לחברה מבצע פיצוץ על מנת להעביר מלאי מיושן. במקום זאת, אנחנו מתכוונים להתמקדות מתוכננת כהלכה, רלוונטית לעונתית, בנושאים או בפתרונות עטופים סביב המוצרים שלה, בעוד שהלקוחות שלה ישימו לב אליה ויעריכו אותה יותר, ושקהל יעד פוטנציאלי יתפתה לנסות את המוצרים שלה כבר בפעם הראשונה. על כל זה ואף יותר מכך במאמר הזה.
מה מאפשרות HOT MIBILE חבילות?
יש שני דברים עיקריים שמאפשרות MOBILE HOT חבילות, כלהלן –
1. יוצר הזדמנויות בדיקה – אולי יש לחברת הוט מובייל רעיונות שהיא מאמינה שהלקוחות שלה יאהבו, אך היא לא ממש בטוחה בתוצאה שלכם. חבילות נותנות לחברת הוט מובייל כעין חלון זמן מוגבל לבחון רעיונות חדשים ומוצרים חדשים ולמדוד אותם. זה מסייע לה להבין אם החבילות הללו אכן מצדיקות עוד השקעה של זמן וכסף, על מנת לתרגם אותן הלכה למעשה למכירה של מוצרים קבועים.
2. מגדיל את ההכנסות – כמו שאנחנו אוהבים להגיד, קא-צ'ינג. הווה אומר – נשמת אפה של חברת הוט מובייל. הצעת חבילות הן דרך נפלאה לבנות גידול בהכנסות משנה לשנה ומחודש לחודש.
האם חבילות של HOT MOBILE יוצרות בידול?
באופן ברור נאמר, כי MOBILE HOT חבילות יוצרות בידול – כשחברת הוט מובייל משיקה מוצר חדש או מבקשת מהלקוחות שלה לעסוק בעסק שלה בדרך חדשה, זה מבדיל אותה מהמתחרים שלה. תכנון חבילות מחייב אותה לזהות משהו חדש או שונה שמציע ערך לקהל היעד שלה.
האם החבילות של HOT MOBILE יוצרות מיקוד של הוט מובייל בשיווק?
באופן מובהק נגיד, כי MOBILE HOT חבילות יוצרות מיקוד של החברה בשיווק – פיתוח כל מיני חבילות מאלץ את החברה לתכנן תכניות שיווק חדשות אשר ממוקדות בתקופות ספציפיות של השנה. אם אין לחברה צוות עובדי שיווק ייעודי שעושה זאת עבורה כבר, יצירת מנטליות של קידום מכירות תגרום לחברה לשווק בתדירות רבה יותר ותעניק לה יותר ניסיון להתבסס עליו.
מה יוצרות HOT MOBILE חבילות?
ישנם שני אלמנטים מובהקים שיוצרות הוט מובייל חבילות –
1. יוצר תוכן חדש והזדמנויות תקשורת – אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור תוכן חדש עבור הלקוחות של חברת הוט מובייל היא ליצור חדשות. מבצעים הם חדשות. חדשות הן תוכן.
2. יוצר הזדמנויות למכירה נוספת ולמכירה צולבת – כשהחברה מאגדת מוצרים סביב נושא או פתרון, היא יכולה בדרך כלל לייצר מכירות של מספר פריטים במקום פריט בודד. בעוד שהיא מתמקדת ביצירה של ערך מוסף למוצרים הרגילים שלה, החברה יכולה לגבות מחירי פרימיום.
האם הוט מובייל חבילות יוצרת הזדמנויות הכשרה והתלהבות מחודשת לצוות העובדים?
בהחלט שחברת הוט מובייל יוצרת הזדמנויות הכשרה לצוות העובדים שלה – בדיוק כמו לקוחות קונבנציונליים, צוות המכירות הקמעונאי של חברת הוט מובייל יכול ליפול לשגרה ולאבד את ההתלהבות בקולו. MOBILE HOT חבילות נותן לחברה הזדמנות לאמן, להכין ולערוך אותם מחדש במה שחדש בחברה.
האם HOT MOBILE חבילות מניע את קבלת ההחלטות של הצרכנים?
מן הסתם, הוט מובייל חבילות מניע את קבלת ההחלטות של הצרכנים – הצעות זמינות מוגבלות יכולות ליצור תחושת מחסור אצל הצרכנים, שתגרום להם לפעול. בשילוב עם תוכן חדש שעוזר ללקוחות לראות בבירור את היתרונות של מה שחברת הוט מובייל מקדמת, יש באפשרותה ליצור סיבות משכנעות לקנות כעת. אם החברה יכולה להוסיף דגימה של פריט הקידום שלה לתערובת, היא תיצור הרבה סיבות ללקוחות לקנות.
ציוץ אחרון…
היתרון העיקרי של MOBILE HOT חבילות הוא שהיא מעוררת תנועה ומכירות של לקוחות באמצעות הצעת מחיר נמוכה יותר והצעת ערך טובה יותר. כל האנשים אוהבים מציאות, נכון? אם הוט מובייל תוריד כעשרים וחמישה אחוזים מהעלות של מוצר מבלי לשנות את היתרונות שלו, היא בהכרח תגדיל את תפיסת הערך של הלקוחות.