HOT MOBILE חבילות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

מבצע זוגי - קו סלולר עם 250GB

  • מחיר קבוע לשנה
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
25 מחיר קבוע למשך שנה!
  •  

חבילת גלישה 5G READY 300GB

  • מחיר קבוע לכל החיים
  • מותנה ברכישת 2 קווים
  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
35 מחיר קבוע לכל החיים!
  •  

כשחושבים על MOBILE HOT חבילות, בעוד שיודעי דבר בעבר דיברו על קידום מכירות, יש להניח שהם השתמשו במונח כפועל. כשאנחנו מדברים כיום על קידום מכירות, אנחנו בהכרח מתכוונים לזה כשם עצם. מדובר אודות אירוע מתוכנן ומתואם שמטרתו למכור מוצרים ספציפיים לזמן מוגבל ועונה על צורך צרכני רלוונטי עונתי. קידום מכירות בצורה של חבילות של הוט מובייל, בהנחה שהוא נעשה היטב, מהווה דרך אפקטיבית לחברה לשווק את המוצרים שלה. אנחנו לאו דווקא מתכוונים למבצעים שבהם הוט מובייל מורידה את המחירים על המוצרים הקיימים שלה באופן ניכר, או לחלופין כשיש לחברה מבצע פיצוץ על מנת להעביר מלאי מיושן. במקום זאת, אנחנו מתכוונים להתמקדות מתוכננת כהלכה, רלוונטית לעונתית, בנושאים או בפתרונות עטופים סביב המוצרים שלה, בעוד שהלקוחות שלה ישימו לב אליה ויעריכו אותה יותר, ושקהל יעד פוטנציאלי יתפתה לנסות את המוצרים שלה כבר בפעם הראשונה. על כל זה ואף יותר מכך במאמר הזה.


מה מאפשרות HOT MIBILE חבילות?

יש שני דברים עיקריים שמאפשרות MOBILE HOT חבילות, כלהלן –

1.     יוצר הזדמנויות בדיקה – אולי יש לחברת הוט מובייל רעיונות שהיא מאמינה שהלקוחות שלה יאהבו, אך היא לא ממש בטוחה בתוצאה שלכם. חבילות נותנות לחברת הוט             מובייל כעין חלון זמן מוגבל לבחון רעיונות חדשים ומוצרים חדשים ולמדוד אותם. זה מסייע לה להבין אם החבילות הללו אכן מצדיקות עוד השקעה של זמן וכסף, על מנת             לתרגם אותן הלכה למעשה למכירה של מוצרים קבועים.

2.     מגדיל את ההכנסות – כמו שאנחנו אוהבים להגיד, קא-צ'ינג. הווה אומר – נשמת אפה של חברת הוט מובייל. הצעת חבילות הן דרך נפלאה לבנות גידול בהכנסות משנה               לשנה ומחודש לחודש.

 

HOT MOBILE חבילות
HOT MOBILE חבילות


האם חבילות של HOT MOBILE יוצרות בידול?

באופן ברור נאמר, כי MOBILE HOT חבילות יוצרות בידול – כשחברת הוט מובייל משיקה מוצר חדש או מבקשת מהלקוחות שלה לעסוק בעסק שלה בדרך חדשה, זה מבדיל אותה מהמתחרים שלה. תכנון חבילות מחייב אותה לזהות משהו חדש או שונה שמציע ערך לקהל היעד שלה.


האם החבילות של HOT MOBILE יוצרות מיקוד של הוט מובייל בשיווק?

באופן מובהק נגיד, כי MOBILE HOT חבילות  יוצרות מיקוד של החברה בשיווק – פיתוח כל מיני חבילות מאלץ את החברה לתכנן תכניות שיווק חדשות אשר ממוקדות בתקופות ספציפיות של השנה. אם אין לחברה צוות עובדי שיווק ייעודי שעושה זאת עבורה כבר, יצירת מנטליות של קידום מכירות תגרום לחברה לשווק בתדירות רבה יותר ותעניק לה יותר ניסיון להתבסס עליו.

מה יוצרות HOT MOBILE חבילות?

ישנם שני אלמנטים מובהקים שיוצרות הוט מובייל חבילות  –

1.     יוצר תוכן חדש והזדמנויות תקשורת – אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור תוכן חדש עבור הלקוחות של חברת הוט מובייל היא ליצור חדשות. מבצעים הם חדשות. חדשות הן          תוכן.

2.     יוצר הזדמנויות למכירה נוספת ולמכירה צולבת – כשהחברה מאגדת מוצרים סביב נושא או פתרון, היא יכולה בדרך כלל לייצר מכירות של מספר פריטים במקום פריט                  בודד.  בעוד שהיא מתמקדת ביצירה של ערך מוסף למוצרים הרגילים שלה, החברה יכולה לגבות מחירי פרימיום.


האם הוט מובייל חבילות יוצרת הזדמנויות הכשרה והתלהבות מחודשת לצוות העובדים?

בהחלט שחברת הוט מובייל יוצרת הזדמנויות הכשרה לצוות העובדים שלה – בדיוק כמו לקוחות קונבנציונליים, צוות המכירות הקמעונאי של חברת הוט מובייל יכול ליפול לשגרה ולאבד את ההתלהבות בקולו. MOBILE HOT חבילות  נותן לחברה הזדמנות לאמן, להכין ולערוך אותם מחדש במה שחדש בחברה.


האם HOT MOBILE חבילות מניע את קבלת ההחלטות של הצרכנים?

מן הסתם, הוט מובייל חבילות מניע את קבלת ההחלטות של הצרכנים – הצעות זמינות מוגבלות יכולות ליצור תחושת מחסור אצל הצרכנים, שתגרום להם לפעול. בשילוב עם תוכן חדש שעוזר ללקוחות לראות בבירור את היתרונות של מה שחברת הוט מובייל מקדמת, יש באפשרותה ליצור סיבות משכנעות לקנות כעת. אם החברה יכולה להוסיף דגימה של פריט הקידום שלה לתערובת, היא תיצור הרבה סיבות ללקוחות לקנות.

 

שאלות ותשובות נפוצות על HOT MOBILE חבילות

1. אילו סוגי HOT MOBILE חבילות קיימות?
החברה מציעה חבילות עם שיחות והודעות ללא הגבלה, חבילות גלישה בנפחים שונים, חבילות משפחתיות ותכניות לעסקים.

2. האם קיימות חבילות ללא התחייבות?
כן, ישנן חבילות המוצעות ללא כל התחייבות לצד מסלולים עם התחייבות לשנה.

3. האם יש חבילות מותאמות לסטודנטים או חיילים?
בהחלט, לעיתים מוצעות חבילות עם מחירים מיוחדים לקבוצות אלו.

4. האם אפשר לשדרג חבילה קיימת?
כן, ניתן לעבור לחבילה מתקדמת או עם נפח גלישה גדול יותר בכל עת.

5. האם אפשר להוזיל חבילה קיימת?
כן, קיימת אפשרות להתאים חבילה זולה יותר לפי צריכת השימוש האישית.

6. האם יש חבילות הכוללות דקות לחו"ל?
כן, חלק מהחבילות כוללות שיחות ליעדים בינלאומיים במחירים נוחים.

7. האם אפשר להצטרף לחבילות אונליין?
בהחלט, ניתן להצטרף ישירות דרך האתר הרשמי או האפליקציה.

8. האם ניתן לנייד מספר קיים לחבילה חדשה?
כן, ניתן לשמור על המספר הקיים באמצעות תהליך ניוד פשוט ומהיר.

9. האם HOT MOBILE חבילות כוללות גלישה ללא הגבלה?
חלק מהחבילות מציעות גלישה ללא הגבלה לצד חבילות עם נפחים מוגדרים.

10. האם אפשר לשלב רכישת מכשיר סלולרי עם החבילה?
כן, ניתן לרכוש מכשירים חדשים בתשלומים נוחים במסגרת ההצטרפות לחבילה.

11. האם קיימות חבילות משפחתיות?
כן, מוצעות חבילות משפחתיות הכוללות מספר קווים במחיר מוזל.

12. האם יש חבילות לעסקים?
בהחלט, קיימות חבילות עסקיות עם שירות ותמיכה ייעודיים.

13. האם אפשר להוסיף קווים חדשים לחבילה קיימת?
כן, ניתן להרחיב חבילה קיימת ולהוסיף קווים נוספים במחירים משתלמים.

14. האם החבילות כוללות גלישה בחו"ל?
כן, קיימות חבילות הכוללות שירותי נדידה בינלאומית לגלישה ושיחות מחו"ל.

15. האם אפשר להקפיא חבילה קיימת?
כן, ניתן להקפיא קו סלולרי לתקופה מוגבלת בהתאם למדיניות החברה.

16. האם ניתן לקבל סיכום מפורט לאחר ההצטרפות לחבילה?
כן, כל לקוח מקבל סיכום מסודר במייל או בהודעת SMS.

17. האם המעבר בין חבילות כרוך בקנס?
ברוב המקרים לא, אלא אם מדובר בחבילה עם התחייבות קיימת.

18. האם קיימות חבילות מותאמות במיוחד לגלישה מרובה?
כן, קיימות חבילות עם נפחי גלישה גדולים ואף ללא הגבלה.

19. האם השירות זמין גם באנגלית?
כן, ניתן לקבל שירות באנגלית מול נציגי החברה.

20. איך לבחור את החבילה המתאימה ביותר?
נציגי השירות מסייעים להתאים חבילה אישית לפי הרגלי שימוש ותקציב.


ציוץ אחרון…

היתרון העיקרי של MOBILE HOT חבילות  הוא שהיא מעוררת תנועה ומכירות של לקוחות באמצעות הצעת מחיר נמוכה יותר והצעת ערך טובה יותר. כל האנשים אוהבים מציאות, נכון? אם הוט מובייל תוריד כעשרים וחמישה אחוזים מהעלות של מוצר מבלי לשנות את היתרונות שלו, היא בהכרח תגדיל את תפיסת הערך של הלקוחות.

תוכן שאולי יעניין אותך

HOT MOBILE חבילות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים:

דילוג לתוכן