טריפל משפחתי עד 500MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
אינטרנט עד 500 מגה
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טריפל משפחתי עד 1000MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
כולל ראוטר + מגדיל טווח!
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טלוויזיה בלבד
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
2 ממירים כולל אחד מקליט
במציאות העכשווית, HOT טלפון נייד מהווה פורטלים לשפע אדיר של תובנות ומידע ברשת אינטרנט, או לחלופין קבצים אישיים או ארגוניים, באופן הזה שבמידה ולקוח שואל שאלות, תמיד יש לחברת הוט את המידע שהוא צריך בהישג ידה. מוטב שתקפידו על המשך הקריאה של מאמר זה, משום שידע הוא כוח, במיוחד בארגונים, ואף HOT טלפון נייד היא הדרך האופטימלית להבטיח שבכל רגע נתון יהיה ל- HOT את המידע החשוב, מתי וכאשר היא צריכה אותו.
מה אומרים הסקרים על שירותי הוט טלפון?
בשיעור של כשמונים וחמישה אחוזים מהמבוגרים מחזיקים כעת טלפון נייד מסוג כלשהו, והמכשירים הללו אומרים דברים רבים לבעליהם, כמו למשל – קישור זמין תמיד לחברים ובני משפחה, מחשב כיס או לחלופין כלי חוסך זמן – אפילו טלפון אמתי . כשהם מתבקשים לתאר במילים שלהם מה הם הכי אוהבים בבעלות על HOT טלפון נייד, הנה מה שאומרים הסקרים על שירותי הוט טלפון –
- שמונה אחוזים מציינים את היכולת להתחבר למשפחה.
- שבעה עשר אחוזים מבעלי הטלפון הנייד אומרים שהדבר הטוב ביותר בטלפון שלהם הוא שהוא נוח.
- תשעה אחוזים אומרים ששימוש באינטרנט, במייל או באפליקציות הוא הדבר הטוב ביותר בטלפון הנייד שלהם.
- שניים עשר אחוזים אוהבים את היכולת להתקשר או לדבר עם אחרים בכל זמן נתון.
- אחד עשר אחוזים אוהבים שהטלפון הנייד שלהם יכול לעזור להם לקבל סיוע במקרה חירום.

מה טוענים מחזיקי HOT טלפון?
בסך הכללי, מחזיקי HOT טלפון סלולרי נוטים הרבה יותר לראות את הטלפון הנייד שלהם כחוסך זמן מאשר כבזבזן זמן. כשלושים ושלושה אחוזים מבעלי הטלפון הנייד מסכימים עם ההצהרה שהטלפון הנייד שלהם חוסך להם זמן מכיוון שהם תמיד יכולים לגשת למידע שהם צריכים, בעוד שרק שלושה אחוזים מסכימים עם ההצהרה שהטלפון הנייד שלהם עולה להם זמן כי הם כל הזמן מוסחים. השיעור הגדול ביותר של בעלי הסלולרי, כחמישים ושישה אחוזים, טוענים כי עלויות הזמן והחיסכון בזמן שמציעים טלפונים ניידים די מאזנים האחד את השני. בעלי HOT טלפון קשורים מאוד לטלפונים שלהם – חרף העובדה שמרביתם אינם רואים בכך בעיה גדולה מדי. עבור בעלי טלפונים ניידים רבים, הטלפון הנייד שלהם מהווה כלי עזר חיוני שהם בודקים בדרך כלל, שומרים בקרבת מקום בכל עת, ומתקשים לתפקד בלעדיו. ארבעים וארבעה אחוזים מבעלי HOT טלפון נייד ישנים עם הטלפון שלהם ליד המיטה שלהם, מכיוון שהם רוצים לוודא שהם לא מפספסים שיחות, הודעות טקסט או עדכונים אחרים במהלך הלילה. שישים ושבעה אחוזים מבעלי הסלולר מוצאים את עצמם בודקים בטלפון הנייד שלהם הודעות, התראות או שיחות – גם כשהם לא שמים לב שהטלפון שלהם מצלצל או רוטט. כשמונה עשר אחוזים מבעלי הטלפון הנייד עם הודעות, אומרים שהם קוראים אותן לעתים קרובות. בשיעור של עשרים ותשעה אחוזים מבעלי הטלפון הנייד מתארים את הטלפון הסלולרי שלהם כמשהו שהם לא יכולים לדמיין לחיות בלעדיו.
במה באה לידי ביטוי ההשפעה של שירותי הטלפון של חברת HOT ?
בעוד שמתבקשים להעריך את ההשפעה של HOT טלפון נייד על היבטים שונים של חיי היום יום, בעלי טלפון נייד רואים כמה סגולות ברורות, בפרט כאשר עסקינן אודות שמירה על קשרים עם חברים ובני משפחה, והנה הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה –
- עשרים ושמונה אחוזים מבעלי הטלפונים הניידים אומרים שהטלפון הנייד שלהם הקל המון על תכנון ותזמון שגרת היום יום שלהם.
- שישים וחמישה אחוזים מבעלי הסלולר אומרים שהטלפון הנייד שלהם עשה את זה הרבה יותר קל לשמור על קשר עם האנשים שאכפת להם מהם.
- עשרים ושישה אחוזים מבעלי הטלפון הנייד טוענים שהטלפון הנייד שלהם עשה את זה הרבה יותר קל להיות פרודוקטיבי בזמן שהם עושים דברים, כמו למשל – המתנה בפקק או המתנה בתור.
- יחד עם זאת, מספר צנוע יחסית של משתמשי טלפון נייד רואה חיסרון בבעלות על תאים בצורה של הסחות דעת מוגברות וקושי להתנתק מחיי העבודה.
- שבעה אחוזים מבעלי הסלולר אומרים שהטלפון הנייד שלהם מקשה מאוד להעניק לבני האדם את תשומת הלב הבלתי מחולקת שלהם.
- תשעה אחוזים מבעלי הסלולר אומרים שהטלפון הנייד שלהם מקשה ביותר על ניתוק מחיי העבודה. דאגה זו חריפה במיוחד בקרב בעלי טלפונים ניידים במשקי בית בעלי הכנסה גבוהה.
- שבעה אחוזים מבעלי הסלולר אומרים שהטלפון הנייד שלהם מקשה ביותר להתמקד במשימה בודדת.
שאלות ותשובות נפוצות על HOT טלפון
1. מהו מספר HOT טלפון לשירות לקוחות?
המספר מתפרסם באתר הרשמי ומשמש לפניות כלליות, שאלות ותמיכה ללקוחות קיימים וחדשים.
2. האם יש מוקד טכני ייעודי בטלפון?
כן, קיים מוקד טכני ייעודי לטיפול בתקלות באינטרנט, טלוויזיה וטלפון קווי.
3. האם ניתן לקבל מידע על חבילות דרך המוקד?
בהחלט, מוקד המכירות מספק מידע על חבילות חדשות ומבצעים פעילים.
4. האם השירות הטלפוני פעיל 24/7?
לא כל המוקדים פעילים סביב השעון, אך התמיכה הטכנית זמינה ברוב שעות היממה.
5. האם יש מספר שונה ללקוחות עסקיים?
כן, HOT מפעילה מוקד טלפוני ייחודי ללקוחות עסקיים עם מענה מותאם.
6. האם אפשר לשדרג חבילה קיימת דרך המוקד?
כן, ניתן לשדרג או לשנות מסלול קיים בשיחה עם נציג.
7. האם ניתן לעדכן פרטי תשלום דרך HOT טלפון?
בהחלט, נציגי השירות מוסמכים לעדכן פרטי אשראי או הוראת קבע באופן מאובטח.
8. האם אפשר לבטל מנוי דרך המוקד?
כן, ביטול שירות מתבצע באמצעות פנייה לנציג שירות טלפוני.
9. האם השירות מותאם גם לאנשים עם מוגבלויות?
כן, מוקדי השירות נגישים ללקוחות עם מוגבלויות בהתאם לדרישות החוק.
10. האם יש מספר נפרד למצטרפים חדשים?
כן, קיימים קווי שירות ייעודיים למכירות וללקוחות חדשים.
11. האם ניתן להזמין טכנאי דרך המוקד?
בהחלט, נציגי השירות יכולים לתאם ביקור טכנאי בבית הלקוח.
12. האם השירות זמין גם בשפות נוספות?
כן, ניתן לקבל מענה גם באנגלית וברוסית בהתאם לזמינות.
13. האם זמן ההמתנה למענה ארוך?
הדבר תלוי בעומס השיחות, אך לעיתים קיימת אפשרות להשאיר פרטים ולבקש מנציג לחזור.
14. האם ניתן לקבל מידע על חשבוניות דרך המוקד?
כן, נציגי השירות יכולים לספק פירוט חיובים וחשבוניות קודמות.
15. האם יש מוקד טלפוני ייעודי ללקוחות טריפל?
לעיתים כן, כדי לאפשר מתן מענה מהיר ומדויק יותר.
16. האם אפשר להצטרף לשירותי HOT בטלפון בלבד?
כן, ניתן להצטרף לשירותי אינטרנט, טלוויזיה וטלפון בשיחה עם נציג מכירות.
17. האם ניתן להקפיא שירותים זמנית דרך המוקד?
כן, קיימת אפשרות להקפיא חבילות לתקופה מוגבלת לפי צורך הלקוח.
18. האם HOT טלפון מספק מידע על מבצעים מיוחדים?
בהחלט, נציגי המכירות מעדכנים על מבצעים והטבות עדכניות.
19. האם השיחה למוקד כרוכה בתשלום נוסף?
לא, החיוב הוא לפי תעריף הטלפון הרגיל של הלקוח.
20. איך ניתן לוודא שהמספר הוא הרשמי?
הדרך הבטוחה ביותר היא לבדוק את HOT טלפון באתר הרשמי של החברה או בחשבון האישי.
הגיגים אחרונים,
סביר יותר שאנשים יגידו שהטלפון הנייד שלהם חוסך להם זמן, וזאת משום שתמיד יש להם גישה לאלתר למידע, ויותר סביר להניח שהם יאמרו שהם לא יכולים לדמיין לחיות בלי הטלפון הנייד שלהם. בנוסף לכך, הם מגיבים בחיוב לתפיסה שהטלפון הנייד שלהם עוזר להם להיות מחוברים לאחרים, לתזמן את חייהם ולהיות פרודוקטיביים כשהם אולי לא היו אחרת. מאידך, קבוצות אלו נוטות יותר לדאוג שהן מבלות יותר מדי זמן עם הטלפון הנייד שלהן, להגיד שהטלפון הנייד שלהן מקשה על התמקדות במשימה בודדת בלי להסיח את דעתן, או להגיד כי HOT טלפון נייד עושה את זה קשה יותר לתת לאנשים את תשומת הלב הבלתי מחולקת שלהם.



