הצטרפות להוט נט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הצטרפות להוט נט, משמע – החלפת ספק אינטרנט מסתכמת בשלושה דברים – הראשון, הבנת מצב האינטרנט הנוכחי שלכם, השני, בחירת ספק אינטרנט אחר באזור שלכם, השלישי, תיאום מעבר מוצלח. תעשו לנו טובה ענקית, אל תשיבו את פנינו ריקם, אלא תמשיכו לקרוא מראשית המאמר הזה ועד לסופו. אבל עם כל דבר חיובי, מגיע גם דבר שלילי, ולמרבה הצער הצטרפות להוט נט תיקח לכם לפחות שיחת טלפון או שתיים לשירות הלקוחות, ואולי נסיעה לסניף הדואר כדי להחזיר ציוד, אבל חוץ מזה, זה אמור להיות תהליך די ידידותי למשתמש.


למה הצטרפות להוט נט כל כך מומלצת?

כדי להבין למה הצטרפות להוט נט כל כך מומלצת, נבחן את שיפור איכות החיבור לאינטרנט – לעתים החלפת ספק אינטרנט משמעותה החלפה מלאה של סוג החיבור של האינטרנט, מה שיכול לעשות הבדל גדול בשירות האינטרנט שלכם. כמו למשל – מי שרוכש שירותי אינטרנט באזורים כפריים יכול לרצות לשקול לעבור מאינטרנט לווייני לספק DSL עבור חיבור אמין יותר במזג אוויר גרוע, מלבד זאת, ככל הנראה זה עשוי להיות זול יותר וללא חוזים או מכסי נתונים, נקודת כאב נפוצה עם אינטרנט לווייני. למעבר משירות אינטרנט בכבלים לספק של סיבים אופטיים יש סגולות רבות, כמו לדוגמה – מהירויות העלאה מהירות יותר ואמינות מהירות טובה יותר בזמני שימוש שיא.

הצטרפות להוט נט
הצטרפות להוט נט


מה צריך להביא בחשבון כשמצטרפים להוט נט?

אחד השיקולים העיקריים בהחלפת ספק שירותי אינטרנט, ובבחירה של הצטרפות להוט נט, הוא חיסכון בעלויות. על פי מנעד נרחב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא שזה הוא המניע של יותר ממחצית מהלקוחות שהחליפו ספק אינטרנט, בעוד שרוב בני האדם מחפשים שירותי אינטרנט יותר זולים. חלק מהמשיבים אמרו שהם מחליפים ספקי אינטרנט באופן קבוע כדי לנצל הצעות היכרות, ללא חוזים ומבצעים אחרים. ברם, אותם מחקרים אף גילו שבשיעור של שבעים אחוזים מהצרכנים שהחליפו ספקיות אינטרנט הם בעצם התחרטו על כך, אז תשקלו היטב את הבחירות שלכם, ותצטרפו רק לחברת הוט נט.


מה אתם צריכים לדעת עם ההצטרפות לחברת הוט נט?

מה שאתם צריכים לדעת עם הצטרפות להוט נט, שאם עלות, מהירויות אינטרנט או מיקום גורמים לכם לחפש אפשרויות אינטרנט אחרות, זכרו לבדוק את תהליך הביטול עם הספק הישן שלכם לפני שתצטרפו לספק תקשורת חדש. בדרך כלל, ספקי שירותי אינטרנט ינעלו אתכם בחוזה דרקוני, אשר כולל דמי סיום מוקדם. תבדקו באתר האינטרנט של הספק הקודם שלכם, כמו גם תתקשרו לתמיכת לקוחות, על מנת ללמוד עוד על תהליך הביטול של הספק הישן שלכם. אם אתם נמצאים במצב של בין הפטיש לסדן ואתם זקוקים לספק אינטרנט חדש לפני המעבר דירה שלכם, חברות מסוימות, כמו הוט נט, מבצעות מבצעים המציעים רכישות מהספק הקודם שלכם. הספק החדש יכול לכסות את הקדנציה המוקדמת שלכם דמי כניסה או עלויות אחרות הנלוות למעבר לשירות שלהם. תקפידו לבדוק עם החברה החדשה לפני החתימה על הקו המקווקו. תבדקו את החברה לגבי ציוד, התקנה, שירות ועמלות אחרות. אלה יכולים להצטבר במהירות כדי להפוך את החשבון שלכם לפחות יעיל. תשימו לב לתאריך הסיום של הצעת מחיר המבצע בעת ההרשמה. תוודאו שכאשר זה נגמר, אתם יכוליפ להרשות לעצמך את המחיר החודשי האמתי.


מה הסיבות שתרצו לבחור בתהליכים של ההצטרפות?

אלו הן הסיבות שתרצו בעקבותיהן לבחור בתהליכים של הצטרפות להוט נט –

  1. תחפשו שירות לקוחות טוב יותר – עוד שישה עשר אחוזים מהמשיבים לסקרים עברו לספק תקשורת חדש לאחר שעברו חוויה גרועה עם הספק תקשורת הנוכחי שלהם בתקווה למצוא חברה שיש לה צוות תמיכה מועיל ומגיב יותר.
  2. תשפרו את חיבורי האינטרנט – הסיבה מספר שתיים למעבר לספק תקשורת חדש, עשרים ושניים אחוזים מהנשאלים אמרו שהם החליפו ספק תקשורת כיוון שהם רוצים שדרוג במהירויות האינטרנט שלהם.
  3. זמינות השירות – ספקיות האינטרנט נכנסות לשווקים ולמיקומים גיאוגרפיים חדשים כל הזמן. פחות נפוץ, ספקי אינטרנט מסוימים עשויים גם לצאת ממיקום ולא יוכלו עוד לספק שירות.


השלמת דברינו

לפני שתבחרו בהיתכנות של הצטרפות להוט נט, תרצו בוודאי לבדוק את תהליך הביטול עבור המצב שלכם. בדרך כלל, ספקי האינטרנט נועלים אתכם בחוזה לשנה או לשנתיים ותצטרכו לשלם עמלות אם תסיימו מוקדם.

הצטרפות להוט נט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: