סיב אופטי אינטרנט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

סיב אופטי אינטרנט מקבל מקום של חשיבות אדירה, אף במידה ואתם עושים קניות באינטרנט, משוחחים בווידאו עם חברים ובני משפחה, ואף במידה ואתם עובדים מהבית. כך או כך אתם חייבים שהאינטרנט יהיה אמין ומהיר. היו שדרוגים גדולים מימי האינטרנט בחיוג ועד לאינטרנט DSL וכבלים. במטותא ממכם, תקראו למן ההתחלה ועד לסיום דברינו, ועל הדרך תבינו כי אינטרנט סיבים הוא חדש יחסית והופך זמין במהירות למשקי בית ברחבי מדינת ישראל.


מה זה למעשה סיב אופטי אינטרנט?

כדי להבין מה זה למעשה סיב אופטי אינטרנט? נסביר לכם לאט לאט – אינטרנט סיבים אופטיים הינו חיבור פס רחב המאפשר גלישה על ידי כבלים של סיבים אופטיים. סיבים אופטיים קטנים מאוד מרכיבים את הכבלים הללו. האור מעביר מידע לאורך הכבלים האלו, ומעביר נתונים במהירויות גבוהות להפליא. משום שהסיבים האופטיים מסוגלים להעביר נתונים כה מהר, זה מוביל לרשת אינטרנט חזקה עם רוחב פס גבוה והשהייה נמוכה יותר. אינטרנט סיבים אופטיים הוא אמין ומהיר, מה שהופך אותו לחובה עבור משתמשי אינטרנט רבים ברחבי מדינת ישראל.

סיב אופטי אינטרנט
סיב אופטי אינטרנט


האם אינטרנט סיב אופטי נחשב למהימן למדי?

אין דבר מתסכל יותר מסרט מותח שנקטע באמצע השיא, למעט אולי להפסיד משחק מקוון עקב פיגור ברגע קריטי. זה אפילו יותר גרוע אם אתם לא מצליחים להתחבר כלל בגלל אובדן אות, או הנחתה. עם העלייה האחרונה בעבודה מהבית ובבית ספר מרחוק, חיבור אינטרנט אמין ומהיר חשוב מתמיד. עם אינטרנט סיבים, לא תצטרכו לדאוג מאובדן החיבור במהלך פגישה או שיעור חשובים.


האם האינטרנט סיבים אופטיים מהיר ביותר?

באופן ברור למדי, נצהיר בזאת, כי סיב אופטי אינטרנט מהיר ביותר – נתונים מהירים יותר פירושם אינטרנט מהיר יותר. מהירות היא עוד אחת מהמעלות של אינטרנט סיבים אופטיים. כבלים סיבים אופטיים שולחים נתונים בעזרת פעימות אור, עד כשבעים אחוזים ממהירות האור.


האם סיב אופטי אינטרנט מומלץ ליחידים או גם לכל בני המשפחה?

אין כל ספק, כי אינטרנט סיבים מומלץ ליחידים או גם לכל בני המשפחה – אף במידה ואתם מתגוררים בגפכם, רוחב פס גבוה יותר חשוב בגלל ריבוי המכשירים החכמים והעומס הנוסף שהם יכולים להפעיל על הרשת. מכשירים שמשתמשים באינטרנט, כמו למשל – טלוויזיות חכמות, רמקולים חכמים ועוזרים וירטואליים יכולים כולם לתרום למהירויות איטיות יותר עם המון אפשרויות אינטרנט פיקאליות. אינטרנט סיבים אופטיים מאפשר לכם ליצור את הבית החכם האולטימטיבי מבלי להקריב את מהירות האינטרנט או האמינות. בעוד שאנחנו מדברים על מהירות האינטרנט, עלינו לדון גם ברוחב הפס, שעשוי להיפגע אם יותר מדי מכשירים מנסים להתחבר לאינטרנט. רוחב פס נמוך משפיע על מהירות האינטרנט והחוויה של כל הבית. אבל עם אינטרנט בסיבים אופטיים, נהנים מרוחב פס גבוה יותר, מה שמאפשר לכל משק הבית להזרים, לעבוד, לשחק, לגבות נתונים, או לשלוח ולקבל קבצים גדולים בד בבד עם פחות עומס או עיכובים בנתונים.


כיצד פועלים סיבים אופטיים אינטרנט?

כדי להבין כיצד פועל סיב אופטי אינטרנט יש לעקוב אחרי דברינו אלו – האור נע במורד כבל סיבים אופטיים באמצעות הקפצה חוזרת על קירות הכבל. עם המשך השתקפות פנימית דמוית מראה, כל חלקיק אור, משמע – פוטון קופץ במורד הצינור. אלומת האור עוברת במרכז הכבל. אמצע הכבל ומסגרת הזכוכית הם חלק בלתי נפרד מהסיבים האופטיים. שכבה נוספת של זכוכית עטופה מסביב היא החיפוי, כדי לשמור את אותות האור בתוך כבל הסיבים האופטיים.


האם סיב אופטי אינטרנט מציג מהירויות סימטריות?

בהחלט שכן, סיב אופטי אינטרנט מציג מהירויות סימטריות – תוכלו ליהנות מזמני העלאה והורדה שווים עם אינטרנט סיבים אופטיים לעומת מהירויות א סימטריות בכבלי נחושת. במציאות העכשווית, בני האדם בעלי נטייה יותר מאשר היו לפני כמה שנים טובות להעלות תוכן וידאו, קבצים או לבצע שיחות טלפון בעת ​​העלאת תוכן בזמן שהם עובדים. מהירות סימטרית מאפשרת למשתמשים לעמוד בו זמנית בדרישות כבדות בהורדות והעלאות באמצעות קישור הנתונים שלהם.


וכך ניפרד לשלום…

סיב אופטי אינטרנט לא נוטה לתנאי מזג אוויר גרועים, שעלולים להזיק או להפריע להעברת הנתונים באמצעות כבלי נחושת. סיבים אופטיים, עד לחיתוך פיזי של סיבים, הם בדרך כלל עמידים בפני הפרעות אנושיות או חשמליות.

סיב אופטי אינטרנט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: