סיבים אופטיים הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

לפני שננבור באותם סיבים אופטיים הוט, נציין שאנחנו, כחברה, תמיד מחוברים. אנחנו מצפים ליותר משירותי האינטרנט שלנו. אף במידה וזה מספקי אינטרנט של כבלים, ואף במידה וזה מסיבים אופטיים קרובים, או ספק אינטרנט מקומי בפס רחב. במציאות העכשווית, גלישה מהירה ואמינה היא כבר לא מותרות, היא עניין של חובה. ציפיות השירות הללו עולות באופן אקספוננציאלי במקום העבודה. באם תחליטו בטובכם לקרוא את המאמר שלפנים מראשיתו ועד תומו, תשכילו לדעת, כי בעוד ששירות האינטרנט מהיר ואמין, העובדים פרודוקטיביים, הלקוחות מרוצים והעסק צומח. כאשר ההיפך הוא הנכון, הארגון שלכם באמת יכול לסבול. שיחות ועידה וסרטוני וידיאו קטועים; אחסון והגנה על נתונים איטיים, או גרוע מכך – נפגעים. עובדים עשויים להיות מתוסכלים ופחות פרודוקטיביים, מה שמשפיע על השורה התחתונה של העסק שלכם. לא קיים כל עוררין על כך כי מהירות הגלישה באינטרנט משחקת תפקיד משמעותי בפעילות עסקית. בשילוב עם הזמינות של מספר ספקי שירות ואפשרויות גישה, בחירת האינטרנט המתאים לארגון שלכם עשויה להיות בחירה קשה. בדרך כלל עסקינן אודות בחירה שנמצאת בדרך כלל בין ספקי אינטרנט סיבים אופטיים הוט לבין אפשרויות קישוריות בפס רחב.

 

האם סיבים אופטיים הוט חפים מכל נוכחות של מצערת?

ברור מאליו, כי סיבים אופטיים הוט חפים מכל נוכחות של מצערת – האם אי פעם שמתם לב שהחשמל נכבה בדיוק כשאתם זקוקים לו ביותר? בתחילת השבוע בעונת הקיץ החמה, לדוגמה, כשאתם באמת רוצים שהמזגן שלכם יעבוד? הסיבה לכך הינה שהימים החמים האלה מעמיסים יתר על המידה את קווי החשמל שלכם. כולם מנצלים את המיזוג שלהם בו זמנית. אותו דבר קורה עם מערכות האינטרנט בכבלים שלכם. ספקי אינטרנט משתמשים במצערת, על מנת למנוע הפסקות כאלו. בזמני שיא, ספק שירותי האינטרנט שלכם יכול להוריד את מהירות הכבלים שלכם ממאה Mbps לעשרים או פחות, כדי לקצוב את השירות שלהם. מהירות האינטרנט של סיבים אופטיים אינה מצערת כיוון שהינה פחות רגישה לעומס יתר.

סיבים אופטיים הוט
סיבים אופטיים הוט


האם סיבים אופטיים של הוט משפרים את האמינות של שירות האינטרנט?

באופן מובהק נגיד כי סיבים אופטיים הוט משפרים את האמינות של שירות האינטרנט – עבור המון אנשים, אמינות היא גורם מוביל בעת ההחלטה באיזה סוג של שירות אינטרנט לבחור. סיבים אופטיים מייצגים שניים מסוגי החיבור האמינים ביותר הזמינים לצרכנים ולעסקים כעת. ברם, חרף העובדה שהפס הרחב הוא אמין בדרך כלל, בהשוואה לאפשרויות חלופיות כדוגמת – סיבים אופטיים, זהו אף השירות הסביר ביותר שייתקל בהפרעות ממנעד נרחב של גורמים סביבתיים ומיקום. לפי התכנון, אינטרנט סיבים אופטיים הוא מערכת ייעודית, פסיבית, משמע – יש סיכוי נמוך בהרבה שיושפע מהפרעות בשירות. האופי המהימן של פתרון האינטרנט בסיבים אופטיים של חברת הוט, נושא הסכם רמת שירות של 99.99% זמן שירות. זה הופך בעקביות לספקיות אינטרנט של סיבים אופטיים לבחירה אטרקטיבית עבור עסקים במרחבי מדינת ישראל, למרבה המזל, כיום קל יותר למצוא ספק שירותי אינטרנט עסקי שמציע אפשרות זאת.


האם הסיבים האופטיים של חברת הוט משפרים את מהירות ההעלאה או ההורדה של קבצים או של סרטים?

על פני נראה כי סיבים אופטיים הוט משפרים את מהירות ההורדה או העלאה של קבצים או של סרטים –  בוודאי יצא לכם להגיד אף יותר מפעם אחת – הורדתי את הסרט הזה תוך ארבע דקות, אך זה לקח ארבע שעות להעלות, תדעו שאתם בכלל לא לבד במערכה. לאינטרנט בכבלים יש מהירויות שונות להורדה ולהעלאה, ומהירויות ההעלאה איטיות בהרבה. זה מבוסס על איך בני האדם עושים שימוש באינטרנט. רובכם עושים הרבה יותר הורדות מאשר העלאות, באופן הזה שספקי האינטרנט נותנים את רוב רוחב הפס שלהם להורדות. עם מהירות אינטרנט של סיבים אופטיים, זמן ההעלאה האיטי הזה יוצא מהתמונה לחלוטין. משום שאין כל חשש להעמיס על המערכת, ספקי אינטרנט בסיבים אופטיים מסוגלים לתת חסך שווה להעלאות ולהורדות כאחד. זה מקל על שיתוף קבצים ועבודה מהבית עם שירות אינטרנט בכבלים סיבים אופטיים.


מה המקום של שיקולי רוחב פס בהיבט של סיבים אופטיים הוט?

המקום של שיקולי רוחב פס בהיבט של סיבים אופטיים הוט הוא כדלקמן – רוחב הפס, או היעדרו, עשוי להיות בעל השפעה אדירה על הפעילות העסקית בזמנים מכריעים. ועידות אינטרנט, הזרמת וידאו, מצגות מקוונות, תמיכה במערכת טלפון מבוססת IP או מרכזיית IP מתארחת, שיתוף קבצים ויישומי ענן, יכולים להיות מאתגרים כאשר מהירויות ההעלאה וההורדה נמנעות עקב דרישות גבוהות לרוחב פס. פס רחב, כמו למשל –  DSL או חיבורי אינטרנט בכבלים משותפים על פי רוב בין לקוחות שונים. בגלל זה, רוחב הפס, אם כי מספיק בזמנים מסוימים, יכול להיפגע בזמן שיא או במהלך שימוש רב. אפילו עבור חברות עם שכנים מינימליים בפס רחב, תקופות של העברת נתונים פנימית גבוהה יכולות להשפיע על אותה השפעה. ספקי אינטרנט סיבים, מאידך, פועלים כשירות ייעודי המשמש רק את החברה שעבורה הוא הוקם, מה ששולל הרבה מהחשש הזה.


התחשיב האחרון שלנו

גישה לענן ואחסון נתונים, הופך לגורם נוסף בהחלטה בין פס רחב לבין סיבים אופטיים הוט.

סיבים אופטיים הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: