מצטרפים חדשים להוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

כאשר דנים אודות מצטרפים חדשים להוט, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלפיה בעשר השנים האחרונות, שוק ה- B2B הוכיח את עצמו כסיפור הצלחה עיקרי. הוא רשם צמיחה שנתית של בשיעור של שישה אחוזים בלקוחות עסקיים ואף צמיחה שנתית של כשמונה אחוזים בהכנסות העסקיות. ההכנסות המשולבות של B2B של כל הכבלים עומדות כיום על סכומי עתק. ממש טוב תעשו אם תואילו בטובכם להמשיך לקרוא מראשית דברינו ועד לסיומם, וכך תדעו כי בעוד שהכניסה המוקדמת של תעשיית הכבלים לשוק ה- B2B עפה מתחת לרדאר, המנהיגים המבוססים שמו לב והם משחקים בהגנה אמתית כיום, כשהיא החלה לתפוס נתחים מהותיים של השוק.


מה עושה חברת הוט כדי להצדיק מצטרפים חדשים להוט?

חלק ניכר מצמיחת ה- B2B של התעשייה היה בפלח העסקים הקטנים והבינוניים, מה שמותיר מקום רב בשוק הארגונים הגדולים. על מנת להאיץ את הצמיחה בתחום הקריטי הזה, על חברת הוט להתמקד בכמה נושאים מרכזיים, כמו למשל – להמשיך לבנות חבילה רחבה של שירותים ותוכנה מעבר לקישוריות בלבד. אלה יכולים לכלול, כמו לדוגמה – שירותי ענן מקיפים, תוכנות אבטחה ותוכנות פרודוקטיביות ברמה ארגונית. יש להמשיך בגישה בעזרת שותפויות או רכישות, עם רף גבוה מאוד למצוינות תפעולית מקצה לקצה וחווית לקוח ייחודית, לרבות – התקנה עצמית ותצורה, ניהול אינטואיטיבי ויזום, מודלים של X כשירות וכיוצא בזאת. אימון וציוד צוותי מכירות לאמץ חשיבה של פתרון ושותפות, כמו לדוגמה – מצטרפים חדשים להוט, שהוא קריטי למקסום מכירה צולבת בחשבון יחיד. זה ידרוש מינוף חזק יותר של צוות המכירות של חברת הוט ופתרונות, על מנת להציג הצעות מקיפות הכוללות קישוריות מתקדמת, לרבות – רשת מוגדרת באמצעות תוכנה ברשת רחבה, תוכנה ארגונית ושירותי רשת מנוהלים. מכשול אחד עבור רשתות הכבלים בשירות ארגונים גדולים הוא טביעות הרגל הגיאוגרפיות המוגבלות שלהם. חברת הוט ממש פיתחה צוותי קנייה כביכול מחוץ לרשת כדי להשיג קישוריות מחוץ לחברה מהחברה, אך יש לה עוד דרך לעבור לפני שהיא תוכל להבטיח חוויה חלקה ללקוחות הארגוניים שלה. ככל שחברת הוט התחילה להתרחב לשרת ארגונים רב לאומיים, האתגר הזה יהיה בולט יותר.

מצטרפים חדשים להוט
מצטרפים חדשים להוט


האם להצטרפות חדשים להוט נודעו שינויים בשנים האחרונות?

בלי כל ספק, להיבט של מצטרפים חדשים להוט נודעו שינויים בשנים האחרונות, כמו למשל – בהיבט של טלוויזיה – כולם צופים בה, כולם אוהבים את זה. זה לעולם לא ישתנה. אבל מה שישתנה – מה השתנה – זה איך שאנשים צופים בטלוויזיה. אתם ממש לא זקוקים לעוד לחבילות יקרות שמאלצות אתכם לשלם עבור ערוצים שלעולם לא תצפו בהם, מה שגוזל את הבחירה והשליטה שלכם. ובמיוחד אתם ממש לא צריכים להיות נעולים על רק דרך אחת להשיג טלוויזיה מול עליות מחירים מתמשכות או מאבקי חוזים כאשר כל מה שאתם רוצים לעשות הוא רק לצפות בטלוויזיה. לא, אתם באמת צריכים רק דבר אחד – הלא הוא אינטרנט מהיר, הוגן ואמין. כשאתם מחזירים את הפוקוס שלכם למקום שבו הכול התחיל – כחברת אינטרנט גיגה ביט, חברת הוט גם מוכנה לאתגר את הסטטוס קוו, סוף כל סוף לצאת ישר ולהגיד את זה – הלקוחות כיום פשוט לא צריכים טלוויזיה מסורתית. הטלוויזיה הטובה ביותר כבר מקוונת. ואנחנו רוצים לעזור לכם לצפות בה, בדרכים המתאימות ביותר למסגרת התקציב שלכם ולהעדפות הצפייה שלכם. אתם רוצים ליהנות מטלוויזיה בשידור חי? גדול. ספורט? לכו ותשיגו את זה. מופעים לפי דרישה? בהחלט. הכול באינטרנט, רק מחכה לכם.


האם להוט מצטרפים חדשים כדאי לרכוש את המודם במקום לשכור אותו?

מן הסתם, לכל אותם מצטרפים חדשים להוט כדאי לרכוש את המודם במקום לשכור אותו – מתכננים להישאר עם ספק אינטרנט לכמה שנים טובות? זה יכול להיות משתלם יותר לקנות את חומרת האינטרנט שלכם במקום לשכור אותה. ספקים רבים גובים כמה עשרות ₪ לחודש על מנת להשכיר את הציוד שלהם. אם תישארו עם חברת הוט במשך לפחות שנתיים, עלויות השכירות הכוללות יהיו כמה מאות ₪ רציניים. אתם יכולים במקום זה לרכוש מודם ונתב עם הדירוג הגבוה ביותר בפחות מאלף ₪ . זכרו שספקי תקשורת מסוימים לא יציעו תמיכה או פתרון בעיות עבור החומרה האישית שלכם.


תמצית הדברים

אם אתם יכול לחסוך כמה עשרות ₪  או יותר מזה מחשבון האינטרנט החודשי שלכם, על ידי בחירה באופציה של מצטרפים חדשים להוט, החיסכון יכול לספק התחלה מצוינת בקרן החירום שלכם או קצת יותר מרחב פעולה בתקציב שלכם.

מצטרפים חדשים להוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: