מחיר אינטרנט סיב אופטי

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

מחיר אינטרנט סיב אופטי עסקי חולל מהפכה ביעילות שבה בית העסק שלכם מסוגל לפעול. מתקיימת למעשה הפרשה של רשת הנחושת וכעת הבחירות שלכם הינן סיבים אופטיים, או לחלופין אלחוטיים. עם אינטרנט שניחן בסיב אופטי, תוכלו ליהנות מן הגמישות להגביר את המהירויות למאה  ג'יגה בייט ברשת אינטרנט אמינה יותר. מוטב שתבחרו בהיתכנות של קריאת המאמר הזה מראשיתו ועד תומו, ועל הדרך תגלו כי להישג המרשים הזה עסקים ממהרים לשדרג, אך יש שאלה אחת שיש לכל האנשים – מה הוא מחיר אינטרנט סיב אופטי שאפשר להשתמש בו על מנת להתחבר לרשת האינטרנט? אמנם קיימים המון משתנים שעשויים להשפיע על העלות של אינטרנט סיבים, אבל עם מעט ידע, כל אחד יכול להבין את תג המחיר עבור השדרוג שלו.


האם מחיר אינטרנט סיב אופטי מושפע מאיזו חברה שמספקת את השירות?

אכן, מחיר אינטרנט סיב אופטי מושפע מאיזו חברה שמספקת את השירות – אמנם קיימות הרבה חברות שמסוגלות לספק לכם שירותי אינטרנט בסיבים אופטיים, אך אנו ממליצים לעבוד עם עסק מקומי שמתחזק רשת משלו, כמו למשל – חברת הוט. הערכה של חברה מקומית תיתן לכם הצעת מחיר מדויקת יותר מספק לאומי. גם ספקי שירות מקומיים מבינים מה נדרש לקבלת היתרים בעירייה, ויכולים לגרום לכדור להתגלגל בקלות רבה יותר מאשר מתחרים גדולים יותר.

מחיר אינטרנט סיב אופטי
מחיר אינטרנט סיב אופטי


האם עלות אינטרנט סיב אופטי נקבעת לפי כמה קרוב הסיב האופטי הכי קרוב?

ניתן לומר בוודאות, כי מחיר אינטרנט סיב אופטי נקבע לפי כמה קרוב הסיב האופטי הקרוב ביותר – המרחק שאתם צריכים לכסות באמצעות סיבים אופטיים הולך לשחק את התפקיד המשמעותי ביותר בקביעת העלות של אינטרנט סיבים. אתם תיווכחו בעובדה הזאת שעולה עוד כמה פעמים מכיוון שהיא כה קריטית לתמחור. ככל שאתם רחוקים יותר מהסיבים האופטיים, באופן הזה יעלה יותר להגיע אליהם. המטרה היא להאיר את סיב הבניין שלכם. אם זה כבר קורה, יש לכם מזל כיוון שהמחיר של הסיב האופטי יורד באופן דרמטי, גם במידה ואתם מעוניינים לשדרג את מה שכבר יש לכם. אם אתם עדיין לא הצטיידתם בסיבים אופטיים, אתם מוכרחים למצוא את הגישה הקרובה ביותר לסיבים אופטיים, ובתקווה, זה על טבעת ולא רק לרוחב. אם הסיבים האופטיים מפסיקים לתפקד רק בגלל הבניין שלכם, תג המחיר שלהם עשוי להיות סביר מאוד. אם אתם מסתכלים על קילומטר או יותר משם, תהיו מוכנים לשלם תעריפים משמעותיים יותר כדי להיכנס אליו. זה עשוי להיות אחד המשתנים היקרים ביותר של עלות התקנת הסיבים האופטיים.


מה הסיבה שהמחיר של האינטרנט בגין הסיבים האופטיים יאמיר?

הסיבה שבעקבותיה מחיר אינטרנט סיב אופטי יאמיר היא שאם הבניין שלכם כבר מוגדר לסיבים אופטיים, כי אז כבר יש לכם צינור שאתם יכולים לעשות בו שימוש בו. התעלה הפנימית של הבניין או הצינור לסיבים אופטיים מגנים על הכבלים בתוך תשתית הבניין ומקלים על העברת קווים חדשים או נוספים דרכם. אם אתם צריכים לצייד את הבניין שלכם בצינורות או לירות צינורות פנימיים דרך צינור, אתם עוד הפעם מייקרים את המחיר של הסיבים האופטיים


האם מחיר סיב אופטי אינטרנט קשור בהכרח לכמה נתיבים יש למבנה שעשוי לעבור בו כבל הסיב האופטי?

בהחלט שכן, מחיר אינטרנט סיב אופטי קשור בהכרח לכמה נתיבים שונים יש למבנה שעשוי לעבור בו כבל הסיב האופטי – בעולם אוטופי, אתם בוודאי רוצים כניסות מרובות לסיבים האופטיים לתוך המבנה שלכם. תמיד יש סיכוי שאפשרי לחתוך כבלי סיבים אופטיים. אמנם זה אירוע נדיר, אך זה משהו שאתם צריכים להתכונן אליו. כבל סיב אופטי חתוך בתוך הבניין שלכן יגרום רק לבעיות שירות עבור אנשים בצד השני של החתך, מה שמקל על צמצום המיקום של הבעיה. אם החתך מתרחש מחוץ לבניין שלכם, כולם יאבדו את הגישה לרשת. הכניסה המשנית מפחיתה את ההפסקות הפוטנציאליות הללו באמצעות התחברות למיקום נפרד באתר לפני הכניסה לבניין שלכם. האורך והמכשולים סביב הכניסה הנוספת יביאו ליותר עלויות, אבל זה חיוני עבור יתירות בהגדרה שלכם.


וזהו, נגמרה החגיגה

ככל שהבניין גדול יותר, כך מחיר אינטרנט סיב אופטי גבוה יותר. סיבים אופטיים, ככלל, נמדדים לפי כף הרגל, אך צריך לכלול מסלולים סביב החדרים ובין הקומות, בשביל לקבל מושג מדויק כמה נדרש.

מחיר אינטרנט סיב אופטי

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: