טריפל משפחתי עד 1000MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
כולל ראוטר + מגדיל טווח!
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טריפל משפחתי עד 500MB
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
-
אינטרנט עד 500 מגה
-
התקנה בתיאום מיידי
-
ללא התחייבות
טלוויזיה בלבד
-
עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
-
2 ממירים כולל אחד מקליט
כאשר חושבים בשיא הרצינות על טלפון מכירות הוט, יש להבין, כי מכשירי טלפון ניידים ואף מכירות מותאמות לטלפון נייד הם העתיד; יש מעט מאוד ספק בעובדה הזאת. כדי להבין בדיוק למה ומדוע, מוטב שתחליטו לקרוא את שנכתב כאן למן ההתחלה ועד לסיום, וכך תדעו שאם אתם עדיין לא ממש בטוחים בהיבט של המעלות שמקנות שימוש באפליקציית מכירות לטלפון הנייד, או לחלופין בקטלוג מוצרים אלקטרוני, שעשוי לספק לצוות המכירות של חברת הוט, אז בהמשך המאמר פשוט תגלו את כל הסיבות שיעזרו לנו בהחלט לשכנע אתכם.
האם טלפון מכירות הוט מספק גישה נוחה לנתונים?
מעל לכל ספק, טלפון מכירות הוט מספק גישה נוחה לנתונים – אפליקציית מכירות לטלפון הנייד אוספת נתונים על, כמו למשל – הזמנות, מוצרים ואף לקוחות, תוך כדי עבודה אתה. נתונים אלה מסייעים לכם לקבל תובנה בהיבט של המוצרים הפופולריים ביותר, באילו תקופות בשנה הזמנות מסוימות הינן השכיחות ביותר וכיוצא בזאת. מידע עדכני על הלקוחות של חברת הוט, יעזור לה להגביר את אפקטיביות ההזמנות והן יחשוף את הרגלי הרכישה של הלקוחות שלה. זה בתורו יעזור לה להציע מוצרים רלוונטיים יותר ולצפות את הצעד הבא של הלקוחות, מה שמסייע להגביר את האמון בין הלקוח לנציג המכירות.

האם טלפון לצרכי מכירות של חברת HOT מגביר את האפקטיביות?
בהחלט שכן, טלפון מכירות הוט מגביר את האפקטיביות – זה הוכח זה מכבר שהפרודוקטיביות והיעילות בקרב צוותי המכירות נוסקות ברגע שהמכשירים והאפליקציות הניידים מוצגים. נציגי מכירות הם בני אדם עסוקים, כולם יודעים את זה, אך חייבים להביא בחשבון שימי הלקוחות תובעניים לא פחות. ככל שהלקוחות יוכלו לראות מהר יותר את המידע שהם צריכים ולקבל החלטה, באופן הזה הוא ישקף את החברה ועל החברה בצורה חיובית יותר. עם אפליקציית מכירות לטלפון הנייד, הלקוחות לא רואים רק מידע מלא על המוצר וההזמנה בלחיצת כפתור, אלא הם יכולים אף לבצע הזמנות באופן מידי, דבר כשלעצמו חוסך זמן אמתי. ניתן גם להפיץ מידע חיוני על מוצרים והזמנות במהירות הלוך ושוב באמצעות שימוש בקטלוגי מוצרים בדואר האלקטרוני.
האם טלפון מכירות הוט מאפשר למכור בכל זמן ובכל מקום נתון?
באופן מובהק, טלפון מכירות הוט מאפשר למכור בכל זמן ובכל מקום נתון – בעוד שמשתמשים במכשירי טלפון ניידים, כמו לדוגמה – טאבלטים וסמארטפונים, מתנתקים למעשה משולחן עבודה נייח. כל עוד המכשירים טעונים ומעודכנים, יש אפשרות למכור מוצרים, בלי כל קשר למיקום או לשעה. אולי תחשבו – מה לגבי גישה לאינטרנט? – עם היכולות הלא מקוונות ואפשרויות האחסון בענן בתוך אפליקציות מכירה לטלפון נייד, המידע מוכן וזמין כשנזקקים לו – הוא הופך לגרסה מאורגנת, אינטואיטיבית וקומפקטית של קטלוג נייר מסורתי.
האם טלפון למכירות של הוט מגביר קשרי לקוחות טבעיים?
אין כל ספק, כי טלפון מכירות HOT מגביר קשרי לקוחות טבעיים – בעת שימוש באפליקציית מכירות לטלפון הנייד, על מנת להציג לקהל היעד מוצרים, כמו גם ליישם הזמנות, הלקוחות עשויים להיות פעילים יותר מאשר בתהליך מבוסס נייר. הלקוחות יכולים לסרוק מוצרים בעצמם עם נציג המכירות של הוט לצדם, או באמצעות שירות עצמי, וזאת משום שאפליקציות בעלות הנטייה להיות מסווגות בצורה אינטואיטיבית יותר מקטלוגי נייר. הם יכולים לראות הזמנות מבוצעות מולם ולבצע התאמות בהתאם לצרכיהם עם תוצאות לאלתר. שיתוף הלקוחות בתהליך בחירת המוצרים וביצוע ההזמנות היא הדרך הטובה ביותר ליצור תחושת קרבה ואמון.
האם טלפון מכירות HOT מספק מידע עדכני?
לא קיים כל עוררין על כך כי טלפון מכירות הוט מספק מידע עדכני – היכולת לספק מידע עדכני תמיד, גם בהתראה קצרה, מעידה על מקצועיות. מידע נכון של מוצר או לקוח בהחלט מפחית את כמות השגיאות שעלולות להתרחש ועוזר לנציגי המכירות להתמקד יותר בצרכי הלקוח. עם קטלוגי נייר מסורתיים זה הרבה יותר קשה ומייגע לשמור על מידע מעודכן.
שאלות ותשובות נפוצות על טלפון מכירות הוט
1. מהו טלפון מכירות הוט ללקוחות חדשים?
המספר מופיע באתר הרשמי ומשמש להצטרפות לחבילות ושירותים חדשים.
2. האם יש מוקד מכירות נפרד משירות הלקוחות?
כן, יש מוקד ייעודי למכירות שמטפל בפניות של לקוחות חדשים.
3. האם ניתן להצטרף לכל שירותי הוט דרך הטלפון?
בהחלט, ניתן להצטרף לטלוויזיה, אינטרנט, טלפון קווי וחבילות משולבות דרך שיחה עם נציג.
4. האם מוקד המכירות פעיל 24/7?
לא, שעות הפעילות מוגבלות אך לרוב רחבות, וניתן למצוא אותן באתר הרשמי.
5. האם ניתן לברר על חבילות טריפל במוקד המכירות?
כן, נציגי המכירות מספקים מידע על כל החבילות, כולל טריפל עם אינטרנט, טלוויזיה וטלפון.
6. האם אפשר לקבל מידע על מבצעים עדכניים דרך הטלפון?
בהחלט, המוקד מעודכן בכל ההטבות והמבצעים הפעילים.
7. האם ניתן להזמין טכנאי דרך טלפון מכירות הוט?
כן, לאחר סיום תהליך ההצטרפות ניתן לתאם ביקור טכנאי באמצעות הנציג.
8. האם השירות כרוך בתשלום עבור השיחה?
לא, השיחה למוקד מחויבת לפי תעריף הטלפון של הלקוח בלבד.
9. האם יש שירות גם באנגלית?
כן, קיימים נציגים דוברי אנגלית ולעיתים גם שפות נוספות.
10. האם יש מספר נפרד לעסקים?
כן, לקוחות עסקיים מופנים למוקד ייעודי לעסקים.
11. האם ניתן לשדרג חבילה קיימת דרך מוקד המכירות?
כן, לקוחות קיימים יכולים לשדרג למסלול מתקדם יותר באמצעות שיחה עם נציג.
12. האם ההצטרפות דרך הטלפון כוללת התחייבות?
בדרך כלל כן, תלוי בחבילה שנבחרה. נציג המכירות יסביר את התנאים המלאים.
13. האם אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי בשיחה?
כן, ניתן לשלם בכרטיס אשראי או לקבוע אמצעי תשלום אחר מול הנציג.
14. האם יש אפשרות לקבל מסמך סיכום לאחר השיחה?
כן, לקוחות מקבלים סיכום בכתב של העסקה באימייל או בהודעה.
15. האם אפשר להשוות בין חבילות שונות בשיחה עם נציג?
בהחלט, נציגי המכירות מסייעים בהתאמת החבילה הנכונה ללקוח.
16. האם ניתן להצטרף לשירות גם אם אין תשתית קיימת?
כן, אך ייתכן שיידרש ביקור טכנאי להתקנת תשתיות.
17. האם קיימת אפשרות להקפיא חבילה שהוזמנה בטלפון?
כן, ניתן להקפיא שירותים לתקופה מוגבלת בהתאם למדיניות החברה.
18. האם השירות זמין גם ללקוחות מחו"ל?
מוקד המכירות עצמו נגיש גם מחו"ל, אך השירותים ניתנים בישראל בלבד.
19. האם זמן ההמתנה למוקד ארוך?
הדבר תלוי בעומס, אך לרוב זמן ההמתנה סביר וקצר יחסית.
20. איך מוודאים שמדובר במספר הרשמי של טלפון מכירות הוט?
הדרך הבטוחה ביותר היא לבדוק את המספר באתר הרשמי של הוט או בפרסומים רשמיים.
היקשים,
אסטרטגיית תוכן מובייל תחילה מסייעת לצוות המכירות לעשות את ההצעה המושלמת למכירות. איש מכירות חייב להיראות כיועץ מהימן שעוזר ללקוח לעשות את הבחירה הנכונה. טלפון מכירות הוט, ביחד עם כל המידע האפשרי במקום אחד, קל להם יותר להיראות כבעלי ידע ואמין.



