חבילות סלולרי הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

כאשר מתרכזים בנושא של חבילות סלולרי הוט מובייל, כי אז מבצעי מכירות יכולים להתבצע בצורה של הנחות, מבצעים באחוזים והנחות. הם מייצגים תמריצים לטווח קצר המשמשים חברות כדי להגביר את המכירות. ברם, אם תפספסו את הטקטיקות האלו ואתם עשויים לפספס הזדמנויות הכנסה חיוניות או לפגוע במוניטין של המותג. באם פשוט תמשיכו לקרוא, תגלו כי מבצעי המכירות של הוט מאפשרים מכירה נוספת, שבה משכנעים לקוחות לרכוש מוצרים יקרים יותר, ומכירות צולבות, שבו מוכרים מוצרים משויכים ללקוחות.


איזה הוט מובייל חבילות סלולרי כדאי שתכירו?

הנה חבילות סלולרי הוט מובייל שכדאי שתכירו – אולטימייט חמישה ג'יגה אלף ג'יגה בייט סייבר – חמש מאות דקות שיחה לעשרים ושבעה יעדים ניידים או נייחים במרחבי העולם, העלות מתומחרת בפריסה של שלוש שנים, לרבות – שירות הוט מובייל סייבר, חמשת אלפים של דקות שיחה ו- SMS  במרחבי מדינת ישראל, וכן גלישה חופשית באפליקציות ייעודיות – סך כל הטוב הזה נאמד בסכום של שישים ותשעה ₪, פלוס תשעים אג"ח, פר חודש.

חבילות סלולרי הוט מובייל
חבילות סלולרי הוט מובייל


מה הן החבילות של סלולרי הוט מובייל לחוץ לארץ?

והנה הן חבילות סלולרי הוט מובייל לחוץ לארץ –

  1. חבילת גלישה של 5 GB – הוט מובייל פרפקט פליי, המחיר בתוקף רק לחודש, חבילה נוספת לעוד בן משפחה בסך הכול בארבעים ותשעה ₪, הסכום של החבילה נאמד במאה שמונים ותשעה ₪.
  2. חבילת גלישה של 15 GB –המחיר בתוקף רק לחודש, פליי, כולל מאה הודעות לארץ וכן מאה דקות, גלישה חופשית באפליקציה. חבילה נוספת לעוד בן משפחה בסך הכול בארבעים ותשעה ₪, הסכום של החבילה נאמד במאתיים שלושים ותשעה ₪.
  3. חבילת גלישה של 50 GB –המחיר בתוקף רק לחודש, פליי, כולל מאתיים הודעות לארץ וכן מאתיים דקות, גלישה חופשית באפליקציה. חבילה נוספת לעוד בן משפחה בסך הכול בארבעים ותשעה ₪, הסכום של החבילה נאמד במאתיים תשעים ותשעה ₪.


איזה חבילות סלולרי הוט מובייל של מוצרי גיימינג יש כיום?

ואלו הן חבילות סלולרי הוט מובייל של מוצרי גיימינג שיש כיום –

  1. דרגון קומבט – כיסא גיימינג מקצועי – בסך הכול בעלות של חמש מאות שישים ותשעה ₪.
  2. במתנה גלפ פלוס איקס בוקס סרייס 1 טי קונסולה – יותר עוצמתי או מהיר, הדור הבא של הקונסולות, בסך הכול בעלות בת אלפיים מאתיים שמונים ותשעה ₪.
  3. DRAGON COMBAT כיסא גיימינג מקצועי – מהדורה דיגיטלית של GB 512 XBOX SERIES S במתנה GLAP קונסולה ובקר, הכי קטנה שיוצרה אי פעם, XBOX טכנולוגיית הדור הבא בקונסולת – אך ורק אלף שלוש מאות ותשעה עשר ₪.
  4.  


האם הוט מובייל חבילות מתייחסת למוצרים נלווים?

אין כל ספק, כי חבילות סלולרי הוט מובייל מתייחסת למוצרים נלווים, וזה סיפור המעשה –

  1. WITH CHARGING CASE APPLE 2 AIRPODS אוזניות איירפודס שתיים אלחוטיות, עם מיקרופונים כפולים בטכנולוגיה הכי מתקדמת, וסאונד באמת איכותי, בסך הכול בעלות כוללת של – ארבע מאות חמישים ושבעה ₪, פלוס תשעים אג"ח. וכמובן משלוח ללא כל חיובי כספי.
  2. GB 256 – GB 8  5 4 SAMSUNG GALAXY Z FLIP – ובמתנה אחריות יבואן רשמי למשך שלוש שנים, כולל ערכה של, בסך הכול בעלות כוללת של – שלושת אלפים שש מאות תשעים ותשעה ₪.
  3. סמארטפון GB 128 – 8 G 5 73 SAMASUNG GALAXY A – משלוח מהיר עד הבית חינם, לרבות – מתנה של כיסוי אחורי של סמסונג, במקום אלף תשע מאות ארבעים ותשעה ₪, רק – אלף שש מאות תשעים ותשעה ₪.
  4. תג חכם סמסונג – אריזה של ארבע יחידות – גלקסי סמרט תג – אחריות יבואן רשמי, בסך הכול רק שלוש מאות תשעים ותשעה ₪.
  5. GB 64 TH GEN WI FI 6 IPAD MINI – מגה פאוור, מיני סייז, במקום אלפיים ארבע מאות תשעים ותשעה ₪, בסך הכול אלף תשע מאות תשעים ושמונה ₪.
  6. אולטרה 22 SAMAUNG GALAXY S – בשווי שלוש מאות ₪ במתנה ומשלוח מהיר ללא חיוב כספי, שובר דרים קארד, בסך הכול ארבעת אלפים שלוש מאות תשעים ותשעה ₪.
  7. ULTRA 22 SAMSUNG GALAXY – שלוש מאות ₪ השווי של המשתנה, משלוח מהיר בחינם, שובר של דרים קארד, בסך הכול ארבעת אלפים שלוש מאות תשעים ותשעה ₪.


ושלא נשכח חלילה…

שיטה זאת, של חבילות סלולרי הוט מובייל, מרמזת על מכירת מוצר במחיר נמוך במתכוון. ככלל, מחיר זה נמוך מעלות השוק של מוצר, הנעשה לצורך פרסום. על ידי שימוש בשיטה זאת, הספקים מצפים מלקוחות לרכוש מוצרים אחרים עם מרווחים גבוהים המסוגלים לפצות הפסדים ולהגיע לרף הרווחיות הכללי.

חבילות סלולרי הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: