הצטרפות להוט טריפל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הצטרפות להוט טריפל מסתמנת כמעשה מאוד הגיוני, למי שרוצה ליהנות מחבילה של שלושה שירותים זולה יותר – במילותיה של להקת הפופ השוודית ABBA – "אני עובד כל הלילה, אני עובד כל היום כדי לשלם את החשבונות שאני צריך לשלם. זה לא עצוב!". אכן כן, זה מאוד עצוב. אבל חבילה יכולה לעזור לכם להוזיל את העלות של החשבונות הללו, באופן הזה שיהיה באפשרותכם לעבוד פחות ולצפות יותר, או לחלופין, אתם יודעים, לבלות קצת זמן בחוץ. כולנו תקווה שתחליטו לקרוא את המאמר הזה מההתחלה ועד הסוף. וכדי לחדד את דברינו, עלינו להיות ברורים יותר, לא כל החבילות של שלושת השירותים – טלוויזיה, אינטרנט וטלפון בהכרח יחסכו לכם כסף. חברות רבות מציעות חבילות במחיר זהה לרכישה של שירותים נפרדים. אך לעתים אתם יכולים למצוא עסקה מדהימה, רק על ידי הצטרפות להוט טריפל.


האם הצטרפות להוט טריפל אשכרה תחסוך לכם בזמן יקר?

ברור מאליו, כי הצטרפות להוט טריפל אשכרה תחסוך לכם בזמן יקר – זה אולי ברור, אבל תשלום חשבון אחד במקום שניים, או תשלום חשבון אחד במקום שלושה, יחסוך לך בזמן יקר. אבל לא רק תשלום החשבון שלכם יכול להיות נמוך יותר. אם תחליטו לבטל את השירות שלכם בגלל שאתם עוברים בית, או שסתם אתם רוצים משהו אחר, אתם צריכים להתמודד רק עם תהליך הביטול המעצבן הסביר למדי של חברת תקשורת אחת. כמו כן, המון חבילות של הוט מציעות מבצעים מיוחדים שאינם זמינים עבור שירותים בודדים, כמו לדוגמה – התקנה וציוד בחינם, הנחות ועמלות.

הצטרפות להוט טריפל
הצטרפות להוט טריפל


האם מצטרפים להוט טריפל ונהנים ממקסום של אפשרויות הבילויים?

אכן כן, הצטרפות להוט טריפל כרוכה בהנאה של מקסום אפשרויות הבילויים – בני אדם רבים מבטלים את מנוי הכבלים שלהם ובוחרים להזרים לטלוויזיה שלהם דרך האינטרנט. למרות שזה יכול לעבוד עבור אנשים מסוימים, יש לכך גם מגרעות. קודם כל, חבילות טריפל מציעות בדרך כלל טלוויזיה בשידור חי, ערוצים מיוחדים ואפשרויות תשלום לפי צפייה שלא זמינות באמצעות שירותי סטרימינג. ויש משהו נחמד בלקבל תוכן שרק פועל כל הזמן. לעתים אתם לא יודעים בכלל שאתם רוצים לצפות בספיד. בקרת שיוט עד שאתם נתקלים בו בזמן גלישה בערוץ מסוים בלילה. יתרה מזאת, הזרמת טלוויזיה דרך האינטרנט אוכלת את הנתונים שלכם ואת רוחב הפס שלכפ. אפילו האינטרנט המהיר ביותר יכול להיות עמוס כאשר יש לכם יותר מדי מכשירים שמזרימים וידאו בהבחנה גבוהה בבת אחת. עם טלוויזיה בכבלים, אתם לא צריכים בכלל לדאוג לגבי זה.


מה תעשו לפני ההצטרפות?

לפני הצטרפות להוט טריפל, סביר להניח שיהיה רעיון טוב להכיר את אפשרויות האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון השונות הזמינות במהירות גבוהה. יש שירותי כבלים, DSL, סיבים, לוויין וסלולר. לכל סוג של אינטרנט ביתי יש את המעלות ואת החולשות שלו. ספקי כבלים משתמשים באותם קווים כמו טלוויזיה בכבלים, ולעתים אפשר להשיג חיסכון כספי באמצעות שילוב של שניים או שלושה מהשירותים, אבל משום שאתם חולקים את הקו עם משתמשים אחרים, המהירויות יכולות להיות איטיות בזמני שימוש שיא. DSL שהוא קו מנוי דיגיטלי, פועל על גבי קווי טלפון רגילים, הוא לא חולק בין משתמשים ועל פי רוב הוא מציע מהירויות עקביות ויציבות שהן בדרך כלל איטיות יותר מאשר אפשרויות אחרות. שירות אינטרנט סיבים אופטיים מועבר על גבי קווי סיבים אופטיים על ידי האור, והוא אלוף המהירות הנוכחי, אבל הוא נוטה להיות בעל זמינות בעייתית יותר ויכול להיות יקר להתקנה. שירות אינטרנט אלחוטי מתחרה במהירויות הניתנות בכבלים וב- DSL, אבל מגיע עם מגבלות נתונים חודשיות.


מה לעשות לפני הוט הצטרפות טריפל?

בעוד שבני אדם מסוימים מתכוונים לוותר לגמרי על שירותי האינטרנט והכבלים, רוב הסיכויים שתחפשו ספק טריפל אחר. הנה מספר טיפים והנחיות שכדאי לזכור, לפני הצטרפות להוט טריפל, בשביל שתהיה לכם חוויה טובה יותר הפעם ותמצאו תכנית טריפל שמתאימה לכם –

  1. תנצלו את ההזדמנות לעשות קניות – במקרים רבים, לבריות תהיה גישה לשירותי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון לכמה ספקים. תמצאו את כל ספקי השירותים הזמינים באזור שלכם, תקראו ביקורות של לקוחות ותחפשו תכנית או חבילה שמסמנת את כל רשימת הצרכים שלכם.
  2. תקפידו לקרוא את האותיות הקטנות של כל חוזה – הרבה מהתסכול שאנשים חווים כאשר הם מתמודדים עם ספקי תקשורת הם עמלות שונות או תוספות שמעלות את המחיר מעבר למה שהם ציפו. תיקחו את הזמן על מנת ליידע את עצמכם לגבי כל החיובים החודשיים ודמי סיום מוקדם, בשביל להבטיח שלא תיווכחו הפתעות מיותרות בעוד שאתם מקבלים את החשבון הראשון שלכם.


מסקנות

לפני הצטרפות להוט טריפל תשאלו לגבי כל התמריצים הזמינים למעבר. לרוב יש לספקים עסקאות שתוכננו במיוחד עבור לקוחות שעוברים ספק אינטרנט – ניצול של תכניות אלה עשוי להפוך את החשבון החודשי שלכם לעוד יותר זול.

הצטרפות להוט טריפל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: