הצטרפות להוט טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

כאשר הוגים בתכנית של הצטרפות להוט טלפון, רגע לפני שתחליפו את ספק השירות שלכם, עליכם לבדוק אם אתם עדיין כבולים לחוזה עם ספק התקשורת הנוכחי שלכם. מן הראוי שתרצו לקרוא את כל הנאמר פה למן ההתחלה ועד לסיום, וכך תבינו, למשל – כי רוב חוזי הטלפונים בבית הם לתקופה של שנה לפחות, אולם ספקי שירות מציעים גם חוזים למשך שנה וחצי, או לחלופין גם למשך שנתיים. אם תחליפו ספק תקשורת, ותצטרפו להוט טלפון לפני שתסתיים תקופת המינימום של החוזה התקשורת שלכם, עדיין תחויבו בגין פרק הזמן שנותר בחוזה הראשון שלכם. זה ידוע כקנס ביטול או דמי סיום מוקדם.


במה כרוכה הצטרפות לחברת הוט טלפון?

הנה התהליכים שכרוכים בתהליך של הצטרפות להוט טלפון – על מנת להעביר שירותים מחברה אחת לאחרת, עליכם לבצע אחת מהפעולות הבאות – לחתום על טופס הרשאת לקוח אשר מכונה CAF, או למלא טופס הרשאה מקוון (eCAF), או לאשר את הסכמתכם בטלפון. זה יכול לקרות באחת משתי דרכים – אימות צד שלישי (TPV), שהינו תהליך שבו גורם בלתי תלוי מתבקש לאשר אם המידע שלכם מדויק, כמו גם לאמת את כוונתכם, או VCaf שדומה מאוד ל- TPV אלא שהשיחה לא מועברת לגורם בלתי תלוי. הרשאה ניתנת לעובד של נותן השירות. עבור מקרי eCAF ו-TPV/VCaf לא נדרשת חתימה כדי לאשר את המעבר לספק תקשורת חדש. הם חוזים מחייבים מבחינה משפטית, בדיוק כמו חוזה חתום.

הצטרפות להוט טלפון
הצטרפות להוט טלפון


האם ההצטרפות להוט טלפון כרוכה בתשלום כספי?

נראה, על פניו, כי הצטרפות להוט טלפון איננה כרוכה בתשלום כספי – אין חיוב ישיר ללקוחות להעביר את מספר הטלפון שלהם לספק שירות אחר. ברם, עליכם להיות מודעים לכך שאתם עדיין אחראיים לכל חשבונות שעדיין עומדים מול ספק השירות הקיים וייתכן שבמקרים מסוימים יהיו כפופים לדמי ביטול או לדמי סיום מוקדם. אם החוזה הנוכחי שלכם מציין תקופת חוזה מינימלית, ואתם מחליטים לעזוב לפני תום התקופה, על פי רוב תחויבו עבור יתרת תקופת ההסכם.


האם כדאי שתתוודעו לתנאים של ההצטרפות לשירותי הוט טלפון?

בהחלט כדאי שתתוודעו לתנאים של הצטרפות להוט טלפון – לפני שתחליטו על מפעיל טלפון נייד, עליכם לשאול את חברת הטלפון הנייד כל שאלה שמתאימה לצרכים שלכם. אל תשכחו, יש לכם את הזכות להתקשר למפעיל שלכם ולבקש שישלח לכם את התנאים וההגבלות שלכם. תנאים והגבלות סטנדרטיים זמינים בדרך כלל באתר האינטרנט של הספק. עליכם להכיר את התנאים וההגבלות לפני הסכמתכם לחוזה שירות עם ספק השירות שלכם. במיוחד כדאי שתבדקו – כמה זמן נמשכת תקופת החוזה המינימלית, האם נדרשת הוצאה מינימלית, קנסות, אם בכלל, חלים על סיום החוזה מוקדם. התנאים וההגבלות יכסו על פי רוב גם חלק מהמרכיבים הבאים – דמי חיבור, דמי שכירות חודשיים, חיובי ניתוק וחיבור מחדש, חיובי נדידה בין לאומית. כמה זמן זה ייקח? מרבית השינויים אמורים להתבצע תוך כדי כמה שעות. התהליכים נועדו להפוך את העברת מספר הטלפון שלכם לרשת חדשה בזמן ופשוט ככל האפשר.


האם הצטרפות להוט טלפון מלווה בניידות מספרים?

אכן כן, הצטרפות להוט טלפון מלווה בניידות מספרים – העברה או מעבר יכולים להיות העברת מספר הטלפון הנייד שלכם בין ספקים או העברת המספר הקווי שלכם ממיקום אחד לאחר, זה יכול לכלול גם שירות פס רחב. התקנות קובעות שצרכנים שסיכמו הסכם להעברת מספר טלפון לספק חדש חייבים להפעיל את המספר הזה תוך פרק זמן סביר, זה לא כולל את שירות האינטרנט שלכם, אז תמיד עליכם לבדוק כמה זמן ייקח להחליף את שירות האינטרנט שלכם. אם אתם חווים עיכובים כאלו ואחרים במהלך תהליך זה, אתם יכולים להגיש תלונה כרגיל מול ספק השירות שלכם.

כמו תמיד אנא צרו קשר עם ספק השירות שלכם אם התאריך החזוי של המעבר לא קורה. אם התלונה לא נענתה בזמן, אפשרי לשמור את מספר הטלפון הקווי בעת מעבר לבית חדש, כל עוד המיקום החדש מטופל על ידי אותה מרכזיית טלפון.


הגיע לקיצו המאמר

אם אתם מחליפים ספק שירות, ובוחרים באופציה של הצטרפות להוט טלפון, ונשארים באותו אזור גיאוגרפי, אתם יכולים לשמור את מספר הטלפון הקיים שלכם. תהליך זה – המכונה לעתים קרובות העברה של מספרי טלפון – יכול להיעשות בין ספקי קווי, IP ואל אלחוטי.

הצטרפות להוט טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: