הצטרפות להוט טלוויזיה

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

כאשר דנים בפרוטרוט על הצטרפות להוט טלוויזיה, כי אז על פי סקירת כמה אלפי לקוחות טלוויזיה, כמעט מחצית מהם אמרו לנו שהם תמיד היו עם אותו ספק תקשורת – וזה לא היה מוגבל רק ללקוחות חדשים, זה היה נכון גם לגבי אלה שהיו להם עסקת טלוויזיה קודמת. במשך יותר משלוש שנים. בהתחשב בכך שעסקאות טלוויזיה עשויות לעלות כמה עשרות ₪ בכל חודש, אתם בוודאי מקווים שאנשים שנשארים במקום עושים זאת כי הם מרוצים מהשירות שלהם. אנא ממכם, תשקיעו קצת מהזמן היקר שלכם, כולה כמה דקות, ותקראו את המאמר שלפנים מראשיתו ועד תומו. וכך תגלו כי כששאלנו למה בני האדם לא עברו לספק טלוויזיה חדש, פחות משליש מהם אמרו שזה בגלל שהם שבעי רצון מספק הטלוויזיה שלהם. כיום אנחנו נסתכל על הסיבות העיקריות האחרות שאנשים נתנו להישארות עם ספק הטלוויזיה שלהם ואף נבדוק למה בתורם הם יכולים לעכב אתכם מלהשיג עסקה טובה יותר.


האם הצטרפות להוט טלוויזיה כדאית כדי להשיג עסקה טובה יותר?

בהחלט שכן, הצטרפות להוט טלוויזיה כדאית כדי להשיג עסקה טובה, בעוד שכתשעה עשר אחוזים מן הנשאלים אמרו לנו שהם לא החליפו ספק טלוויזיה פשוט כיוון שהם לא נתקלו בעסקה טובה יותר מזו שבה הם נמצאים. אם אתם גם בסירה הזאת, זה בהחלט שווה בדיקה נוספת – במיוחד אם אתם אחד מהלקוחות שנשארו עם אותו ספק טלוויזיה במשך שנים רבות. גילינו כי קצת יותר מעשרים וחמישה אחוזים מאלה שנמצאים אצל ספק הטלוויזיה שלהם במשך שנה או פחות משלמים הרבה יותר כסף על עסקה, מאשר לו היו נוקטים בגישה של הצטרפות להוט טלוויזיה. אך זה כמעט מכפיל את עצמו עבור אלה שנמצאים עם אותו ספק טלוויזיה במהלך למעלה משלוש שנים, בעוד שמחציתם משלמים הרבה יותר כסף בכל חודש. אם אין לכם חוזה, יש להניח שתשלמו הרבה יותר ממה שאתם צריכים – זה שכיח שספקי הטלוויזיה הגדולים מעלים מחירים ברגע שהחוזים לתקופות קצובות מסתיימים.

הצטרפות להוט טלוויזיה
הצטרפות להוט טלוויזיה


האם מצטרפים להוט טלוויזיה ונהנים מחבילות הרבה יותר גמישות?

בוודאי כי הצטרפות להוט טלוויזיה ונהנים מחבילות הרבה יותר גמישות – הסיבה הכי שכיחה שניתנה לנו לעובדה שהלקוחות נשארו עם אותו ספק טלוויזיה לתקופות ארוכות הייתה שביעות הרצון מחבילת הטלוויזיה המוצעת. זה נכון שמה שנכלל בחבילות טלוויזיה יכול להיות שונה מהותית בין ספקי טלוויזיה – בפרט כאשר עסקינן אודות ערוצי פרימיום. בעצם, עוד כשלושה עשר אחוזים מהלקוחות אמרו לנו שהם לא החליפו ספק טלוויזיה מכיוון שהם לא רוצים לאבד ערוצי טלוויזיה מסוימים. אך, נוף הטלוויזיה בתשלום השתנה באופן מהותי בשנים האחרונות.


האם הצטרפות לשירותי הטלוויזיה של חברת הוט כרוכה בטרחה רבה למדי?

ממש לא, הצטרפות להוט טלוויזיה לא כרוכה בטרחה רבה למדי, ולמעשה המעבר קל יותר ממה שאתם חושבים – עבור עשרים וארבעה אחוזים מאלה שאף פעם לא החליפו ספק טלוויזיה, התהליך פשוט מרגיש כמו טרחה גדולה מדי. עוד ארבעה עשר אחוזים אמרו לנו שהם מרגישים שהמעבר לספק טלוויזיה חדש מסובך מדי. זה הוגן לומר שמעבר לספק טלוויזיה הוא קצת יותר מסובך מאשר לבחור שירות עצמאי חדש – אך מציאת העסקה הטובה ביותר הינה על פי רוב הצעד הקשה ביותר. אם מעבר לספק טלוויזיה חדש צפוי לחסוך כסף, כדאי לבדוק אותו – ואולי תגלו שהוא פשוט יותר ממה שציפיתם. כששאלנו לקוחות שהחליפו לאחרונה ספק טלוויזיה איך הם מצאו את התהליך, כמעט שני שלישים אמרו שהמעבר בין ספקי טלוויזיה היה לחלוטין קל. אותו מספר גם היה מרוצה מהזמן שלקח מביצוע ההזמנה ועד קבלת השירות בבית. התחלת שירות טלוויזיה עם ספקים מסוימים תדרוש ביקור מהנדס – הספקים הגדולים נקטו כולם בהליכי בריאות ובטיחות מאז תחילת מגפת הקורונה, על להבטיח שהביקורים הללו בטוחים.


באופן בסיסי

חרף העובדה שלאורה הצטרפות להוט טלוויזיה בדרך כלל לא תעזור לכם להימנע מעליות מחירים שנתיות, זוהי דרך להבטיח שאתם תשלמו סכום סביר עבור עסקת הטלוויזיה שלכם מלכתחילה. אם נאמנות מחייבת אתכם להישאר עם ספק הטלוויזיה הנוכחי שלכם, כדאי שתשקלו לפנות אליו כדי לבדוק שאתם לא משלמים יותר ממה שאתם צריכים לשלם כאשר החוזה שלכם יסתיים.

הצטרפות להוט טלוויזיה

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: