הצטרפות לאינטרנט של הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

הצטרפות לאינטרנט של הוט צריכה להילקח בחשבון בכל מיני מצבים. אז אתם עוברים בית וחייבים למצוא ספק אינטרנט חדש, או לחלופין ששקלתם את המעלות ואת המגרעות והחלטתם שאתם מעוניינים להחליף ספק אינטרנט בכתובת הנוכחית שלכם. כך או כך, התהליך בעצם זהה. באם תעשו לנו טובה ממש גדולה, ותחליטו בינכם לבין עצמכם שלא לזלזל בפרי היצירה שלנו, ועל כן תקראו את המאמר שלפניכם למן תחילת הדברים ועד לתומם, תבינו כי עליכם לשאול את ספק האינטרנט הנוכחי שלכם לגבי ביטול החוזה – יצירת קשר עם ספק האינטרנט הנוכחי שלכם לא תמיד הכרחית בתחילת התהליך של הצטרפות לאינטרנט של הוט, במיוחד אם אתם עוברים דירה ויודעים כי הכתובת החדשה שלכם לא תהיה ברת שירות. אבל אם אתם שוהים באזור בר שירות, מומלץ לדבר עם נציג שירות לקוחות של חברת הוט, על מנת לברר אם אתם עדיין קשורים בחוזה, והיה וכן, לברר אילו "עונשים" יכולים לבוא עם ביטול ההתקשרות, ואף מה ייתכן שספק האינטרנט מוכן לעשות כדי לשמור על העסק שלכם?


האם הצטרפות לאינטרנט של הוט מומלצת בשל שירות לקוחות ואף מוניטין מדהימים?

כן וכן, הצטרפות לאינטרנט של הוט מומלצת בשל מוניטין והן שירות לקוחות מדהימים – ספקי שירותי אינטרנט הם לא בדיוק סוגי החברות המועדפים על הצרכנים לעשות איתן עסקים. זו הסיבה שחשוב לעשות את בדיקת הנאותות שלכם. תשקלו לצפות בביקורות של לקוחות ובדירוג מדד שביעות רצון הלקוחות ברשת האינטרנט.

הצטרפות לאינטרנט של הוט
הצטרפות לאינטרנט של הוט


האם לפני שמצטרפים לאינטרנט של חברת הוט בודקים עוד ספקים?

לפני שנוקטים בפעולה של הצטרפות לאינטרנט של הוט, בודקים עוד ספקים. אל תאמינו רק למלה שלנו – תשוו בין ספקים באזור שלכם, על מנת לקבוע אם הם מתאימים לכם. לאחר שתקבלו רשימה של שמות ספקי שירותי אינטרנט, יהיה באפשרותכם להתחיל להשוות בין ספקים – מה הם מציעים והעסקאות שהם כוללים. עם השוואות של ספקי האינטרנט, אתם עשויים להסתכל על חברות האחת לצד השניה, כדי ללמוד תכניות שונות וכיצד ההצעות הללו יכולות להתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי בני המשפחה שלכם. זה יעזור למנוע ממכם לשלם יותר מדי או לבחור בתוכנית הלא נכונה. אולי אתם חושבים – מדובר אודות עבודה רבה מדי. אל תהיו המומים. תתחילו עם רשימת הספקים באזור שלכם ואז תקבעו אם הם מציעים את סוג האינטרנט שאתה רוצים בו. אל לכם להסתבך בז'רגון ואל תפחדו לשאול כל ספק אינטרנט המון שאלות. הכי חשוב, תנהלו משא ומתן. בסופו של דבר, זאת אך ורק ההחלטה שלכם והספק רוצה אתכם.


האם בטרם הצטרפות לאינטרנט של הוט עליכם לשמוע את דברי הספק הנוכחי שלכם?

אין כל ספק, כי בטרם הצטרפות לאינטרנט של הוט עליכם לשמוע את דברי ספק האינטרנט הנוכחי שלכם – אנחנו מוכנים להתערב אתכם, על מה שאתם רוצים, שבזמן שאתם משוחחים בטלפון עם ספק האינטרנט שלכם ושואלים על תנאי ביטול השירות, תקבלו ממנו הצעה לתמחור נמוך יותר, שדרוג מהירות או תמריץ אחר שימנע ממך לעזוב אותם. אמנם האינסטינקט הראשון שלכם בוודאי יכול להיות לדחות את ההצעה, אבל תמשיכו להקשיב להצעות שלו, אם יש לכם זמן וסבלנות עבורן – ייתכן שהעסקה שהוא מציע לכם יכולה להיות טובה יותר מזאת שאתם מחליפים ספק עבורה . יחד עם זאת, אם העסקה לא תפיל אתכם מהרצפה, ואתם יכולים לחיות עם ההשלכות הפוטנציאליות של ביטול החוזה, הצעד הבא שלכם יהיה להירשם לשירות עם הספק החדש שלכם, ולבחור באפשרות של הצטרפות לאינטרנט של הוט.


האם בטרם הבחירה באופציה של הוט, עליכם לקרוא את האותיות הקטנות של החוזה התקשרות עמה?

ברור כי בטרם הבחירה של הצטרפות לאינטרנט של הוט, עליכם לקרוא את האותיות הקטנות של החוזה התקשרות עמה – ספקיות האינטרנט מגניבות הרבה משפטים בהסכמים החוזיים שלהן. ולמרות שמפתה לדלג על זה, תרצו בוודאי לשים לב יותר לפני שאתה חותמים על החוזה. תלמדו איך למצוא עמלות נסתרות ולראות אם אתם יכולים לנהל משא ומתן, על מנת לפטור אותן. תחפשו דגלים אדומים אחרים, כגון – תוספות שירות או מגבלות נתונים.


אחרית דבר

טיפ מאתנו – היזהרו מהצעות היכרות – דבר נוסף שצריך לשים לב אליו הוא כשאתם נרשמים עם הצעת היכרות, תוודאו שהפרומו מוחל על כל הסכם השירות שלכם ולא רק על החשבון החודשי הראשון שלכם, ליתר ביטחון. מה שלא יקרה לכם במצב של הצטרפות לאינטרנט של הוט.

הצטרפות לאינטרנט של הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: