הוט סיבים אופטיים

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

כאשר מתייחסים לכל ההיבט של הוט סיבים אופטיים, אפשר להבין כי עד עכשיו האפשרות הטובה ביותר שלכם לאינטרנט הביתי הייתה חיבור הכבלים של יחסי אהבה ושנאה שרובכם מכירים. זה מהיר – לעתים. אך באם תחליטו, מרום מושבכם, לקרוא את המאמר שלפניכם למן ראשיתו ועד לתומו, תבינו שזה בדיוק כמו בכביש מהיר בשעות העומס, הוא נתקע בשעות השיא. זה פשוט לא יכול לעמוד בקצב של צרכי האינטרנט המתפתחים של היום. ופה נכנסת לתמונה הוט סיבים אופטיים, שזאת מהפכה אמתית כשלעצמה.

 

מה זה בכלל אינטרנט בסיבים האופטיים של הוט?

רבים וטובים שואלים את עצמם – מה זה בכלל הוט סיבים אופטיים? ובכן, אינטרנט הסיבים של הוט הינו חיבור נתונים אשר נישא באמצעות כבל מלא בסיבי זכוכית או פלסטיק דקים. נתונים עוברים דרכם כאלומות אור המופעמות בתבנית. מהירויות האינטרנט של סיבים אופטיים מהירים בערך פי עשרים מכבל רגיל ב- 1 Gbps. נשאלת השאלה – האם אינטרנט בכבלים סיבים אופטיים כל כך טוב, יותר מאשר אינטרנט בכבלים רגיל? כן, מכיוון שאין חוט נחושת שידביק את העבודות. אינטרנט בכבלים שולח את האותות שלו אל חוטי מתכת. המתכת מתחממת, מחלישה את האות וקולטת הפרעות. מכיוון שכך, כבלים ואינטרנט DSL הם כל כך הרבה יותר איטיים ומגושמים מסיבים אופטיים.

הוט סיבים אופטיים
הוט סיבים אופטיים


מה הן המעלות המהירות האינפוגרפיות הוט סיבים אופטיים?

אלו הן המעלות המהירות האינפוגרפיות של הוט סיבים אופטיים –

  1. התקנה בחינם – חברת הוט מציעה לכם התקנה בחינם של סיבים אופטימיים.
  2. זמן פעילות מובטח – זמן ההפעלה של הסיבים האופטיים מובטח ומגובה בהסכם רמת שירות. השימוש בזכוכית במקום בטכנולוגיה מבוססת נחושת הופך את האינטרנט בסיבים אופטיים לפחות נוטה להפסקות ולזמן השבתה.
  3. נתונים ללא הגבלה – כולכם בוודאי שונאים את המחשבה להציב מגבלות על השימוש בשירותי האינטרנט שלכם, ובשל כך אין מכסי נתונים עבור כל חיבורי האינטרנט שמספקים.
  4. זמן אחזור נמוך יותר – יתרון מרכזי נוסף של הסיבים של חברת הוט – זמן אחזור נמוך יותר אומר שהמנות נשלחות מהר יותר דרך הרשת שלכם.
  5. ניהול IT אפקטיביים – סיבים אופטיים מאפשרים לאחד שירותים אחרים. שירותי IT לעסקים, כמו למשל – טלפונים, אירוח וגיבויים של נתונים יכולים כעין לרכב על חיבור סיב אופטי יחיד. זה מנוגד להגיד, הפעלת קווי DSL נפרדים עבור VoIP או פקסים.


מה הינן חמשת הסגולות של סיבים אופטיים שמספקת חברת הוט?

חמשת הסגולות של הוט סיבים אופטיים הן ממש ככה –

  1. גישה מהירה יותר לענן – כפי שצוין לעיל, סיבים אופטיים מספקים גישה מהירה יותר לענן. אף במידה ואתם תומכים בכמה חברי צוות עם גישת CRM, ואף במידה ואתם מארחים, מאחסנים או מחברים לענן, הסיבים האופטיים מאפשרים גישה במהירות גבוהה.
  2. כתובות IP בחינם – חברת הוט מציעה לכם כתובות IP עם כל חיבור סיבים. אם נדרשים נוספים, ניתן לבקש זאת בלי כל בעיה.
  3. מהירויות סימטריות – מהירויות העלאה והורדה של סיבים אופטיים מהירות יותר. חיבורי סיבים אופטיים רבים מציעים מהירויות עלייה ומטה סימטריות. עם פס רחב וכבלים, לעתים קרובות רק מהירויות הורדה גבוהות או מפורסמות.
  4. אמינות מוגברת – סיבים אופטיים נוטים פחות להשבתה כמו שירותים מבוססי נחושת. הם מספקים כיסוי עקבי ומלא, מה שיכול להוות נפילה של השירות האלחוטי.
  5. מהירויות גיגה בייט – אפשרי להגדיל את הסיבים האופטיים עד ל- 1 Gbps סימטרי או אפילו עשרה Gbps. לא כולם דורשים את רמת המהירות הזאת, אך זה נחמד לדעת שככל שהעסק שלכם יגדל, יש בידכם את האמצעים לתמוך בצרכים ובדרישות של המשתמשים שלכם.


כיצד עובדים הסיבים?

הוט סיבים אופטיים עובדים כלעיל – אינטרנט סיבים אופטיים פועל באמצעות פיצול קבצים, כמו לדוגמה – סרטים ומשחקים למנות נתונים של אפסים ואחדים. לייזר מבזיק את האות הזה מסוג קוד מורס לתוך קצה אחד של חוט פלסטיק או זכוכית. "החוט" עבה בערך כמו קווצת שיער אנושית אחת.


הקלקולציה שלנו

האם שירות אינטרנט הוט סיבים אופטיים? במילה אחת, כן. זה הרבה יותר מהיר ואמין לעומת אינטרנט בכבלים או DSL.

הוט סיבים אופטיים

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: