הוט מצטרפים חדשים

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

באם אתם חושבים על אפשרות של הוט מצטרפים חדשים, אל תחששו לשאול את נציגי החברה לגבי הנחות של הצטרפות או עסקאות למעבר לספק חדש. ספקים מקומיים מריצים בדרך כלל מבצעים עם עסקאות הצטרפות שונות. במידה ופשוט תרצו להיות מדהימים, כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם למן התחלתו ועד לתומו, ואז תבינו כי יש אפשרות נוספת לחיסכון בכסף למחשבה – וזאת באמצעות בחירה באופציה של הוט מצטרפים חדשים, על ידי חיבור האינטרנט עם הטלוויזיה שלכם. זה עשוי לחתוך סכום ניכר מהחשבון החודשי שלכם, בהתאם לספק שתבחרו. עם ספקים מסוימים כמו חברת הוט, אתם יכולים גם לאגד את התוכניות האלחוטיות שלכם עם האינטרנט.


מה הפרוצדורה של הוט מצטרפים חדשים?

אולי הטיפ הכי גדול שמישהו יכול לתת לכם לגבי הוט מצטרפים חדשים ואז חתימה על חוזה שירות אינטרנט חדש הוא לנהל משא ומתן, משא ומתן, משא ומתן! הנה כמה טיפים שיקלו על התהליך –

  1. תעשו את המחקר שלכם – התחילו במחקר המקדים שלכם, על כל האפשרויות והמבצעים של חברת הוט, גם עבור ספק האינטרנט המתחשב וגם עבור המתחרים שלהם באזור שלכם. לאחר שאספתם את המידע שלכם, זה יעזור לדבר עם אדם, בין אם זה במיקום פנוי או בטלפון, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.
  2. יש לכם את הכוח – כשזה מגיע למשא ומתן על החוזה החדש שלכם, יש לכם את מלוא הכוח לפני שחתמתם על משהו. לאחר החתימה, אתם פשוט ננעלים בחוזה ויש לכם פחות כוח מיקוח משמעותית.
הוט מצטרפים חדשים
הוט מצטרפים חדשים


האם בהצטרפות להוט כדאי לדבר קודם עם נציג מכירות?

ברור מאליו כי לפני הוט מצטרפים חדשים כדאי לדבר קודם עם נציג מכירות – אם אתם קצת מתלבטים איזו תכנית הכי טובה ואיזה ציוד אתם צריכים, או לחלופין שיש לכם שאלות כלליות אחרות, התקשרות לנציג מכירות לא יכולה להזיק. בנוסף למענה על השאלות שלכם, ייתכן שנציג המכירות יוכל להציע לכם מבצע בלעדי שאינו זמין או קל למצוא אותו באינטרנט. רוב הסיכויים שתוכלו להירשם לשירות גם תוך כדי שיחות טלפון, אבל אם אתם חוששים להחמיץ הצעות בלעדיות באינטרנט, תבקשו מנציג המכירות לכלול אותן. אם הוא לא יכול, פשוט תקבלו את המידע שאתם צריכים ואז הירשמו דרך האינטרנט.


מה כדאי לעשות במקביל להצטרפות לשירותי הוט למצטרפים חדשים?

הנה מה שכדאי לעשות במקביל לפעולה של הוט מצטרפים חדשים –

  1. תחפשו תמריצים – תשאלו על אפשרויות רכישה או מבצעים אחרים שהוט מציעה ללקוחות חדשים שעוברים אליה. גם אם אין לה אחד רשמי המופיע באתר האינטרנט שלה, ייתכן שנציג המכירות יוכל לעזור לכם.
  2. תבדקו חבילות – תשאלו כיצד אפשרויות חבילה עשויות לחסוך לכם כסף. תזכרו כי אלה עשויים לדרוש תנאי חוזה ספציפיים.


האם לפני תהליך הוט מצטרפים חדשים עליכם לקבוע מה אתם בכלל רוצים מהשירותים של הוט?

הכי נכון להגיד כי לפני תהליך של הוט מצטרפים חדשים עליכם לקבוע מה אתם בכלל רוצים מהשירותים של חברת הוט – מה גרם לך לחפש היום ב- איך לשנות את ספק האינטרנט שלי? האם אתם מחפשים מהירויות העלאה מהירות יותר? האם אתם מעוניינים לשלם פחות על החשבון החודשי שלכם? האם אתם רוצים אופציית אינטרנט בלי חוזים שנתיים? תעשו עם עצמכם חשבון נפש ותחליטו מה הכי חשוב לכם עם ספק שירותי אינטרנט.


אילו מהמכשירים שלכם משתמשים באינטרנט? רשום את כל המכשירים שיש לכם שמשתמשים באינטרנט על מנת לקבל מושג טוב יותר על מה שאתם רוצים.

הנה משהו שיעזור לכם להתחיל – טלוויזיה חכמה, מערכת משחקים וקונסולות משחקים, מחשב נייד או מחשב נייח, טלפון נייד, טאבלטים, מכשירי אבטחה חכמים. כל אחת מהפעילויות הללו גוזלת את מהירות האינטרנט. תחשבו על זה כמו להאכיל משפחה עם פיצה גדולה. ככל שיש לכם יותר מהירות אינטרנט, כך כל אדם מקבל יותר פרוסות פיצה לאכול. באופן דומה, ככל שיש לכם יותר מכשירים, כך תצטרכו יותר פס רחב לאינטרנט כדי להזין את המכשירים האלה.


וכך הסתיים לו

רגע לפני הוט מצטרפים חדשים אל תשכחו לשאול שאלות ולנהל משא ומתן. אם אינכם מבינים את החוזה שלכם או את תנאי חבילת האינטרנט שלכם, תשוחחו עם נציג מחברת הוט.

הוט מצטרפים חדשים

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: