הוט מספר טלפון להצטרפות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הוט מספר טלפון להצטרפות נשמע כרעיון מצוין, בעוד שאלא אם כן אתה טוב במשא ומתן, החלפת ספקים יכולה להיות הדרך היחידה להשיג תכנית טלפון זולה יותר או חסכונית יותר. באם תמשיכו לקרוא, תבינו שיש מי שחושש לקבל מספר טלפון חדש, וחשש זה גובר בדרך כלל על ההבטחה לעסקה טובה יותר. למרבה המזל, אתם עשויים על פי רוב להעביר את מספר הטלפון שלכם כשאתם מחליפים ספק, ומצטרפים להוט, גם אם אתם עוזבים שירות בתשלום מראש.


האם הוט מספר טלפון להצטרפות חייבת לציית לניוד מספר הטלפון שלכם?

באופן גורף נסכים בזאת, כי הוט מספר טלפון להצטרפות חייבת לציית לניוד מספר הטלפון שלכם – לפי הרגולטורים, ספקים חייבים לציית כאשר לקוח מבקש להעביר את מספר הטלפון שלו לספק חדש, וכך גם עושה כמובן חברת הוט. אתם יכולים להשלים תהליך זה בחנות או ברשת האינטרנט, לרוב באמצעות מתן מספר הטלפון הישן שלכם לספק החדש שלכם, לחברת הוט. העברות מספרי טלפון עובדות ללא קשר לאיזה סוג של תכנית אתם מנויים. אתם עשויים אפילו להעביר מספר טלפון מתוכנית בתשלום מראש לתוכנית בתשלום שלאחר מכן, ולהיפך – אם אתם רוצים לחבור לשירותי הטלפון של הוט, זה בסדר גמור. וזה לא רק עבור טלפונים ניידים; העברות מספרי טלפון זמינות אף עבור קווים ושירותי VoIP. כיום, מרבית הספקים מציעים להעביר את מספר הטלפון שלכם לפני שתוכנית הטלפון הישנה שלכם מסתיימת, וזה הגיוני. תהליך ההעברה אינו מידי, באופן הזה שהמתנה לרגע האחרון עלולה להשאיר אתכם ללא שירות טלפוני לתקופה קצרה. ומשום שספקי התקשורת ממחזרים מספרים, ניסיון להעביר מספר טלפון מתוכנית שמתה מזמן הוא בדרך כלל בלתי אפשרי.

הוט מספר טלפון להצטרפות
הוט מספר טלפון להצטרפות


האם מספר טלפון להצטרפות להוט שמוחלף מחויב בתשלום?

כל דבר לגופו של עניין. שימו לב שהספק שלכם עשוי לחייב אתכם עבור העברת מספר טלפון, אם כי אתם יכולים לנהל משא ומתן על עמלות כאלה. לרוב הוט מספר טלפון להצטרפות לא יחויב בתשלום. בנוסף לכך, ייתכן שתרצו להתקשר לספק הישן שלכם לאחר השלמת תהליך ההעברה, על מנת להתמודד עם עמלות סיום או בעיות אחרות בתוכנית הישנה שלכם. כדי להיות ברורים, אתם ממש לא חייבים להעביר את מספר הטלפון שלכם. באפשרותכם לדלג על העברת מספר הטלפון בעת הצטרפות לחברת הוט, אם זה מה שאתם רוצים.


כמה זמן לוקח הניוד?

כדי לדעת כמה זמן לוקח ניוד הוט מספר טלפון להצטרפות, כדאי שתדעו שרוב העברות מספרי הטלפון יועברו תוך יום עסקים אחד. ישנן חברות תקשורת אשר טוענות שהן משלימות העברות של מספרי טלפון ניידים תוך כדי ארבע שעות, והעברות קוויות יכולות להימשך שעתיים בלבד. אך העברות של מספרי טלפון מורכבים יכולים לקחת יותר מיום. אם אתם רוצים שכל בני המשפחה שלכם ישמרו על מספרי הטלפון הישנים שלהם, לדוגמה, אתם עשויים למצוא את עצמכם ממתינים עד לנקודה מסוימת להשלמת ההעברה. יתרה מזאת, העברת מספר קווי לטלפון נייד יכולה לקחת כמה ימים. ומצחיק למדי, ייתכן שהטלפון הקווי והטלפון הנייד שלכם ישתמשו זמנית באותו מספר טלפון במהלך תהליך ההעברה. רק תזכרו שספקים מסוימים לא מקבלים העברות מספרים מטלפונים קוויים לטלפונים סלולריים. שוב, הספקים מציעים שתעבירו את מספר הטלפון שלכם בזמן שהתוכנית הישנה שלכם עדיין פעילה. פעולה שכזאת תבטיח שיש לכם טלפון תקין במהלך תהליך ההעברה. וכמובן, העברת מספר טלפון מתוכנית לא פעילה יכולה להיות בלתי אפשרית.


האם חייבים לרכוש טלפון נייד חדש על מנת לבצע הצטרפות?

לא חייבים לרכוש טלפון נייד חדש על מנת לבצע הוט מספר טלפון להצטרפות לשירותי הוט – משום שהספקים מרוויחים הרבה כסף ממכירת טלפונים, הם נוטים להציע הנחות של החלף וחסוך ללקוחות חדשים. אך לרכוש משהו בהנחה זה לא אותו דבר כמו חיסכון בכסף, אז אתם יכולים לבחור לדלג על עסקאות אלה. זה בסדר; אתם עדיין יכולים להעביר את מספר הטלפון שלכם לחברת הוט.


אנחנו רוצים לומר

לרובכם יש יותר עלויות יומיות ממה שהייתם רוצים, על כן, הוט מספר טלפון להצטרפות באם תמצאו עסקת טלפון נייד טובה יותר אצלה, כי אז ממש הגיוני להחליף.

הוט מספר טלפון להצטרפות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: