הוט מכירות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לשלושה חודשים
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לשלושה חודשים
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לשלושה חודשים
  •  

כאשר דנים על הוט מכירות, כי אז שיווק ומכירות מחויבים במשיכה, בטיפוח ובסגירת עסקאות, באופן הזה שהם צריכים להיות באותו עמוד לגבי למי בדיוק הם צריכים להגיע. ממש מומלץ ליהנות מקריאה רציפה היום, למן המסד ועד לטפחות של המאמר שלפניכם – הרבה יותר קל ליצור פרופילים של קונים מדויקים כאשר הצוותים עובדים כאחד. בעלי עניין שונים מעורבים בהחלטה בנקודות שונות. לדעת עם מי לעסוק ומתי היא קריטית לפיתוח חוט סיפור ששזור בו כל מחזיקי העניין מתחילתו ועד סופו, המאפשר העברת חלקים בין שיווק למכירות. כמו כן, זה מסייע כאשר גם השיווק וגם המכירות של חברת הוט מבינים מה צפוי להשפיע על הלקוחות בכל מיני שלבי המכירה.

 

האם הוט מכירות מייצרת מעורבות מיטבית בין מכירות ושיווק?

מן הסתם, הוט מכירות מייצרת מעורבות מיטבית בין מכירות ושיווק – בעוד ששיווק ומכירות עובדים בנפרד, כל צוות מבצע את הפעילויות שלו מבלי להקדיש תשומת לב רבה לשני. זה מוביל למאמצים מיותרים ולפעמים לחוויות מבלבלות עבור קהל יעד פוטנציאלי. כמו כן, זה מקשה מאוד לאתר איפה בדיוק יורדים לידים לאורך מסע הלקוח. יחד עם זאת, כאשר שני הצוותים, השיווק והמכירות, מקיימים אינטראקציה וסיעור מוחות באופן קבוע, הם יכולים לאחד כוחות בשביל להגביר את ההשפעות של מאמציהם. עבודה משותפת כמכונה משומנת כהלכה, שיווק ומכירות יכולים להשיק קמפיינים המיועדים להשפעה מרבית, לטפל בלידים בצורה שוטפת ולרתום לקוחות פוטנציאליים בצורה שתדהים קונים פוטנציאליים. בנוסף לכך, שיווק ומכירות יכולים להגיב בזריזות כאשר הדינמיקה של השוק משתנה בגלל השילוב בין שתי הקבוצות.


האם מכירות של הוט מייצרת עוד משוב מלקוחות?

ברור מאליו, כי הוט מכירות מייצרת עוד משוב מלקוחות – אף השיווק ואף המכירות אוספים ידע רלוונטי על צרכנים פוטנציאליים כשהם מקיימים איתם אינטראקציה ומתבוננים בהם במסעות הקנייה שלהם. אינטליגנציה מגובשת ומשותפת של לקוחות סוללת את הדרך לאחוזי המרה וזכיות גבוהים יותר. באמצעות שיתוף התובנות האלו לגבי כגון – התנהגויות, העדפות, תחומי עניין, כאבים ואפילו דעות, שני הצוותים ממוקמים לזהות טוב יותר ולערוך את הלקוחות הפוטנציאליים המבטיחים ביותר. בעצם, ככל שרשומת הלידים מפורטת יותר, באופן הזה צוות המכירות של חברת הוט יכול לנתב לידים בצורה מדויקת יותר – וככל שהוא מבלה פחות זמן בניסיון להבין אילו מהם לתעדף.


האם הוט מכירות זוכה לתמיכה מוצלחת יותר ממנהיגים עסקיים?

אין כל ספק, כי הוט שיווק זוכה לתמיכה מוצלחת יותר ממנהיגים עסקיים – בעוד שצוות המכירות של הוט המנהל יראה את המחויבות מהשיווק והמכירות לתאם את המאמצים שלהם, הוא יהיה בעל מוטיבציה לעזור להבטיח את הצלחת היישור הזה. תמיכה שכזאת עשויה להתרחב לכל דבר, בין אם זה תקשורת ברורה ומתמשכת על חשיבות שיתוף הפעולה, ובין אם זה הקדשת משאבים על מנת להבטיח ולתחזק אותו. דוגמאות כוללות יוזמות לפירוק ממגורות מחלקות, לרבות – שילוב כל הכלים הדרושים ואפילו שינוי תכניות תגמול כדי לשקף ולתגמל במדויק את המאמצים המשולבים.


האם מחלקת המכירות של הוט מיישמת באופן יותר טוב משובים של לקוחות?

מחלקת שיווק של הוט מיישמת באופן יותר טוב משובים של לקוחות – בעוד ששיווק ושמכירות עובדים בשיתוף פעולה, סביר להניח יותר שהם יכבדו ויגיבו לידע משותף. בנוסף לכך, יש סיכוי גבוה יותר שהם הפכו את זה לעדיפות לשילוב המערכות שלהם, בשביל לשתף נתוני לקוחות. גישה משופרת לנתוני לקוחות מקלה על בני האדם הנכונים לפעול בעת הצורך. בואו ונניח כי שיווק מעדכן את הרשומה של לקוחות פוטנציאליים כדי לציין שליד מעדיף ליצור קשר באמצעות הודעת טקסט במקום בטלפון או בדוא"ל. בידיעה זו, צוות המכירות של חברת הוט יכול לפנות כראוי ולהימנע מהרחקת פוטנציאל זה. על אותו מישור, אם נציג מכירות של הוט מגלה שלקוח פוטנציאלי בשלב מאוחר בעצם אינו מוכן לרכישה, הוא יכול בקלות לשלוח את הליד חזרה לשיווק לטיפוח נוסף.


האם הוט נהנית מאסטרטגיה יותר מוגדרת?

לא קיים כל עוררין על כך, כי הוט מכירות נהנית מאסטרטגיה מוגדרת יותר – חברות עם פונקציות מכירות ושיווק מותאמות נוטות להיות אסטרטגיות ומוכוונות תמונה גדולה. הווה אומר, הן מקבלות את הערך לטווח ארוך. באמצעות תכנון, קידום ואפשרות יישור, חברת הוט מגבירה את ההשפעה של השיווק והמכירות כאחד. בעוד שמכירות וששיווק מתאספים סביב תמונה גדולה של כיצד לייצר הכנסה, הם עשויים לעבוד יחד כדי ליצור ולהשיק קמפיינים שמטרתם להשיג את המטרה הזו. בשלב הבא, הם יכולים לרתום את שפע התובנות והיעילות שהניבו התאמה זאת, על מנת לחדד ולשפר אסטרטגיה עסקית ברמה גבוהה לצמיחה.


אחרון חביב,

הבנה ברורה ומוסכמת של הלקוח, באמצעות הוט מכירות, מקדמת בעלות משותפת על חווית הלקוח.

הוט מכירות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: