הוט מבצעי הצטרפות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

עונת הקניות של החגים כבר פה וזה אומר שזאת גם עונת הוט מבצעי הצטרפות. ברם, אף במידה וחברת הוט מציעה הנחות על מבצעים לחגים או מרכיבה את תכנית התמחור שלה לשנת 2022, יש כמה נתונים סטטיסטיים מועילים שכדאי להבין על הצעת מכירות, הנחות או מבצעים. בניתוח של נתונים סטטיסטיים רלוונטיים הקשורים להצעת מבצעים, בשיעור של כתשעים ושלושה אחוז מהלקוחות עושים שימוש בקופון או בקוד הנחה במהלך השנה – המשמעות היא שהרוב המכריע של הלקוחות מחפש דיל טוב. כל בני האדם מעריכים עסקה טובה, הלא כן? אולי נכון יותר לנסח זאת כך – כל האנשים מעריכים לחשוב שהם מקבלים עסקה טובה, גם כשלא כך. תכירו בעובדה שהבריות אכן מחפשות מבצעים, אבל צריך ליישם אותם כראוי, על מנת להרוויח את התגמולים. טוב תעשו באם תשילו לקרוא את המאמר הנ"ל למן ראשית התוכן שבו ועד לסיומו, וכך תתוודעו לערב רב של עובדות חדשות על הוט מבצעי הצטרפות.


האם הוט מבצעי הצטרפות ימיסו את לבכם?

גידול של חמישים אחוזים בכמות זהה להנחה של שלושים ושלושה אחוזים. אם תעשו את החישובים, תוכלו להבין שהנתון הזה נכון. זה פשוט מספיק, אך הלקוחות אינם מבינים זאת ועל פי רוב הם יבחרו לקבל יותר במקום לשלם פחות. כאשר מתכננים את מבצע ההצטרפות הבא, יש לשקול להציע כמות גדולה יותר של הנחה, לפני שמציעים מחיר מופחת. והנה לפניכם הוט מבצעי הצטרפות, אחד כזה שבהחלט ימיס את לבכם – הוט סינגל – POWER TV – מסלול טלוויזיה אשר כולל חבילות תוכן נבחרות. קבלת ממיר HD MAGIC, שירות הטלוויזיה כולל כמובן חבילת בסיס, ארבעה ערוצים מובילים, לרבות – ערוץ בייבי, ערוץ NG WILD, ערוץ ג'וניור, ואף ערוץ ויוה. כמו כן, חבילת ערוצי סרטים, והן חבילת ערוצי לייף סטייל. השירות של VOD לשלושת החודשים הראשונים חף מכל תשלום. שווי המבצע נאמד בסכום של מאה חמישים ותשעה ₪.

הוט מבצעי הצטרפות
הוט מבצעי הצטרפות


האם מבצעי ההצטרפות להוט חמים ישר מהתנור?

אתם יכולים למכור עד שבעים ושלושה אחוזים יותר אם אתם מציעים חבילת בונוס – במקביל לכמות לעומת מחיר מופחת, בהתאם למנעד נרחב של מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי הייתה עלייה של שבעים ושלושה אחוזים במכירת מוצר בחבילת ערך. הלקוחות בחרו בכמות הגדולה יותר על האופציה האחרת, שהייתה במחיר מוזל לכמות מופחתת, אך באותו מחיר בדיוק. וכעת נעבור הישר אל הוט מבצעי הצטרפות, אחד יחיד במינו, שחמים ישר מהתנור – הוט IXTRA – מסלול טלוויזיה אשר כולל כל חבילות תוכן נבחרות. קבלת שני ממירים HD MAGIC פלוס HD, שירות הטלוויזיה כולל כמובן חבילת בסיס, כל חבילות הערוצים, שמונה עשר ערוצי פרימיום מובילים, בלי ערוץ הספורט חמישה פרמיום, לרבות – חבילה של מאה אחוזי רו. מבצע למי שמצטרף רק דרך אתר האינטרנט של חברת הוט, שישים וארבעה ₪ למשך שלושת החודשים הראשונים ואז מאה שבעים ושמונה ₪ . שווי המבצע למי שמצטרף דרך נציג מכירות, נאמד בסכום של שמונים ושמונה ₪ למשך שלושת החודשים הראשונים.


האם הצטרפות למבצעים של חברת הוט שווה את המאמץ שלכם?

שלושים אחוזים מבני האדם קונים בשביל להרוויח משהו ואף בשיעור של כשבעים אחוזים קונים כדי לפתור בעיה – כשאתם מיישמים הלכה למעשה את הנתונים הללו על מבצעים ומכירות, אל תשכחו להציע תובנה כיצד המותג שלכם יקל על החיים, יפתור בעיה או יספק משהו שיפשט את חיי היום יום של הלקוחות. אנשים אוהבים לחשוב שהקניות שלהם יסייעו להם בדרך מסוימת, אף במידה וזה פישוט תהליך, ואף במידה וזה חיסכון בזמן. וכעת נצלול הישר אל אחד מתוך אותם הוט מבצעי הצטרפות – הוט IXTRA – מסלול טלוויזיה אשר כולל כל חבילות תוכן נבחרות. קבלת שני ממירים HD MAGIC פלוס HD, שירות הטלוויזיה כולל כמובן חבילת בסיס, כל חבילות הערוצים, שמונה עשר ערוצי פרימיום מובילים, בלי ערוץ הספורט חמישה פרמיום, לרבות – חבילה של מאה אחוזי רו. מבצע למי שמצטרף לחברת הוט, תשעים ותשעה ₪ למשך שלושת החודשים הראשונים ואף שירות של VOD שלושה חודשים בחינם, ואז לאחר שלושה חודשים רק תשעים ותשעה ₪ .


המסקנות שלנו

שבעים וחמישה אחוזים מהלקוחות מדווחים על סרקים בתיבת הדואר הנכנס שלהם, רק כדי לחפש הוט מבצעי הצטרפות, רלוונטיים – זהו עוד נתון שמוכיח את כוחו של שיווק במייל.

הוט מבצעי הצטרפות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: