הוט מבצעים למצטרפים חדשים

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הפסיכולוגיה של הוט מבצעים למצטרפים חדשים – למה ומתי הלקוחות נמשכים לעסקאות ולמבצעים – הם יכולים להיראות פשוטים מספיק. ככלות הכול, מי לא אוהב באמת לחסוך כסף? אך פסיכולוגיית התמחור עמוקה יותר מסתם לחבב עסקה טובה או לנצל חבילות מבצעים. בעקבות מנעד נרחב של מחקרים, נמצאו מניעים פסיכולוגיים ספציפיים שמושכים לקוחות לסוגים מסוימים של מבצעים ומעודדים אותם לרכוש. מכיוון שבעוד הלקוחות מוצאים הצעה מוצלחת, זה למעשה משנה את הדרך שבה הם חושבים ומרגישים. לאחר שהמשתתפים במחקרים קיבלו הנחה ניכרת, זה הוביל אותם לחוות תחושות של התרגשות, הנאה, אושר וכיוצא בזאת. עוד נמצא כי בני האדם שקיבלו הנחה או מבצע העלו את רמות ההורמון של הרגשה טובה, הידוע בכינוי – אוקסיטוצין. באם פשוט תמשיכו לקרוא, תראו כי הזינוק הזה ברגשות חיוביים היה גבוה יותר לאחר המבצע, לעומת מתי שהם קיבלו מתנה מוחלטת. כמו כן, בעוד שאותם משתתפים תפסו את המבצע הנכון, הם חוו פחות מתחים – קצב הלב, ההזעה והנשימה שלהם ירדו כליל – תוך כדי כך שהם הרגישו בממוצע בשיעור של אחד עשר אחוזים מאושרים יותר.


מה הסטטיסטיקה שעומדת מאחורי הוט מבצעים למצטרפים חדשים?

הסטטיסטיקה של פסיכולוגיה של הנחות, שעומדת מאחורי הוט מבצעים למצטרפים חדשים, היא ממש כזאת –

  1. שני שליש מהבריות סבורות שהן היו מבצעות רכישה אם היה להם מבצע, ללא קשר אם הן תכננו לקנות משהו מראש.
  2. ארבעים ושמונה אחוזים מהאנשים יתרחקו ממותגים שאינם מציעים מבצעים.
  3. כמעט שבעים אחוזים מבני המילניום יחפשו עסקה לפני ביצוע רכישה.
  4. שמונים אחוזים מהצרכנים מודים שהם היו מנסים מותג חדש אם הוא יציע להם מבצע.
  5. חרף העובדה שמבצעים מעודדים את המכירות וגורמים לצרכנים להרגיש טוב עם הרכישה, הם יכולים גם לפגוע בערך הנתפס של הלקוח של המותג. זאת בדיוק הסיבה שאתם חייבים להשתמש באסטרטגיות התמחור הנכונות, בזמן הנכון, עבור הלקוחות הנכונים.

וכעת נציג בפניכם אחד מן הוט מבצעים למצטרפים חדשים – מסלול של טריפל משפחתי עד מאתיים מגה בייט, בהנחה לשלושת החודשים הראשונים, תוך כדי קבלת מהירות גלישה עד מאתיים מגה בייט, כאמור לעיל. יכולים ליהנות משירות של VOD בחינם למשך שלושת החודשים הראשונים, דקות שיחה בלי כל הגבלה, לטלפון הנייח ולטלפון הנייד. פריסה ארצית נרחבת בפרט. שני ממירים ביחד עם חיבור לויי פיי, כל הפלא הזה רק בסך שלמאה ושלושים וארבעה ₪, לשלושת החודשים הראשונים.

הוט מבצעים למצטרפים חדשים
הוט מבצעים למצטרפים חדשים


האם מבצעים של הוט למצטרפים חדשים צריכים להתעסק עם אחוזים?

לפי שפע של מחקרים בהיבט זה, אחוזי הנחה על הוט מבצעים למצטרפים חדשים מושכים יותר את הלקוחות עבור פריטים מתחת לשלוש מאות ₪. וכעת נציג בפניכם סוג של הוט מבצעים למצטרפים חדשים, או יותר נכון להגיד מבצע אחד – טלוויזיה עם אקסטרה תוכן – תוכלו ליהנות מעשרות ערוצים, מערוצי פרימיום ואף משש חבילות של תוכן, והן שני ממירים, כאשר אחד מהממירים אף מקליט, כאשר המחיר לשלושת החודשים הראשונים הוא בסך הכול – שישים ותשעה ₪ פר חודש.


האם מצטרפים לחברת הוט מבצעים למצטרפים חדשים נהנים ממבצעים של FOMO יגרמו לכם לפחד להחמיץ אותם?

שמעתם על FOMO, או על הפחד להחמיץ. הרעיון מאחורי העיקרון הזה הוא שבני האדם ממש לא רוצים לפספס משהו פנטסטי. אף במידה ומדובר אודות אירוע לילי עם חברים, ואף במידה ומדובר אודות מבצע שלא יימשך זמן רב, FOMO הוא אמתי. על מנת להימנע מכאבי FOMO שכאלה, רוב הבריות יפעלו במוקדם ולא במאוחר, כדי שיוכלו להיכנס לפעולה. ועל זה בדיוק משחקות טקטיקות מכירה של מחסור ודחיפות. מכירות פלאש יוצרות תחושת דחיפות. הרוכשים יודעים שהעסקאות יהיו זמינות רק לזמן מוגבל, מה שמעיד על כך שהם צריכים לפעול מיד במקום לחכות. והיה ולא, הם יצטרכו לשלם מחיר מלא מאוחר יותר כתוצאה מכך. כעת נעבור אל הוט מבצעים למצטרפים חדשים של טריפל משפחתי עד חמש מאות מגה בייט – תוכלו ליהנות מפריסה ארצית ממש רחבה, עשרות ערוצים, דקות שיחה בטלפון בלי כל הגבלה, לטלפון נייח או לטלפון נייד, שש חבילות תוכן פלוס ערוצי פרימיום, ואף אינטרנט עד חמש מאות מגה בייט, כל ההוד הזה רק בשמונים ותשעה ₪ , למשך שלושת החודשים הראשונים בלבד.


בקיצור ולעניין

הלקוחות נוטים לקנות מוצרים עם תג מחיר שמסתיים ב- 0.99 מאשר כשהוא מסתיים ב- 0.00, לפי מחקרים רבים שנערכו, וזה משהו אשר הוט מבצעים למצטרפים חדשים צריכה לקחת בחשבון.

הוט מבצעים למצטרפים חדשים

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: