הוט מבצעים אינטרנט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

הוט מבצעים אינטרנט מתגמל לקוחות קיימים – הצלחה במכירות לא נעצרת ברכישה הראשונה. טיפוח לקוחות לאורך זמן חיוני לשמירה על אמינות ונאמנות המותג גבוהה. מבצעי מכירות אינטרנט הינם דרך קלה לספק ללקוחות נאמנים הנחה, שובר או מוצר חינמי שימשיכו לשמור על מעורבותם עם המותג שלכם. באם תקפידו לקרוא את המאמר הנ"ל למן התחלתו ועד לתומו, ובין השאר תבינו, כי הגדלה של ההכנסות ברגע האחרון משמעותה שהמון חברות כיום עושות שימוש בקידום מכירות לקראת סוף חודש או רבעון, וזאת על מנת לעמוד ביעדי הכנסה או לחלופין מלאי. אומנם מדובר אודות אסטרטגיה שהיא בכלל לא רעה, אך כדאי להשתמש בזה במשורה, בשביל שקהל היעד לא יתרגל לחכות למכירה הצפויה.

הוט מבצעים אינטרנט
הוט מבצעים אינטרנט

מה הן שלושת האסטרטגיות למבצעים של האינטרנט של הוט?

קיימות שלוש אסטרטגיות עיקריות לרעיון של הוט מבצעים אינטרנט, כדלקמן –

  1. אסטרטגיה של דחיפה – אסטרטגיית הדחיפה מנסה ממש לדחוף את המוצרים מהארגון לכיוון קהל היעד, על פי רוב באמצעות מכירות של B2B. חברות האם יתגמלו מפיצים וקמעונאים על כך שהם הורידו מוצרים נוספים מידיהם ומוכרים אותם ללקוחות.
  2. אסטרטגיה של משיכה – אסטרטגיית המשיכה מנסה לגרום לצרכנים למשוך את המוצרים מהחברה, לעתים קרובות בצורה של הנחה או מבצעים. זאת היא האסטרטגיה השכיחה ביותר עבור כל החברות.
  3. אסטרטגיה של היברידית – כמו שהשם שלה מרמז, האסטרטגיה ההיברידית הינה שילוב של הדחיפה ואסטרטגיית pull שבה העסק תשתמש באסטרטגיית push, על מנת להעביר מוצרים, ובשלב הבא להשתמש באסטרטגיית pull כדי לעודד רכישה מקמעונאים.


מה הן הטכניקות של אסטרטגיית אינטרנט מבצעים של הוט?

הטכניקות לקידום מכירות של אסטרטגיית הוט מבצעים אינטרנט הינן כלעיל –

  1. יש להדגיש מחסור ו/או דחיפות – קידום המכירות שלכם צריך להיות תמיד לטווח קצר, אבל חשוב להדגיש למה. הצרכנים יהיו בעלי מוטיבציה גבוהה יותר לקנות אם יש סיכון של אוזל הזמן או אוזל המוצר.
  2. הכירו את הלקוחות שלכם – האם אתם נותנים מענה לצרכנים חדשים או לצרכנים קיימים? מחפשים לקדם מוצר חדש או להגדיל מכירות במוצר קיים? שאלות אלו יסייעו לכם לבחור איזה קידום מכירות הוא הטוב ביותר עבור העסק שלכם באותו זמן נתון.
  3. התאימו את קידום המכירות שלכם לבית העסק שלכם – עקביות היא תמיד מפתח בכל היבט של מכירות, וזה לא שונה עם קידום מכירות. אם אתם מתמחים במוצרים לטווח ארוך, כמו למשל – אלקטרוניקה, אז זה לא הגיוני להציע לקהל היעד חבילת מנוי בעוד שהם הולכים לרכוש מוצרים חדשים רק כל כמה שנים.


מה הם שני המבצעים של  חברת הוט באינטרנט?

שני סוגי הוט מבצעים אינטרנט הינם כלהלן –

  1. הוט סינגל – פאוור טלוויזיה – מסלול של טלוויזיה שיש בו חבילות תוכן מובחרות – חבילת בסיס, ועוד ארבעה ערוצים מובילים, כדוגמת – ערו. בייבי, NG WILD ערוץ ויוה, וערוץ ג'וניור, ממיר של HD MAGIC. המבצע הזה כולל שירות של VOD למשך שלושת החודשים הראשונים בלי חיוב, סך כל העסקה רק מאה חמישים ותשעה ₪.
  2. הוט IEXTRA – מסלול של טלוויזיה שיש בו חבילות תוכן מובחרות – כל חבילות הערוצים, ועוד חבילה של מאה אחוזי רו, ועוד שמונה עשר ערוצי פרימיום, בלי הספורט סך הכול חמישה פרמיום. שני ממירים HD פלוס HD MAGIC. מבצע למצטרפים לחברת הוט דרך נציג מכירות, שמונים ושמונה ₪ לחודש למשך שלושת החודשים הראשונים. מבצע למצטרפים רק דרך האינטרנט של חברת הוט – כל העסקה רק שישים וארבעה ₪, למשך שלושת החודשים הראשונים, ובשלב הבא העלות רק מאה שבעים ושמונה ₪.


להלן גיבוש הדעה שלנו

וניפגש עם הצעת הוט מבצעים אינטרנט ממש אחרונה – הוט טריפל מאתיים מגה בייט – כולל אף את הטלפון הקווי, את ספק האינטרנט, ואף את תשתית האינטרנט, שירותי תשתית וספק – שירות אינטרנט במלואו, עד מאתיים מגה בייט; טלפון קווי – במסלול בלי כל הגבלה; שירותי טלוויזיה – חבילת מאה אחוזים של רו, כל חבילות הערוצים, פלוס שמונה עשר ערוצי פרימיום, וכן שני ממירים מיני בחינם. מבצע למי שמצטרף להוט על ידי נציג מכירות – מאה חמישים ושמונה ₪ לחודש למשך שלושת החודשים הראשונים. ואחר כך – כל העסקה רק מאתיים שישים ושמונה ₪ לחודש, כולל שלושה חודשים קבלת VOD בלי להוסיף ולו ₪ אחד.

הוט מבצעים אינטרנט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: