הוט טריפל מחיר

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הוט טריפל מחיר היא דרך נפלאה לחסוך כסף תוך כדי פישוט החשבון שלכם. חבילות מציעות הנחות ותמריצים שאי אפשר לקבל משירותים נפרדים והן כמובן מפשטות את החיובים הכספיים שלכם. אל תשכחו כי הזמינות והמחירים יכולים להשתנות בהתאם לדרישות שלכם. כמו למשל – בחירה בערוצי טלוויזיה מסוימים, או לחלופין מהירות הגלישה באינטרנט. אבל אל תאמינו למלה שלנו, כדאי שפשוט תמשיכו לקרוא, ועל הדרך תעשו חקר שוק מקדים, ותיווכחו בעצמכם כי הוט טריפל מחיר היא העסקה הטובה ביותר שתוכלו לקבל.


האם הוט טריפל מחיר יעזור לכם אשכרה לחסוך בהוצאות כספיות?

ברור ומובן מאליו, כי הוט טריפל מחיר יעזור לכם אשכרה לחסוך בהוצאות כספיות – אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות כספיות תוך כדי קבלת שירות איכותי, מומלץ שתשקלו לקבל חבילת טלוויזיה ואינטרנט וטלפון. המון חבילות מציעות שלושה סוגי שירותים במחיר אחד. בנוסף לחיסכון בכסף, תחסכו זמן ומאמצים באמצעות השילוב של קבלת מספר שירותים מספק אחד. כמו כן, חבילה שכזאת תעזור לכם להפיק את התמורה הטובה ביותר ממנוי הכבלים שלכם. ועל מנת להמחיש לכם ממש הוט טריפל מחיר, תציג בפנים בוחן מקרה אחד – הצעת המחיר של הוט טריפל עד אלף מגה בייט ויי פיבר, למצטרפים דרך אתר האינטרנט של חברת הוט – מסלול הטלוויזיה, לרבות כל חבילות התוכן, ואף טלפון קווי, ספק אינטרנט, כמו גם תשתית אינטרנט – תשתית ואף ספק – שירות מלא של אינטרנט, סיבים אופטיים עד לאלף מגה בייט; שירותי טלוויזיה – חבילות ערוצי פרימיום, וכן חבילות הערוצים, והן חבילות מאה אחוזים של רו; שירותי טלפון קווי – תחת מסלול בלי כל הגבלה; ממיר של הוט סטרימר – ממש בחינם. המחיר לשלשת החודשים הראשונים – בסך הכול שמונים ותשעה ₪ לחודש, ואחרי שלושת החודשים הראשונים, המחיר הוא מאתיים שמונים ותשעה ₪ עבור כל חודש.


האם המחיר של הוט טריפל יסתכם בתשלומים חודשיים מופחתים?

במרבית מן המקרים, חיבור שירותי טלוויזיה ואינטרנט וטלפון עשוי לחסוך לכם כסף בחשבון התשלומים החודשיים שלכם. באפשרותכם לבחור מבין תכניות הכוללות אינטרנט ותת פס רחב. חלקם יכולים אפילו לכלול שירות טלפוני במחיר חודשי נמוך. תבדקו עם חברת הוט, על מנת להבין אם היא מציעה שירותים נלווים ותשוו את הצעת המחיר שלה של התוכניות הללו עם המחיר של שירותים נפרדים אלה. וכדי שתיווכחו בעצמכם שאנחנו ממש לא מדברים בעלמא, נציג לפניכם כעת הצעת הוט טריפל מחיר של ויי פיבר טריפל עד אלף מגה בייט – למצטרפים דרך נציג מכירות של חברת הוט – כולל אף טלפון קווי, ספק אינטרנט, כמו גם תשתית אינטרנט – תשתית ואף ספק – שירות מלא של אינטרנט, סיבים אופטיים עד לאלף מגה בייט; שירותי טלוויזיה – חבילות ערוצי פרימיום, וכן כל חבילות הערוצים, והן חבילות מאה אחוזים של רו; שירותי טלפון קווי – תחת מסלול בלי כל הגבלה; ממיר של הוט סטרימר – ממש בחינם. המחיר לשלשת החודשים הראשונים – בסך הכול תשעים ותשעה ₪ לחודש, ואחרי שלושת החודשים הראשונים, המחיר הוא מאתיים תשעים ותשעה ₪ עבור כל חודש.


האם אומדן המחיר של חברת הוט בשירותי טריפל צריכה להתרכז במה שאתם מקבלים?

מן הסתם, האומדן של חברת הוט טריפל מחיר צריך להתרכז במה שאתם מקבלים – בוודאי שאתם חפצים להתכתב בהצלחה עם מסגרת התקציב שלכם, אך במידה ותשוו כמה חבילות, או אולי אפילו כמה ספקים, תסתכלו על מהירות האינטרנט והערוצים בטלוויזיה שאתם מקבלים במחיר הזה מחברת הוט, תבינו בעצמכם שהשמיים הם הגבול. ממש אין כל טעם לשלם עבור ערוצים שלא תצפו בהם או מהירות גלישה באינטרנט שאתם לא צריכים. באופן דומה, אינכם רוצים לשלם מחיר נמוך רק כדי לחסוך כמה שקלים ולא לקבל את ערוץ הטלוויזיה והסדרות האהובות עליכם, או שמא להיתקל במהירויות אינטרנט איטיות באופן מתסכל. באשר לשירות הטלפון, רוב תכניות הטלפון מגיעות עם שיחות בלתי מוגבלות בתוך מרחבי מדינת ישראל.


מה ההצעות של הוט טריפל מחיר?

והנה הצעה ייחודית של הוט טריפל מחיר, למצטרפים דרך אתר האינטרנט של חברת הוט – מסלול הטלוויזיה, לרבות כל חבילות התוכן, ואף טלפון קווי, טריפל חמש מאות מגה בייט – כל חבילות התוכן, אף כולל ספק אינטרנט, כמו גם תשתית אינטרנט – תשתית ואף טלפון קווי – שירות מלא של אינטרנט, ספק ותשית – שירות אינטרנט מלא עד חמש מאות מגה בייט; שירותי טלוויזיה – חבילות ערוצי פרימיום, וכן חבילות הערוצים, והן חבילות מאה אחוזים של רו; שירותי טלפון קווי – תחת מסלול בלי כל הגבלה; שני ממירים של הוט סטרימר פלוס מיני – ממש בחינם. המחיר לשלשת החודשים הראשונים – בסך הכול שמונים ותשעה ₪ לחודש, ואחרי שלושת החודשים הראשונים, המחיר הוא מאתיים שמונים ותשעה ₪ עבור כל חודש.


ולאחרית דברינו

מבצעים משפיעים על רכישות סקר עולמי מאז ומתמיד, שני שלישים מהלקוחות מדווחים שהם ביצעו רכישה שהם לא תכננו לבצע במקור רק על סמך מציאת קופון או הנחה, או הוט טריפל מחיר טוב. קופונים יכולים להניע עסקים לחנות של הוט ולעזור ליצור אסטרטגיית שיווק מוזלת על מנת להגדיל את החברה וההון החוזר לטווח ארוך שלה או את המכירות לכל לקוח.

הוט טריפל מחיר

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: