הוט טלפון להצטרפות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

כאשר חושבים על הוט טלפון להצטרפות, אתם ממש לא חייבים לחכות לטלפון חדש – בדיוק כשהתרגלתם סוף כל סוף להחליף את הטלפון הנייד שלכם כל שנתיים, הכול כל כך השתנה. בעבר, כשהצטרפתם לספק טלפון, מיד קיבלתם טלפון חדש בחינם, במאמר מוסגר, ביחד עם חוזה נוצץ וחדש לשנתיים. למרות שהטלפון ה"חינמי" הזה אולי נראה מושך, הוא לא באמת היה בחינם. למעשה, שילמתם עליו כל חודש כחלק מהחשבון הכבד שלכם. במידה ותעשו לנו מערוף, ותחליטו לקרוא את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לסיומו, תגלו שאם בחרתם שלא לשדרג, או יותר נכון לומר להתחייב מחדש לאחר שנתיים, בעצם שילמתם יותר מדי כסף עבור הטלפון הנייד הנ"ל. ואילו במציאות העכשווית, אתם יכולים לקבל טלפון נייד חדש או לחלופין להצטרף בכל זמן שתבחרו, ללא החוזה.


מה הוא הוט טלפון להצטרפות?

באופן ספציפי, הוט טלפון להצטרפות שירותי הטלפון, צריך ליצור קשר עם נציג המכירות בטלפון מספר 1-801-700, או למספר טלפון 6900*, כאשר כל זה כפוף לשינויים בתכנית המספור של חברת הוט, כמו גם בכפוף לשינויים של תכנית המספור הארצית.

הוט טלפון להצטרפות
הוט טלפון להצטרפות


האם הצטרפות לטלפון של הוט מחייבת רכישה של טלפון חדש?

נראה, על פניו, כי הוט טלפון להצטרפות ממש לא מחייבת רכישה של טלפון חדש. עם החיוב החדש מחודש לחודש, הגיעה דרך חדשה לרכוש טלפונים. בשל הסיבה שאתם כבר לא רוכשים את הטלפון החינמי, המסובסד בכבדות, כשאתם חותמים על החוזה שלכם, הספקים היו זקוקים לדרך חדשה להציע לכם טלפון שלא פירושו הוצאה של כמה מאות ₪, או יותר נכון להגיד כמה אלפי ₪ בבת אחת. במקום זה, אתם יכולים לרכוש את הטלפון ישירות מחברת הוט, או במקרים כאלו ואחרים, ישירות מהיצרן, ולפזר את המחיר של הטלפון על פני תכנית תשלום של כשנתיים. זה מרגיש ממש כמו חוזה, אך זה לחלוטין לא כך. אתם עדיין יכולים לבטל את השירות שלכם עם הספק המסוים, בכל זמן נתון – אתם רק תידרשו לשלם את היתרה שנותרה על עלות הרכישה של הטלפון כשאתה עוזבים את החברה. כמו כן, בדרך כלל אין תשלום מקדמה.


האם הצטרפות לטלפון של חברת הוט מאפשרת לכם להיות הבעלים של הטלפון?

מן הסתם, ההצטרפות מאפשרת לכם להיות הבעלים של הטלפון – הדבר הכי טוב בדרך החדשה שנהוגה כיום הוא שהטלפון שלכם בתום עשרים וארבעה חודשים. זה לגמרי נכון, אתם הבעלים הרשמיים של הטלפון. משמע – שאתם יכולים למכור את הטלפון, להחליף את הטלפון בשביל טלפון חדש, או לשמור את הטלפון ופשוט להמשיך לשלם לחברת הוט בגין התוכנית החודשית שלכם. אם יש לכם מספיק תקציב, זאת היתכנות פשוט נהדרת.


האם הוט טלפון להצטרפות גם בוואצאפ?

בוודאי שאפשר לבצע הוט טלפון להצטרפות גם בוואצאפ – באם יש לכם תקלה טכנית, או כל בעיה שהיא, תצרו קשר עם חברת הוט בוואצאפ, למספר הטלפון – 0538856900.


האם שמצטרפים לטלפון הוט נהנים מתג מחיר מופחת?

אחד המניעים הגדולים ביותר למשימה של הוט טלפון להצטרפות הוא תג מחיר מופחת. על פי הרבה סקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי אחד מכל שלושה לקוחות עדיין חויב בחיוב יתר על החשבון שלו עבור חוזי הטלפון החודשיים שלו, אף לאחר ששילם את מכשיר טלפון הנייד שלו. אתם עשויים להחמיץ עסקה טובה וזולה יותר באם לא תבחנו אפשרויות אחרות מדי פעם בפעם. זה נכון בפרט במידה והייתם "נעולים| בחוזה. אם לא תעברו לעסקת SIM בלבד לאחר סיום החוזה שלכם, ייתכן שאתם משלמים כיום יותר מדי עבור מה שאתם משתמשים בפועל הלכה למעשה.


האם ההצטרפות משתלמת אם אתם "נעולים" בעסקה שרירותית למדי?

ברי כי הוט טלפון להצטרפות משתלמת באם אתם "נעולים" בעסקה שרירותית למדי – גורם נוסף שחייבים לקחת בחשבון במעבר ספק הוא קצבת הנתונים הסלולריים שלכם. האם הרשת הנוכחית שלכם נותנת לכם מחיר הוגן עבור מה שאתם מקבלים, או שאתם פשוט משלמים יותר מדי כסף עבור נתונים? כל מיני ספקים מציעים תכניות של SIM שונות, עם דקות, טקסטים והקצבות נתונים משתנות בכל חודש. אתם עלולים להיות תקועים בעסקה שלא נותנת לכם מספיק דקות, או בעסקה שבה אתם משלמים יותר מדי ולא מנצלים את הנתונים שהוקצו לכם.


לרוץ דרך

רוב הספקים הגדולים ביטלו את החוזה לשנתיים לצרכנים, באופן הזה שדמי סיום מוקדם הופכים חיש מהר לנחלת העבר. יחד עם זאת, תלוי מתי קיבלתם את הטלפון האחרון שלכם, על ידי הוט טלפון להצטרפות אתם עדיין יכולים ליהנות מעסקה ממש שווה.

הוט טלפון להצטרפות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: