הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הביקוש לחבילות הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון נמצא בעיצומו – הכללת טלוויזיה או וידאו על פי דרישה/ אינטרנט בפס רחב במהירות גבוהה וטלפון – גדל בקצב מהיר בכל הנוגע לבידור ולאמצעי תקשורת. מרבית חברות הכבלים מציעות חבילות של טריפל. חברות טלקום נוספות מתכננות להציג שירותי Triple Play בעתיד הקרוב. שימוש בחבילות טריפל, על פני שירותי א לה קארט אינו רק החלטה פשוטה עבור ספקי שירות של בחירת אופן פעולה שמביא ליותר הכנסות. באם תחליטו לקרוא היום את כל מה שמוגש לפניכם פה על מגש של כסף, תבינו כי חבילות שכאלה מאפשרות לכם ליהנות מתג מחיר שיועיל לכם ואף ללקוחות שלכם בדרכים אחרות. בנוסף לכך, חבילות משולבות שכאלו עשויות לספק לכם חוויה כללית טובה יותר עם השירותים הכלולים בחבילות של חברת הוט.

 

מה הם היתרונות החשובים של שירותי הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון?

מכיוון שהטכנולוגיה הזאת מחברת שלושה שירותים נפרדים, שירותי הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון, היא מביאה מנעד נרחב של נוחות ויתרונות ללקוחות. משקי בית רבים סבלו במשך זמן רב עם חיבורי טלוויזיה בכבלים שאינם אמינים. בהיבט של האינטרנט, הם נרשמו למגינת לבם לספקים שציידו אותם באינטרנט עם רוחב פס נמוך מאוד שהציע רוחב פס נמוך ופחות אמינות. לגבי סרטים וסדרות, הם השתמשו בתקליטורי DVD למשל. אך כל זה השתנה על חשבון השירותים החלוציים. הוט נכנסה לטלוויזיה הדיגיטלית לפני כמה שנים טובות, ומאז לא הסתכלה לאחור.

הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון
הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון


האם שירותי הוט טלפון, אינטרנט וטלוויזיה ניחנים בהגדרות יותר מהירות?

ברור מאליו, כי שירותי הוט ניחנים בהגדרות יותר מהירות – מהירות הטמעה איטית היא אחד מצווארי הבקבוק שיכולים להשפיע לרעה על חווית שירות הבידור שלכם. ככל שתצטרכו להשקיע יותר זמן בחיפוש אחר שירותים מספקים שונים, באופן הזה ייקח לכם יותר זמן להפעיל שירותים. בבחירה בטריפל של חברת הוט, אתם למעשה מתמודדים אך ורק עם ספקית אחת – הכול הרבה יותר פשוט, ובדרך כלל תזכו בנוחות לשדרג או לבקש שינויים בכל זמן נתון.


האם באמצעות שירותי הוט אינטרנט, טלפון וטלוויזיה בעצם תחסכו כסף?

כאשר אתם בוחרים חבילת שירותים, של כל הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון ארוזים יחד במחיר אחד, בעצם כך תחסכו כסף. מרבית הספקים כיום, ובכללם חברת הוט, מציעים שפע של אפשרויות של חבילות, באופן הזה שתוכלו לבחור חבילה עם רמות שירות שונות, ערוצי טלוויזיה גדולים יותר או פחות, ומהירויות פעילות אינטרנט גבוהות יותר או נמוכות יותר – מה שמתאים ביותר לצרכי המשפחה ומסגרת התקציב שלכם. ואולי הכי חשוב, כאמור לעיל, תוכלו לחסוך הרבה כסף בראייה שנתית – היתרון הגדול ביותר של חבילת שירותים שכזאת הוא הכסף שתחסכו. תשלום עבור כל שירות בנפרד עשוי להסתכם בסכום גדול למדי. במצבים מסוימים, רכישת שירות בודד, עצמאי, תעלה כמעט כמו חבילה שמציעה הרבה יותר שירותים. ברוב המקרים, ככל שתצרפו יותר בחבילה אחת, כך תחסכו יותר.


איך תסייע לכם חברת הוט?

שירותי הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון מרחיבים עוד יותר את שילוב הנורמה של אינטרנט וטלוויזיה וטלפון. הוספת שיחות קוליות בטלפון מעלה את הרף בקרב מתחרים אחרים. כיום שירותי טלקום משחקים גם עם שפע המעלות שלהם כאמצעי לקיצוץ עלויות. הגישה חסכונית בטווח הארוך עבורכם. הנטל של הקמת תשתיות מעמודי שירות ועד חכירת קרקע והקמת מגדלים יופחת. התחזוקה תהיה קלה וזולה יותר הודות לשילוב של שירותים שונים על כבל אחד. יחד עם זאת, חברת התקשורת יכולה לעשות שימוש בזמנה ובמשאבים שלה, כדי לספק תוכן מושך לטווח הארוך. היא עשויה להציע מגוון נרחב של תוכן באמצעות סטרימינג, וידאו לפי דרישה, אפליקציות ותכונות חכמות אחרות. התוספות עוזרות פשוט להגביר את הבסיס הכלכלי, תוך כדי שמירה על החבילה הבסיסית במחיר צנוע ושווה לכל כיס.


ולהלן הנספח

בעוד שספקי אינטרנט מוגבלים מאגדים חבילות משולבות של אינטרנט וטלוויזיה, חברת הוט מציעה ללקוחות שלה שירותים של הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון. לא רק שתקבלו חיבור פס רחב אמין וטלוויזיה, כי אם אף תקבלו שירות טלפוני. זה חסכוני – חברת הוט הייתה נדיבה מספיק בהשקת שירות זה במחיר זול למדי.

הוט טלוויזיה ואינטרנט טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: