הוט טלוויזיה הצטרפות

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

הוט טלוויזיה הצטרפות ישימה באם אתם רוצים לעבור לרשת כבלים אמינה. כדי לעשות זאת תצטרכו ליצור קשר עם הספק טלוויזיה הנוכחי שלכם, בשביל לבטל את שירותי הטלוויזיה שלכם, או לחלופין פשוט להתחיל שירות חדש עם הספק החדש, חברת הוט. מוטב תעשו שתקראו מראשית המאמר הנ"ל ועד לסופו, וכך תבינו כי תקבלו הודעה מספק הטלוויזיה הנוכחי שלכם שהחוזה שלכם יסתיים, ואז תקבלו חוזה חדש מחברת הוט, שיורה לכם מתי שירותי הטלוויזיה החדשים שלכם אמורים להתחיל. עם רשת כבלים כמו של הוט יש לכם הרבה יותר סיכויים שיהיו לכם הפרעות בבית שלכם לכמה שעות, כיוון ייתכן שנציגי הוט יצטרכו להכניס כבל לבית שלכם מהרחוב, לקדוח חור בבית שלכם, כמו גם לחבר עבורכם את הנתב או קופסת הטלוויזיה. תתכוננו להמתין קצת בנכס שלכם ותשגיחו על העבודה שנעשית, על מנת לוודא שאתם מרוצים ממנה.


מה הם שלושת שלבי הוט טלוויזיה הצטרפות?

שלושת שלבי הוט טלוויזיה הצטרפות הם כדלקמן –

  1. השלב הראשון – אם אתם חושבים לעבור לספק הכבלים החדש של חברת הוט, בגלל שמבצע קידום מכירות הסתיים או שהחשבון שלכם ממשיך לעלות, התקשרו לספק הנוכחי שלכם, כדי לראות אם אתם יכולים לנהל משא ומתן על מחיר טוב יותר. כדאי שתוודאו שאם חתמתם על חוזה, אתם שוקלים כל עמלת סיום מוקדם מול החיסכון שתקבלו בהצטרפות לחברת הוט.
  2. השלב השני – במידה ותחליט לקפוץ למים, ולבצע הוט טלוויזיה הצטרפות, תתקשרו לנציגי השירות שלה בשביל להתחיל בשירות. אם הנכס שלכם כבר חוטי והוא די שימושי, ייתכן שתוכלו להגדיר את הציוד בעצמכם, באופן הזה שלא תצטרכו לחכות לטכנאי, ויש להניח כי תוכלו להימנע מעמלת התקנה. אך אם אתם טרודים מכמה משימות, כמו למשל – לוודא שהציוד משתלב כראוי עם הטלוויזיה שלכם, ייתכן שתצטרכו לשלם לאיש מקצוע כדי לטפל בהתקנה.
  3. השלב השלישי – בתום התקנה של הציוד החדש, עליכם לוודא שהציוד פועל כראוי לפני שתבטלו את השירות הישן שלכם. בעוד שתרגישו מוכנים לסיים את השירות עם ספק הטלוויזיה הקודם שלכם, כי אז תשלומי חשבונות אוטומטיים ייפסקו. כדאי שתוודאו שאתם תקבלו החזר אם חויבתם בגין ימים מסוימים שמעבר לתאריך סיום השירות שלכם. תגלו איך להחזיר ציוד לספק הקודם, כמו לדוגמה –  קופסת הכבלים והשלטים בזמן כדי להימנע מלשלם עמלות. החברה עשויה לאחזר את המכשירים מסף מפתן הדלת של הדירה שלכם, כך שלא תצטרכו להיות בבית לשם החזרת הציוד.
הוט טלוויזיה הצטרפות
הוט טלוויזיה הצטרפות


האם כשמצטרפים להוט טלוויזיה יש לשים לב לעמלות?

בעוד שאתם מחליפים ספק טלוויזיה, ובוחרים בהיתכנות של הוט טלוויזיה הצטרפות, שמא יהיו עמלות מסוימות עם הספק החדש שלכם. לרבות – אם אתם מחליפים כבלים או אינטרנט ביתי, ייתכן שתצטרכו לשאת בתשלום של דמי הפעלה או לרכוש ציוד חדש.


האם הצטרפות להוט טלוויזיה קשורה לתזמון מועד החיוב?

בוודאי שתרצו לתזמן את המעבר ולקיים הוט טלוויזיה הצטרפות באופן הזה שלא תהיה חפיפה בשירות. נניח שאתם מחליפים חברות לשירותי טלוויזיה, והתשלום החודשי של הספק הנוכחית שלכם מסתיים בעשירי בכל חודש. כשאתם מבצעים את המעבר, פשוט תנסו לתזמן אותו כך שהשירות החדש שלכם יתחיל בסביבות העשירי לחודש. בצורה הזאת אין ימים שבהם אתם משלמים עבור שני ספקי שירותי הטלוויזיה. באם אתם לא יכולים לתזמן את המעבר ספק בצורה כה מסודרת, באפשרותכם לבקש להפסיק את השירות טלוויזיה שלכם עד לתאריך מסוים ולקבל סכום יחסי. אז אם התשלום האחרון שלכם עם חברת הכבלים שלכם הוא עשרה ימים, תצטרכו לשלם רק עבור עשרת הימים הללו ולקבל החזר כספי על כל השאר.


האם ההצטרפות מלווה בניהול משא ומתן?

אם אתם עדיין רוצים לנקוט בפעולה של הוט טלוויזיה הצטרפות, תנסו לשים את הכובע של המשא ומתן שלכם ולדבר עם נציג מכירות של הוט. תסבירו לו למה אתם מחליפים ספק טלוויזיה, מכיוון שבעיקר אתם מנסים לחסוך כסף, ולמה אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לשלם את עמלות ההפעלה הללו. תשאלו את נציג המכירות של חברת הוא אם הוא עשוי להיות מוכן לוותר על העמלות או להציע לכם אשראי בהמשך התהליך. רוב הסיכויים שהוא ירצה שתצטרפו אליו ואולי יהיה מוכן ללכת לקראתכם. ואם לא – ובכן, לא מזיק לבקש.


בסופו של יום

אם אתם קופצים על תכנית חדשה, ובוחרים באופציה של הוט טלוויזיה הצטרפות, בגלל תעריף היכרות מוזל, זכרו מתי מסתיימת תקופת המבצע. ולמרות שיש סיכוי שיהיו פרומואים חדשים או שהפרומו הנוכחי שלכם יוארך, תכינו את עצמכם לרגע שבו המחיר הבסיסי יכנס לתוקף. אחרת, אתם עשויים למצוא את עצמכם במצוקה תקציבית.

הוט טלוויזיה הצטרפות

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: