טריפל משפחתי עד 500MB
טריפל משפחתי עד 1000MB
טלוויזיה בלבד
האפשרות של הוט טיוי עשויה להתאים, מכיוון שכמעט בכל העסקים יש אורחים שמבקרים מדי פעם. במקום לגרום לאורחים שלכם להמתין בדממה ובחוסר נוחות, תוסיפו טלוויזיה עסקית למשרדים לחדר ההמתנה שלכם. טוב תעשו אם פשוט תמשיכו לקרוא היום, וכך תראו שעם טלוויזיה בלובי, אתם יכולים להעסיק את הלקוחות והמבקרים שלכם, על מנת לעזור לזמן ההמתנה להיראות קצר יותר. בנוסף ללובי שלכם, כנראה שבארגון שלכם יש חדר הפסקה. אין דרך טובה יותר לבדר אתכם ואת צוות העובדים שלכם בחדר ההפסקה מאשר עם חבילות טלוויזיה לעסקים.
למה הוט טיוי מתאימה לבתי עסק?
ובכן, אם אתם מנהלית בית עסק שמשרת לקוחות, נותן מענה להמונים, או שבדרך כלל יש אצלכם בני אדם שממתינים בתורים או בחדרי המתנה, כי אז העסק שלכם מתאים לשירותי הוט טיוי האידיאליים. טלוויזיה עשויה להיות בתור אבזור רב ערך ללא קשר לענף שבו אתם עוסקים. בין אם מדובר אודות אירוח, ובין אם מדובר אודות שירותי בריאות, מתן טלוויזיה כשירות נותן לכם את היכולת ליצור חוויות חיוביות של לקוחות, להגדיל את שימור הלקוחות שלכם, לקדם את תדמית המותג שלכם, ואף להגביר את המכירות של העסק שלכם. באופן כללי, טלוויזיה מהווה סוג של מדיום שנועד לבדר, לחנך וליידע ואין זמן טוב יותר לעשות זאת מאשר כאשר אתם נהנים מתשומת הלב של הלקוחות שלכם בזמן שהם ממתינים בלובי או באזור הקבלה של בית העסק שלכם, שותים משקה עם חברים, רצים על הליכון, או נרגעים בחדר המלון.
איזה סוגי עסקים ייהנו מהשירותים של טיוי של הוט?
סוגי עסקים שיכולים מהשירותים של הוט טיוי הם כלהלן –
- מסעדות וברים – בואו ונתחיל עם המובן מאליו. ברים משתמשים בטלוויזיות ובתכניות פרימיום כמו למשל – ספורט חי, על מנת לשמור על מעורבות הלקוחות שלהם ובהקמתם זמן רב יותר. קידום מכירות של אירועי יום משחקים מובילים תנועת לקוחות בחנות ובסופו של דבר מגדילים את המכירות העסקיות שלהם של מוצרי מזון ושתייה.
- מלון ואירוח – הנה עוד עסק ברור מאליו. לא לעתים קרובות תזמינו שהות בבית מלון שלא מציע שירותי טלוויזיה. טלוויזיה בחדר במלון מספקת דרך לבני האדם להירגע, ואף הצעת מנעד נרחב של אפשרויות תכניות עוזרת לספק את החוויה של הבית הרחק מהבית. יש בריות שמסתכלות על שירותי הטלוויזיה כעל נוחות מייצרת או מחרבת בעת הזמנת חדר בבית מלון, אז אל תפספסו לקוחות חדשים וחוזרים משום שבחרתם להציע תכניות טלוויזיה נמוכות יותר.
- חדרי המתנה ובלובי משרדים – טלוויזיה היא שירות נהדר בקליניקות של רופאים, שדות תעופה, מוסדות פיננסיים, מכוני בריאות, חנויות לתיקוני רכב ועוד חברות שירות מקצועיות רבות בהן לקוחות חייבים להמתין. הטלוויזיה יוצרת סביבה מסבירת פנים, משאירה את הלקוחות מעורבים ועוזרת להטביע את השקט הלא נוח, להפחית את החרדה שלהם ולהעסיק את זמנם.
מי קהל היעד העסקי של הוט טיוי?
קהל היעד העסקי של הוט טיוי הוא כלעיל –
- עצירות קפה וארוחת בוקר – הגדרות מזדמנות קטנות יותר יכולות גם להפיק תועלת מטלוויזיה עם תכניות מקומיות וחבילות חדשות שגורמות ללקוחות הקבועים שלכם לחזור כחלק מהשגרה היומית או השבועית שלהם. לקוחות קבועים נחשבים כחיוניים מאוד למסעדה או לבית קפה מצליחים, אז תיתנו להם להרגיש בנוח על ידי בחירת תכניות שהם מתעניינים בהם.
- מרכזי התעמלות או כושר – עבור חלק ממי שמתאמן בחדר הכושר, היכולת לצפות בטלוויזיה מאפשרת לו לבצע ריבוי משימות, לעדכן אותם בחדשות, בספורט או להתעדכן בתוכניות האהובות עליו בזמן שהוא מתאמן. עבור אחרים, שלא אוהבים במיוחד להתאמן, זאת דרך נהדרת לעבור את הכושר שלהם, ועבור חלקם זה מניע אותם לדחוף חזק יותר. מתקני חדר כושר על פי רוב משרתים המון לקוחות, באופן הזה שהצעת מגוון ערוצים מבטיחה שכל לקוח יוכל למצוא תכנית שהוא אוהב. מתן החוויה הטובה ביותר תשמור על הלקוחות שלכם והם יחזרו ויעניקו לכם יתרון תחרותי.
- אוניברסיטאות, מכללות וקמפוסים – תספקו לסטודנטים מוצא בחדרי המעונות שלהם ותדאגו להם להתעדכן בחדשות ובאירועים אקטואליים באזורים המשותפים. מקומות ההשכלה הגבוהה מגוונים מאוד ובשל כך חשוב להציע תכנות שעונה על תחומי העניין והצרכים של כל הסטודנטים.
ומה משותף להכול?…
הארגון שלכם בוודאי מסתמך על אווירהף ואווירה לא רק כדי למשוך לקוחות, כי אם אף כדי לשמור עליהם מעורבים במהלך שהותם. חלק מלקוחות בוחרים בתכניות של מוזיקה בלי פרסומות שיכולות לעזור לחזק את המותג והנושא שלהם. אחרים מעדיפים להציע חדשות או ספורט לטלוויזיות המרובות בכל מיקומם. מה שבטוח הוא כי הוט טיוי תמיד מומלצת.