הוט התחברות טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

יש לבחור באופציה של הוט התחברות טלפון, מכיוון שאפליקציית מובייל היא אחת הטרנדים הצומחים ביותר והרבה חברות רבות משתמשות בה, לשם מיתוג, שיתוף הלקוחות שלהן, ניהול זרימות העבודה היום יומית שלהן ואף שיפור הפרודוקטיביות שלהן. בסביבות שישים ושלושה אחוזים מאוכלוסיית העולם משתמשים בטלפונים ניידים והן מיליוני יישומים יורדים מדי חודש. אפליקציה לטלפון הנייד הינה העתיד של ניהול עסקים וכן של שיפור היעילות. במציאות העכשווית, יותר ויותר בתי עסק עושים שימוש באפליקציות לטלפון הנייד, על מנת לנהל את צוותי המכירות שלהם. פשוט תזרמו עם הקריאה, ותבינו למה הוט התחברות טלפון כל כך מומלצת כיום.

 

האם הוט התחברות טלפון מתאפשרת על ידי אימון בדרכים?

ברור מאליו, כי הוט התחברות טלפון מתאפשרת על ידי אימון בדרכים – בין כל הפגישות והישיבות, ייתכן שצוות המכירות שלכם ממש לא יספיק להשתתף באימון מלא. אז איך תסדרו את האימון שלו כשיש לו חסך אמתי בזמן? מכשירי טלפון ניידים באים להציל אתכם, שוב. אימון טלפון נייד הוא לא דבר חדש. חברות ומוסדות חינוך משתמשים בהדרכה ניידת עבור הלומדים העסוקים שלהם. אז אתם יכולים לעשות את אותו הדבר, על מנת להעביר הדרכת מכירות לצוות המכירות שלכם. זה יחסוך לכם הרבה זמן וזה מאוד יעיל. אימון בטלפון נייד מיועד לבני אדם שבדרכים. גושי ידע קצרים נוצרים באופן הזה שהלומדים יוכלו לקרוא אותו בכל זמן ובכל מקום. זה מסייע להם להישאר מעודכנים בכל זמן נתון, מבלי להשפיע על לוחות הזמנים של העבודה שלהם. כמו כן, אתם יכולים לכלול סרטונים קצרים וקבצי אודיו, בשביל לשמור על האימון מושך. אפשרי לצייד טלפונים ניידים במצגות וסרטונים על המוצרים, באופן הזה שניתן לגשת אליהם בכל זמן ובכל מקום, בין פגישות, בזמן נסיעה, בזמן הפסקה וכיוצא בזאת. אנשי המכירות יכולים תמיד לרענן את הידע ולהתעדכן בכל עובדות ומספרים.

הוט התחברות טלפון
הוט התחברות טלפון


האם להתחבר לטלפון של הוט פירושו אפשרות מעקב אחרי מטרות העובדים?

מן הסתם, הוט התחברות טלפון פירושה אפשרות מעקב אחרי המטרות של העובדים שלכם – אתם עשויים לקבל תצוגה בזמן אמת של ביצועי צוות המכירות שלכם. עם אפליקציה לטלפון הנייד, באפשרותכם לעקוב אחרי המטרות שלו ולתת לו משוב מתאים בכל זמן נתון שיידרש. בנוסף לכך, העובדים יכולים לראות את היעדים החודשיים או הרבעוניים שלהם ולפעול להשגת היעדים שלהם. זה מסייע לכולם להישאר במסלול ולהשיג את היעדים שלהם. צוות המכירות בכל רגע נתון בלחץ לסגור עסקה ולהביא לקוחות חדשים. עם ראייה מקיפה של היעדים שלו מולו, הוא יידע כמה הוא השיג וגם כמה עוד מאמץ הוא מוכרח להשקיע, והוא יכול לתכנן אסטרטגיה בהתאם. פיתוח תוכן ראשון לטלפון הנייד עבור צוות המכירות עוזר לו להציג את המוצרים ללקוחות בצורה טובה יותר. צוות המכירות יכול להראות ללקוחות מצגת של PowerPoint אינטראקטיבית או סרטון על המוצר בטלפונים הניידים או הטאבלטים שלהם.


האם אפליקציה ייעודית של הוט התחברות טלפון מגבירה את יעילות כוח המכירות?

בוודאי שנסכים עם האמירה שלפיה אפליקציה ייעודית של הוט התחברות טלפון מגבירה את יעילות כוח המכירות – תכנון טוב יותר גורם לצוות המכירות להיות בטוח ולהשיג יותר תוצאות עם פחות משאבים. אפליקציית מכירות נותנת לכוח המכירות דרך לבצע ביצועים טובים יותר בשטח, אף במידה ועסקינן אודות קבלת הזמנות, ואף במידה ועסקינן אודות חופשת נוכחות או דיווח. שימוש באפליקציה לדיווח משפר את היעילות הכוללת של כוח המכירות. בסך הכול, תוכנת מכירות בשטח משפרת את יעילות המכירות בשטח ואת שיעור ההמרה וכתוצאה מכך לצמיחת החברה. עבור מוצרי צריכה מהירה, אפליקציית המכירות הינה הבחירה הטובה ביותר לכל אחד. עם תכונות כמו למשל – קבלת הזמנות, גביית תשלומים, סימון נוכחות באפליקציה, תכנון קצב, האפליקציה מגדילה את היעילות של צוותי המכירות.


בלי כחל וסרק,

חברות מסוימות עדיין משתמשות בגישת הנייר והעט המיושנת ומגבשות את הנתונים באופן ידני כדי להפיק דוחות. זה לוקח המון זמן וטרחה, לעתים הדיווחים יכולים להיות אפילו לא מדויקים ויש דיווח איטי יותר להנהלה, מה שמעיד על כך כי קבלת ההחלטות מתעכבת. ניהול מכירות, באמצעות הוט התחברות טלפון, ממלא תפקיד מכריע בצמיחת העסק, ואף שימוש בפתרון מתאים לניהול צוות מכירות הוא חובה מכיוון שהוא יכול לארגן את התהליכים שלכם ולתת לכם יתרון על פני המתחרים שלכם.

הוט התחברות טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: