הוט הצטרפות לטלוויזיה

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

בעוד המחשבה על הוט הצטרפות לטלוויזיה נלווית להמון החלטות שצריך לקבל כאשר רק סיימתם לעבור לדירה החדשה, בהחלט יש לשקול אותה  ברצינות. חלק מהמשימות קלות למדי, כמו למשל – איך אתם הולכים למקם את כורסאות הטלוויזיה שלכם בסלון החדש שבבית שלכם, ולאיזה חלל מיטת הכלב הולכת להיכנס. החלטות אחרות לא ממש פשוטות, וזה כולל בחירה של ספק טלוויזיה. באם פשוט תחליטו לקרוא באופן רציף מטרום אמירתנו ועד לתומה, תבינו  שביחד עם כל האפשרויות הקיימות עבור הטלוויזיה שלכם, השוואת הבחירות השונות – ובחירת האחת המתאימה ביותר לצרכים שלכם ולמסגרת התקציב שלכם, נראה על פניו כי הבחירה של הוט הצטרפות לטלוויזיה מסתמנת כבחירה הטובה ביותר.


מה זה אומר בחירת הוט הצטרפות לטלוויזיה?

בחירת ספק טלוויזיה מסתכמת בסופו של דבר במה שאתם רוצים גישה אליו. חבילות ערוצים סטנדרטיות משתנות מספק לספק בכל הנוגע לטלוויזיה בכבלים, או לחלופין ממיקום למיקום. בניגוד לסטרימינג, עם זאת, במידה ותיישמו הוט הצטרפות לטלוויזיה לא תצטרכו לדאוג לגבי הצורך בחיבור לאינטרנט כדי להיכנס לטלוויזיה שלכם, ואף תיהנו מיותר גישה לתכנות מקומיות. וכבונוס אמתי, מרבית חבילות הטלוויזיה בכבלים במציאות העכשווית כוללות גם סטרימינג.

הוט הצטרפות לטלוויזיה
הוט הצטרפות לטלוויזיה


"האם מצטרפים לטלוויזיה של הוט או לסטרימינג?

כשאתם בוחרים באופציה של הוט הצטרפות לטלוויזיה, אם אתם בוחרים ללכת עם חבילת כבלים מסורתית או שירות סטרימינג אחד או יותר תלוי במידה רבה במה אתם מעדיפים לראות בטלוויזיה ובמקום שאתם מתגוררים. בשל העובדה שהשירותים הללו מבוססי ענן, יש באפשרותכם לגשת לשירותי סטרימינג בלי כל קשר למקום המגורים שלכם, ואף במהלך נסיעות. ברם, ספקי טלוויזיה בכבלים מוצעים רק באזורים מוגדרים, אם כי אזורים אלה הולכים וגדלים ולרוב הם כוללים תכנית סטרימינג מסוימת. סטרימינג יכול להיות הדרך הכי נכונה לבחירה. קודם כל, אתם והשותפים שלכם לדירה תוכלו להגדיר חשבונות נפרדים באמצעות מנוי אחד ברוב פלטפורמות הסטרימינג. כמו כן, אתם תוכלו לקחת את המנויים שלכם בקלות כשאתם עוברים בית. זוהי אלטרנטיבה חביבה לחכות שספק כבלים יבוא להגדיר את השירות שלכם, ואף מבטיחה שתהיה לכם אותה גישה לא משנה לאן תעברו.


האם הצטרפות להוט טלוויזיה ועזיבת הספק הקודם כרוכה בקבלת "עונש"?

אם תקבלו "עונש" אם תחליפו ספק טלוויזיה, ותבחרו בהיתכנות של הוט הצטרפות לטלוויזיה, תלוי לגמרי באם אתם עדיין תחת חוזה או לאו. רוב החוזים עם ספקי הטלוויזיה נמשכים לפחות שנה, אבל חלק מהם עשויים להימשך עד עשרים וארבעה חודשים. אם אין לכם בכלל חוזה, אתם מוזמנים לחפש בחברת הוט את העסקאות הטובות ביותר ולהחליף ספק טלוויזיה כרצונכם. לפיכך, אם אתם עדיין כבולים לחוזה, ייתכן שתצטרכו לשלם דמי קנס על הפרת החוזה שלכם וזה משתנה מספק טלוויזיה אחד למשנהו. עם זאת, רוב הספקים ייאלצו אתכם לשלם את יתרת החוב, וזה מה שהייתם משלמים לספק אם הייתם מסיימים את החוזה שלכם כרגיל. אז על פי רוב כדאי פשוט לחכות עד שהחוזה שלכם יסתיים.


האם חייבים ליידע את הספק הקיים לפני ההצטרפות?

לפני הוט הצטרפות לטלוויזיה תהיו חייבים ליידע את הספק הנוכחי שלכם שאתם מתכוונים לעבור לספק חדש של שירותי טלוויזיה, מכיוון שספק הטלוויזיה הקודם שלכם לא יכול לעשות זאת עבורכם. אך יש לכם את החופש להודיע ​​לו על סיום ההתקשרות לפני או אחרי שתבצעו את המעבר לחברת הוט. בעצם, כדאי לכם מאוד ליצור קשר עם הספק טלוויזיה הישן שלכם לאחר ששירות הפס הרחב החדש שלכם כבר יהיה פעיל בביתכם, משום שזה יבטיח את המשכיות השירות. ברם, יש לציין שאם תבחרו לעשות זאת, אתם עשויים לשלם עבור שני שירותי פס רחב במהלך החודש הראשון שלכם, אבל החיסכון לטווח ארוך שתעשו באמצעות הוט הצטרפות לטלוויזיה יאזן זאת.


בעיקרון

האם יש סיכון שתוכלו להתנתק מהספק ולבצע הוט הצטרפות לטלוויזיה? זה יהיה תלוי אם אתם עוברים מרשת אחת לשניה, או שאתם מחליטים להישאר באותה רשת אך פשוט מחליפים ספק טלוויזיה. יש כרגע הרבה. אם אתם עוברים לתכנית שנמצאת ברשת אחרת מזו שבה נמצאת התוכנית הקיימת שלכם, סביר יותר להניח שתחוו תקופה קצרה של הפצה. זה יורגש במהלך התקופה שבה חשבונכם הנוכחי נסגר עם הספק הקיים שלכם, וחשבונכם החדש בהגדרה ובפתיחה.

הוט הצטרפות לטלוויזיה

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: