הוט הצטרפות טריפל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

לאחר שבחרתם בכיוון של הוט הצטרפות טריפל, אתם נוטים להבין למה לא להישאר עם ספק השירותים הקודם שלכם, בעוד שקיימות הרבה סיבות שבגללן אולי תרצו להחליף ספק בשלב כזה או אחר. שמא מצאתם בהוט תכנית זולה יותר או תכנית עם ערך גבוה יותר. אולי היה לכם סוג של חוסר הסכמה עם ספק ואתם מעוניינים לקחת את החברה שלכם למתחרה. ממש מוטב כי תגמרו אומר לקרוא באופן שוטף את דברינו אלה, למן יסודם ועד לתומם, ותבינו כי למרות שמעבר בין ספקי שירותי טריפל יכול להיראות ממש כמו תהליך קשה, זה בעצם די קל ברגע שעניתם – כמה נתונים נצטרך?. תמשיך לקרוא ותבינו כל מה שאתם צריכים לדעת על ביצוע המחקר שלכם, כמה זמן לוקח להצטרף להוט טריפל, וכל מה שחשוב באמת.


מה הם שלבי הוט הצטרפות טריפל?

יש שלושה שלבי הוט הצטרפות טריפל עיקריים, כדלקמן –

  1. השתמשו בהתקנה שלכם – בהתאם לסוג שירות האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה שתבחרו והאם לבית שלכם יש קווי טלפון שכבר קיימים, ייתכן שתוכלו להתקין את האינטרנט החדש שלכם בעצמכם, או לחלופין שתצטרכו עזרה בהתקנה מקצועית. נציג המכירות של הוט אמור להיות מסוגל לעזור לכם להחליט איזה סוג התקנה מתאים לכם.
  2. תבדקו את החיבור החדש שלכם – אם יש לכם מתקין מקצועי שיגיע אליכם הביתה, הוא ידאג שהחיבור תקין. אם אתם מתקינים ציוד משלכם, תקדישו את הזמן כדי לבדוק כמה אתרי אינטרנט ושמא להזרים תכנית טלוויזיה כדי לוודא שאין בעיות בחיבור.
  3. תחזירו את הציוד הקודם שלכם – בעוד שהחיבור החדש שלכם פועל כהלכה, תבטלו את השירות הקודם של הטריפל שלכם ותחזירו את כל הציוד ששייך לספק הזה בהקדם האפשרי כדי למנוע ספיגת עמלות.
הוט הצטרפות טריפל
הוט הצטרפות טריפל


האם יש לתכנן מבעוד מועד הצטרפות לטריפל של הוט?

בהחלט שיש לתכנן מבעוד מועד עם הוט הצטרפות טריפל, יש להניח כי החלפה בין ספקי רשות טריפל תיקח לפחות מספר ימים להשלמתו, תלוי מתי תוכלו לתזמן את ההתקנה. כתוצאה מכך, תרצו בוודאי לתכנן מלכתחילה כדי למזער את משך הזמן שעשוי להיות לכם ללא שירות אינטרנט. עם קצת תכנון וסבלנות, החלפת ספק אינטרנט אמורה להיות תהליך די נטול ייסורים, שבתקווה יסתיים בשדרוג הבית שלכם לשירות טריפל הטוב יותר.


האם מצטרפים להוט טריפל כאשר עוברים לבית חדש?

אכן כן, הוט הצטרפות טריפל מיושמת כאשר עוברים לבית חדש – בין אם אתם שוכרים או רוכשים דירה במקום חדש, סביר מאוד להניח שתצטרכו להגדיר מחדש טלוויזיה, טלפון וחיבור אינטרנט משלכם בדירה החדשה שלכם. אם אתם שוכרים בית, יתכן שבבית החדש שלכם כבר יהיו שירותים אלה. אם כן, העלות שלהם תיכלל בתשלומים החודשיים שלכם. באופן כללי, יש דירות שירות במקומות מסוימים, אשר מגיעות ביחד עם שירותי תקשורת כלולים כסטנדרט. בשלב הבא, תוכלו לבחור להתנתק ולמצוא ספק טריפל שימצא חן בעינכם, כמו הוט, כמו גם להמשיך להשתמש בחיבורים הקיימים. סביר להניח שתצליחו למצוא עסקה זולה יותר בעצמכם.


האם הוט הצטרפות טריפל מיוחדת בשל השירותים המעולים שהיא מציעה לכם?

לא כל ספקי האינטרנט נוצרו שווים בכל הנוגע לאפשרויות של חבילות או תכנית שירותי טריפל. ועם חברות כמו למשל – הוט הצטרפות טריפל, שמציעות כיום מהירויות של 2Gbps עד 5Gbps באזורים נבחרים, אם יש לכם צורך במהירות ולספק הטריפל הנוכחי שלכם אין כל יכולת לספק את מה שאתם צריכים, אולי הגיע הזמן לעשות סוויץ' ולבחור באפשרות של הוט הצטרפות טריפל.


האם כדאי לבחור באופציה של הוט הצטרפות טריפל?

רק אתם יכולים להחליט אם כדאי לבצע החלפת ספק טריפל שתתאים לכם כמו כפפה ליד, ולבחור באופציה של הוט הצטרפות טריפל. ברם, כשהטכנולוגיה מתפתחת במהירות וחברות חדשות נכנסות ללא הרף לשוק, זה רק הגיוני לבדוק את האפשרויות שלכם כל שנה או שנתיים, על מנת להיווכח באם יש בחירה טובה יותר. כמו כן, בוודאי תרצו לשקול להחליף ספק טריפל במידה ואתם צריכים מהירויות מהירות יותר או מרגישים שאתה משלמים עבור שירותים שאתם ממש לא צריכים.


תקצור המאמר

האם אתם יכולים לבצע הוט הצטרפות טריפל באמצע החוזה? אתם תמיד יכולים לעשות זאת באמצע החוזה, אבל ייתכנו עמלת ביטול חוזה. אם אתם מודאגים מכך, תבחרו ספק טריפל חדש שמוכן לשלם את החוזה הישן שלכם.

הוט הצטרפות טריפל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: