הוט הצטרפות טלפון

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 1000 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
69 לחודש בלבד!
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
54 לחודש בלבד!
  •  

כאשר אתם מוצאים תכנית טלפון זולה יותר ומוכנים להחליף ספק טלפון סלולרי, ולבחור בהיתכנות של הוט הצטרפות טלפון, יש כמה דברים שאתם צריכים לזכור, על מנת להימנע מתשלום יותר מדי. במאמר זה, באם תחליטו לקרוא אותו עד הסוף, ניקח אתכם צעד אחרי צעד בתהליך של החלפת ספקי טלפון נייד ושמירת המספר טלפון שלכם. אזהרת ספוילר – מה שאתם חייבים לדעת לפני שתחליפו ספק טלפון נייד – לפני שנגיע לשלבים, עליכם להימנע מתזמון שגוי של המעבר לספק טלפון חדש. הנה דוגמה – בואו ונניח שמחזור החיובים עם הספק הנוכחי שלכם מתאפס בראשון לחודש, ואתה מצטרפים לשירות הטלפון עם ספק חדש כדוגמת הוט בחמישי לחודש. חושבים שהספק שאתם עוזבים באמת יחזיר לכם כסף בגין ימים שאינם מנוצלים על ידכם? מוטב שתחשבו שוב. חברות הסלולר הגדולות לרוב ממש לא יחלקו את החשבון הסופי שלכם באופן יחסי, אף במידה ואתם לא בדיוק מפרים חוזה וכרגע אתם משלמים על בסיס עסקה של שלושה חודשים בלבד.


האם לפני הוט הצטרפות טלפון יש להשוות את העסקה הכי מוצלחת לטלפון רגיל או לטלפון סלולרי?

ברור שלפני הוט הצטרפות טלפון יש להשוות את העסקה הכי מוצלחת לטלפונים רגילים או לטלפונים סלולריים. השלב הבא הוא לקחת את המידע שאספתם מהצהרת החיוב הנוכחית של הטלפון הסלולרי ולבחור בתוכנית זולה יותר. רשימת התוכניות והעסקאות הטובות ביותר לטלפונים סלולריים של הוט כוללת מידע על מספר מפעילי עסקאות לטלפון. לחברת הוט אין יצרני טלפונים סלולריים משל עצמה, אך היא משתפת פעולה עם היצרנים הכי גדולים, כדי להציע תכניות טלפון זולות. אתם יכולים לחפש באתר האינטרנט של חברת הוט עסקאות טובות עוד יותר שאתם יכולים להיות זכאים להן כלקוחות חדשים.

הוט הצטרפות טלפון
הוט הצטרפות טלפון


האם כשמצטרפים להוט טלפון צריך לרכוש טלפון חדש או לבדוק את תאימות הטלפון?

הרבה בני אדם מעדיפים להחליף ספק טלפון, ולבחור באופציה של הוט הצטרפות טלפון, בעוד שהם מוכנים לרכוש טלפון חדש, אך הבאת מכשיר משלהם יכולה להסתמן גם כהיתכנות. לחברות הטלפונים הניידים יש בודקי התאמה באתרי האינטרנט שלהן. הטלפון שלכם צריך להיות פתוח אם אתם מתכננים לשמור אותו בעת המעבר. אם הטלפן יהיה נעול, תצטרכו לבדוק עם הספק הנוכחי שלכם לשם קבלת הוראות איך לבטל את הנעילה של הטלפון.


האם ההצטרפות מלווה בהתקנת כרטיס ה- SIM החדש?

אכן כן, הוט הצטרפות טלפון מלווה בהתקנה של כרטיס ה- SIM החדש שלכם. לאחר שכרטיס ה- SIM שלכם יגיע בדואר, פשוט תעקבו אחרי ההוראות מהספק החדש שלכם, על מנת להתקין בטלפון הנייד את כרטיס ה- SIM. אם אתם מעבירים מספר מספק טלפון אחד למשנהו, כדאי שתתוודעו למדיניות העברה של מספרי טלפון. מרבית החברות נוהגות לפרט מידע זה בסעיף השאלות הנפוצות באתר האינטרנט שלהן, אבל אתם יכולים גם לפנות לשירות הלקוחות של הוט ולקבל עזרה. כמו כן, כדאי להעביר את מספר הטלפון שלכם ארבעה ימים לפני סיום מחזור החיובים עם הספק הנוכחי שלכם.


האם בעת הוט הצטרפות טלפון צריך לבטל את ההתקשרות עם הספק הקודם שלכם?

אל תיישמו הוט הצטרפות טלפון בטרם שאתם עוזבים את ספק הטלפון הקודם, ואף תבטלו את השירות לפני השלמת ההליכים. אם תעשו זאת, החשבון שלכם ייסגר, ולא תוכלו לקבל גישה למספר הטלפון הישן שלכם. תהליך ההעברה של מספר הטלפון אמור להימשך דקות ספורות, אך לעתים זה ייקח יממה שלמה של העברת מספר הטלפון שלכם. לאחר שהשירות החדש שלכם יהיה פעיל, והן מספר הטלפון שלכם יועבר, חברת הוט תודיע לכם. בינתיים, העברת מספר טלפון תבטל באופן אוטומטי את השירות הישן שלכם ברוב המקרים. לאחר שתתחילו לפעול, כדאי לכם ליצור קשר עם חברת הסלולר הישנה שלכם, כדי לאשר את הביטול.


האם בתום ההצטרפות יש ליצור קשר עם שירות לקוחות של הוט בכל בעיה שמתעוררת?

כעת, לאחר שהחלפתם תכניות טלפון סלולרי, וביצעתם הוט הצטרפות טלפון, תבדקו את דפי השאלות השכיחות ביותר באתר האינטרנט או באפליקציה לנייד של חברת הוט, על מנת להתאים את כל ההגדרות שיש לשנות בטלפון שלכם. תהליך זה ישתנה בהתאם לסוג הטלפון שברשותכם.


חתימת דברינו

תעשיית האלחוט היא מאוד תחרותית כרגע. חברות הסלולר מבצעות התאמות תכופות בתמחור ובהצעות הנתונים שלהן, אז אתם רוצים לבחור באופציה של הוט הצטרפות טלפון, כדאי שתבדקו מראש את התוכניות והעסקאות העדכניות ביותר לפחות כל שנה.

הוט הצטרפות טלפון

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: