הוט אינטרנט מחיר

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

אינטרנט במהירות 300MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 600MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

אינטרנט במהירות 1000MB

  • האינטרנט המהיר בישראל
  • כולל תשתית וספק
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
49 לחודש בלבד!
  •  

 

 

ספקי שירותי טלפון, אינטרנט וטלוויזיה, כמו למשל – הוט אינטרנט מחיר, מספקים את שירותיהם ללקוחותיהם בהתאם לכללים שהם קובעים, אשר מכונים על פי רוב תנאי שירות, תנאי שימוש או לחלופין תנאים והגבלות. באם תגמרו אומר לסיים לקרוא את המאמר, תבינו כי התנאים הללו משולבים לפעמים בחוזה השירות של הלקוחות. אך רק בשל העובדה שבזמן מסוים הספק הציע לכם שירותים מסוימים במחיר מסוים, והמחיר הזה נקבע בהסכם השירות שלכם, אין זה בהכרח אומר שהספק לעולם לא יוכל להעלות את המחירים שלו.

 

מהם מחירי הוט אינטרנט ביתי?

להלן נבחן הצעות הוט אינטרנט מחיר ביתי –

  1. שירותי אינטרנט ביתי עד מאתיים מגה בייט, שירות מקוון בפייסבוק או בוואצאפ, בלי כל התחייבות, בעוד שביכולתכם לשדרג מהירות, כמו גם לבטל את ההסכם בכל שלב, בסך הכול שלושים ותשעה ₪, במקום ארבעים ותשעה ₪ לחודש, ובתום שלושה חודשים העלות תהיה בת שמונים ושישה ₪ לחודש.
  2. שירותי אינטרנט ביתי עד חמש מאות מגה בייט, שירות מקוון בפייסבוק או בוואצאפ, בלי כל התחייבות, בעוד שביכולתכם לשדרג מהירות, כמו גם לבטל את ההסכם בכל שלב, בסך הכול ארבעים ותשעה ₪, במקום חמישים ותשעה ₪ לחודש, ובתום שלושה חודשים העלות תהיה בת תשעים ותשעה ₪ לחודש.
  3. שירותי אינטרנט ביתי, הוט גיימרס, עד חמש מאות מגה בייט, שירות מקוון בפייסבוק או בוואצאפ, בלי כל התחייבות, בעוד שביכולתכם לשדרג מהירות, כמו גם לבטל את ההסכם בכל שלב, בסך הכול חמישים ותשעה ₪, במקום שישים ותשעה ₪ לחודש, ובתום שלושה חודשים העלות תהיה בת מאה ותשעה ₪ לחודש.

הוט אינטרנט מבצעים
הוט אינטרנט מבצעים


מה הם המחירים של הוט אינטרנט למצטרפים חדשים?

וכעת נבחן כמה הצעות של הוט אינטרנט מחיר למצטרפים חדשים –

  1. שירותי אינטרנט במהירות עד מאתיים מגה בייט, למצטרפים חדשים, שירות תשתית וספק כלולים בעסקה, בסך הכול שלושים ותשעה ₪, ובסיום שלושה חודשים העלות תהיה בת שמונים ותשעה ₪ לחודש, בעוד שדמי השכירות של המודם יעלו לכם רק תשעה עשר ₪ ותשעים אג'. לא קיימת כל התחייבות מצדכם, וניתן לבטל בכל רגע נתון, או גם לשדרג את המהירות של האינטרנט.
  2. שירותי אינטרנט במהירות עד חמש מאות מגה בייט, למצטרפים חדשים, שירות תשתית וספק כלולים בעסקה, בסך הכול חמישים ותשעה ₪, ובסיום שלושה חודשים העלות תהיה בת תשעים ותשעה ₪ לחודש, בעוד שדמי השכירות של המודם יעלו לכם רק תשעה עשר ₪ ותשעים אג'. לא קיימת כל התחייבות מצדכם, וניתן לבטל בכל רגע נתון, או גם לשדרג את המהירות של האינטרנט.
  3. שירותי אינטרנט במהירות עד אלף מגה בייט, למצטרפים חדשים, שירות תשתית וספק כלולים בעסקה, בסך הכול שבעים ותשעה ₪.

 

מה הינה העלות של הוט אינטרנט סיבים?

כל מיני הצעות של הוט אינטרנט מחיר סיבים אופטיים הם כלעיל –

  1. שירותי אינטרנט במהירות עד שלוש מאות מגה בייט, אינטרנט סיבים אופטיים, שירות הכי מהיר ברחבי מדינת ישראל, בסך הכול שלושים ותשעה ₪, במקום ארבעים ותשעה ₪ לחודש, מדובר בנתב של הדור הבא, תוך כדי שימוש בתקן 6 WI FI הכי מתקדם לקבלת חוויית גלישה יציבה ומהירה. אפליקציה של הוט ווי פיי בר לשם ניהול רשת ה- ווי פיי ולשיפור איכות החוויה של הגלישה באינטרנט. הוט ווי פיי מאפשרת להוסיף הגדלת טווח חדשנית בטכנולוגיה של MESH עבור גלישה במהירות מאוד גבוה בכל רחבי המקום. בסיום שלושת החודשים הראשונים, העלות תתעדכן לסך של תשעים ושישה ₪ פר חודש.
  2. שירותי אינטרנט במהירות עד שש מאות מגה בייט, אינטרנט סיבים אופטיים, שירות הכי מהיר ברחבי מדינת ישראל, בסך הכול ארבעים ותשעה ₪, במקום חמישים ותשעה ₪ לחודש, מדובר בנתב של הדור הבא, תוך כדי שימוש בתקן 6 WI FI הכי מתקדם לקבלת חוויית גלישה יציבה ומהירה. אפליקציה של הוט ווי פיי בר לשם ניהול רשת ה- ווי פיי ולשיפור איכות החוויה של הגלישה באינטרנט. הוט ווי פיי מאפשרת להוסיף הגדלת טווח חדשנית בטכנולוגיה של MESH עבור גלישה במהירות מאוד גבוה בכל רחבי המקום. בסיום שלושת החודשים הראשונים, העלות תתעדכן לסך של תשעים ושישה ₪ פר חודש.
  3. שירותי אינטרנט במהירות עד אלף מגה בייט, אינטרנט סיבים אופטיים, שירות הכי מהיר ברחבי מדינת ישראל, בסך הכול שישים ותשעה ₪, במקום שבעים ותשעה ₪ לחודש, מדובר בנתב של הדור הבא, תוך כדי שימוש בתקן 6 WI FI הכי מתקדם לקבלת חוויית גלישה יציבה ומהירה. אפליקציה של הוט ווי פיי בר לשם ניהול רשת ה- ווי פיי ולשיפור איכות החוויה של הגלישה באינטרנט. הוט ווי פיי מאפשרת להוסיף הגדלת טווח חדשנית בטכנולוגיה של MESH עבור גלישה במהירות מאוד גבוה בכל רחבי המקום. בסיום שלושת החודשים הראשונים, העלות תתעדכן לסך של מאה ותשעה ₪ פר חודש.

 

מהו הוט אינטרנט ביתי מחיר?

ובכן, יש כל מיני הצעות הוט אינטרנט מחיר ביתי, כלהלן –

  1. שירותי אינטרנט ביתי במהירות עד מאתיים מגה בייט, שירות און ליין בפייסבוק ואף בוואצאפ, בסך הכול שלושים ותשעה ₪, במקום ארבעים ותשעה ₪ לחודש, מדובר בלי בכלל כל התחייבות מצדכם, כאשר גם ניתן לבטל בכל זמן נתון את העסקה, ואף לשדרג את מהירות הגלישה. בתום שלושת החודשים הראשונים, המחיר יתעדכן לסך של שמונים ושישה ₪ בכל חודש.
  2. שירותי אינטרנט ביתי במהירות עד חמש מאות מגה בייט, שירות און ליין בפייסבוק ואף בוואצאפ, בסך הכול ארבעים ותשעה ₪, במקום חמישים ותשעה ₪ לחודש, מדובר בלי בכלל כל התחייבות מצדכם, כאשר גם ניתן לבטל בכל זמן נתון את העסקה, ואף לשדרג את מהירות הגלישה. בתום שלושת החודשים הראשונים, המחיר יתעדכן לסך של תשעים ותשעה ₪ בכל חודש.
  3. שירותי אינטרנט ביתי במהירות עד חמש מאות מגה בייט, הוט גיימרס, שירות און ליין בפייסבוק ואף בוואצאפ, בסך הכול חמישים ותשעה ₪, במקום שישים ותשעה ₪ לחודש, מדובר בלי בכלל כל התחייבות מצדכם, כאשר גם ניתן לבטל בכל זמן נתון את העסקה, ואף לשדרג את מהירות הגלישה. בתום שלושת החודשים הראשונים, המחיר יתעדכן לסך של מאה ותשעה ₪ בכל חודש.

 

מה תג המחיר של הוט אינטרנט לסטודנטים?

ולעיל הצעות הוט אינטרנט מחיר לסטודנטים –

  1. שירותי אינטרנט מלא לסטודנטים במהירות עד מאתיים מגה בייט, ראוטר, מודם מתקדם לגלישה בכל מקום משכן הקבוע שלכם, פריסה ברחבי מדינת ישראל, אפשרות למגדיל טווח בעלות ממש משתלמת, בסך הכול שלושים ותשעה ₪. בסוף שלושת החודשים הראשונים, ולאחר מכן, המחיר יתעדכן לסך של שישים ותשעה ₪ בכל חודש. רק ארבעים ותשעה ₪ למשך שלושת החודשים הראשונים.
  2. שירותי אינטרנט מלא לסטודנטים במהירות עד חמש מאות מגה בייט, ראוטר, מודם מתקדם לגלישה בכל מקום משכן הקבוע שלכם, פריסה ברחבי מדינת ישראל, אפשרות למגדיל טווח בעלות ממש משתלמת, בסך הכול ארבעים ותשעה ₪. בסוף שלושת החודשים הראשונים, ולאחר מכן, המחיר יתעדכן לסך של שבעים ותשעה לאחר שלושת החודשים הראשונים.

 

אבסטרקט…

האם הוט אינטרנט מחיר יכול להעלות את המחירים שלו או לא תלוי בכמה דברים, כמו למשל – אופי ההתחייבות שלכם לספק השירות, או חוזה לתקופה קצובה או חוזה בלתי מוגדר, כלומר – מחודש לחודש.

הוט אינטרנט מבצעים

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: