דילוג לתוכן

מכירות הוט

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

טריפל משפחתי עד 1000MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • כולל ראוטר + מגדיל טווח!
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
169 מחיר קבוע לשנה
  •  

טריפל משפחתי עד 500MB

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • דקות שיחה ללא הגבלה לנייח ולנייד
  • אינטרנט עד 500 מגה
  • התקנה בתיאום מיידי
  • ללא התחייבות
169 מחיר קבוע לשנה
  •  

טלוויזיה בלבד

  • עשרות ערוצים, 6 חבילות תוכן + ערוצי פרימיום
  • 2 ממירים כולל אחד מקליט
99 מחיר קבוע לשנה!
  •  

במחשבה על מכירות הוט, קשה לשער אם הטכנולוגיה העדכנית ביותר מחקה את אנשי המכירות או שהיא האפילה על החשיבה האנושית והכוח האמפירי. אמנם המעלות של צוות מכירות ניידים, כמו למשל – מהירות, קישוריות וזמינות בכל מקום, בהחלט משחקים תפקיד מכריע בכל תעשייה. למכירות תמיד הייתה פרספקטיבה חריגה במוחם של בני האדם, והמושג של מכירה מלווה את האנושות כבר עידן ועידנים. כדאי לכם מאוד לקרוא את המאמר הזה מראשיתו ועד לתומו, משום שהזמנים המשתנים שינו את התרבויות והטכנולוגיה, בתורם, אף שינו את מנגנון המכירות. אנשי מכירות נאלצים להתאקלם בכל מיני פרקטיקות הרווחות במכירות.


האם מכירות הוט בשיטת ה- SALES FORCE מעצימות את אפקטיביות המכירות של צוות עובדי המכירות?

מן הסתם, מכירות הוט בשיטת ה- SALES PORCE מעצימות את אפקטיביות המכירות של צוות עובדים המכירות – ל- Salesforce הנייד יש את הכוח לסגור יותר עסקאות מאשר לכוח המכירות הלא נייד. SalesForce Automation Solutions מפחית בזבוז זמן של אנשי מכירות באמצעות ביטול פעילויות שאינן מכירות. זה מפיג את הנטל של הזנת הנתונים באופן ידני, חיפוש באנשי הקשר ובפרטי הלקוחות. יחד עם זאת, הם יכולים להשקיע יותר זמן בגילוי הזדמנויות חדשות וסגירת לידים נוספים. על פי מנעד נרחב של מחקרים שנעשו בנושא, נמצא כי בשיעור של שישים וחמישה אחוזים מאנשי המכירות שעובדים בחברות שאימצו פלטפורמת CRM ניידת השיגו את מכסות המכירות שלהם לעומת רק עשרים ושניים אחוזים מנציג המכירות מחברות שעדיין לא אימצו פלטפורמת CRM ניידת.

מכירות הוט
מכירות הוט


האם המכירות של חברת הוט, באמצעות אפליקציה חכמה, אכן מוכיחה תוצאות חיוביות?

מן הסתם, מכירות הוט, באמצעות אפליקציה חכמה, אכן מוכיחה תוצאות חיוביות, כמובילה בפתרונות SalesForce אוטומטיים, החברה יכולה להפוך את תהליך המכירה שלה לקל וחלק. זה נותן תחזיות מכירות ותובנות ללא רבב. זה עוקב ומתמלל את מערכות היחסים של החברה עם לקוחות ומתחרים. האפליקציה הסלולרית הידידותית למשתמש תמיד אתכם כשאתה הכי זקוקים לה. היא למעשה הרחבה של מערכת CRM המתאימה לכל תעשייה. שינויים מהותיים ודיווחים להנהלה יתנו את התצוגה של התעשייה, ההתרחשויות וההיערכות לאסטרטגיית מכירה טובה יותר. אפשרי לשלב את האפליקציה עם כל מערכת קיימת בה אתם משתמשים כיום. היא נמצאת בשימוש באמצעות חברות המכשור הרפואי והבנקאות המובילות בעולם ביותר מעשרים מדינות. זה נותן משמעות אלוהית לצוות המכירות, זה לא רק שליחת דואר אלקטרוני והודעות, זה הרבה מעבר לזה. להיות חלק מהמסע של זה הוא הצעד הראשון להצלחה.


האם המכירות של חברת HOT מגלות הזדמנויות חדשות?

בהחלט שכן, מכירות הוט מגלות הזדמנויות חדשות – צוותי מכירות ניידים יכולים לייעל פעולות משמימות וגוזלות זמן. זה נותן להם יותר זמן להתמקד בלקוחות פוטנציאליים דרך משפך המכירות וליצור הכנסות. זה גם נותן מספיק זמן בגילוי הזדמנויות חדשות.


האם מכירות הוט מאפשרות גישה למידע חיוני תוך כדי התנועה?

באופן ברור למדי מכירות הוט מאפשרות גישה למידע חיוני תוך כדי תנועה – צוות המכירות הנייד יכול לגשת לכל מידע הקשור ללקוח מכל מקום ובכל זמן. היבט זה שימושי מאוד בזמן המפגש עם הלקוחות.


האם מכירות שעושה חברת הוט בצורה ניידת מספקת עדכונים ומידע בזמן אמת?

נכונה היא העובדה שלאורה מכירות הוט בצורה ניידת מספקת מידע ועדכונים בזמן אמת – היתרון הגדול ביותר של צוות המכירות הנייד הוא שמיד לאחר המפגש עם הלקוחות, איש מכירות עשוי לעדכן את תוצאת הפגישה. הגמישות של צוות המכירות בשטח הנייד נותנת לכם אפשרות להעלות כל מסמך ישירות מהשטח. עבודת הפרך בהזנת נתוני לקוחות מוגבלת. זה גם יכול להשלים את הפורמליות של העסקאות ישירות מהמקום של הלקוח. אם נדרש אישור, נציג המכירות יכול לשלוח אותו מול מיקום השדה. לפיכך, ניתן לראות מידע זה על ידי צוות המכירות באופן מידי.

 

מכירות הוט – שאלות ותשובות נפוצות

  1. מה כוללת מחלקת מכירות הוט?
    המחלקה מטפלת בכל הנוגע להצטרפות לשירותי אינטרנט, טלוויזיה, טלפוניה וסלולר.

  2. איך ניתן ליצור קשר עם צוות המכירות?
    ניתן לפנות דרך האתר הרשמי, בטלפון או באמצעות נציגי שירות שמתקשרים ללקוחות.

  3. האם קיימים מבצעים מיוחדים למצטרפים חדשים?
    כן, החברה מציעה מבצעים תקופתיים ללקוחות חדשים הכוללים הנחות ושירותים נוספים.

  4. מה היתרון בפנייה למחלקת המכירות לעומת הצטרפות מקוונת?
    פנייה ישירה מאפשרת קבלת ייעוץ מותאם אישית והצעות שלא תמיד מפורסמות באתר.

  5. האם יש מספר טלפון ייעודי למכירות?
    כן, לחברה קיים מוקד מכירות טלפוני הפועל בשעות נרחבות.

  6. האם ניתן להצטרף לשירותים גם באמצעות נציג שמגיע לבית הלקוח?
    במקרים מסוימים ניתן לתאם ביקור נציג מכירות בבית הלקוח.

  7. מה כוללות חבילות הטריפל המוצעות על ידי המכירות?
    החבילות משלבות אינטרנט, טלוויזיה וטלפון במחירים מותאמים.

  8. האם יש חבילות מיוחדות לסטודנטים או לגיל הזהב?
    כן, לעיתים מוצעות חבילות מותאמות לקהלים אלה עם הנחות ייחודיות.

  9. מהן שעות הפעילות של מוקד המכירות?
    בדרך כלל המוקד זמין בימי חול משעות הבוקר ועד הערב.

  10. מה ההבדל בין מכירות פרטיות לעסקיות?
    לקוחות פרטיים מקבלים חבילות ביתיות, בעוד שעסקים נהנים משירותים מותאמים כמו מרכזיות ואינטרנט עסקי.

  11. מה כדאי להכין לפני שיחה עם נציג מכירות?
    מומלץ להכין פרטי תשלום, כתובת התקנה ומידע על השירותים הקיימים אצל הלקוח.

  12. האם קיימת התחייבות בהצטרפות דרך מחלקת המכירות?
    ברוב החבילות קיימת התחייבות לשנה, אך לעיתים מוצעים מסלולים גמישים יותר.

  13. מה כוללים מבצעי הצטרפות?
    מבצעים כוללים הנחות במחיר, חודשים ראשונים ללא תשלום או ציוד ללא עלות.

  14. מה עושים אם ברצוני לשדרג חבילה קיימת?
    ניתן לפנות לנציגי המכירות לשדרוג למסלול חדש ומותאם יותר.

  15. האם ניתן לרכוש ציוד דרך המכירות?
    כן, אפשר להזמין ממירים, נתבים וסטרימרים דרך מוקד המכירות.

  16. איך ניתן לדעת על המבצעים העדכניים ביותר?
    המבצעים מתעדכנים באתר הרשמי ובמוקדי המכירות באופן שוטף.

  17. מה היתרון הכלכלי בהצטרפות דרך מוקד מכירות הוט?
    לקוחות נהנים מהנחות ייחודיות ושירות אישי המותאם לצרכיהם.

  18. האם ניתן לבצע השוואה בין חבילות לפני הצטרפות?
    כן, נציגי המכירות מציגים את ההבדלים בין המסלולים כדי לסייע בבחירה.

  19. מה קורה לאחר סיום תקופת המבצע?
    המחיר מתעדכן לפי מחירון החברה אלא אם בוחרים במסלול חדש.

  20. למי ניתן לפנות לשאלות נוספות?
    ניתן לפנות למוקד השירות או למחלקת מכירות הוט לקבלת מידע נוסף.


וקצת דברי חוכמה…

עלייתה של הטכנולוגיה הדיגיטלית אינה שונה, וזאת משום שהיא שינתה את כוח המכירות ל -SalesForce נייד. הטכנולוגיה החדשה הזו, כוח המכירות הנייד מגיעה עם המון יתרונות. הרעיון השתנה מהמקום שבו אתם עובדים למה שאתם משתמשים בו בצורה של, למשל – פתרונות, אפליקציות וכלים. אנשי מכירות של ימינו מצוידים בסמארטפונים ומחוברים לכלי SFA אשר עוטפים את המשרד המלא בכפות ידיהם. סמארטפונים נותנים לנציגי מכירות יתרון תחרותי במכירות. מהירות, קישוריות וטכנולוגיה מסייעת שינו את תפקידו של נציג המכירות, ועל כך ניכר פועלה של מכירות הוט.

תוכן שאולי יעניין אותך

מכירות הוט

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime