טריפל משפחתי עד 500MB
טריפל משפחתי עד 1000MB
טלוויזיה בלבד
במחשבה על מכירות הוט, קשה לשער אם הטכנולוגיה העדכנית ביותר מחקה את אנשי המכירות או שהיא האפילה על החשיבה האנושית והכוח האמפירי. אמנם המעלות של צוות מכירות ניידים, כמו למשל – מהירות, קישוריות וזמינות בכל מקום, בהחלט משחקים תפקיד מכריע בכל תעשייה. למכירות תמיד הייתה פרספקטיבה חריגה במוחם של בני האדם, והמושג של מכירה מלווה את האנושות כבר עידן ועידנים. כדאי לכם מאוד לקרוא את המאמר הזה מראשיתו ועד לתומו, משום שהזמנים המשתנים שינו את התרבויות והטכנולוגיה, בתורם, אף שינו את מנגנון המכירות. אנשי מכירות נאלצים להתאקלם בכל מיני פרקטיקות הרווחות במכירות.
האם מכירות הוט בשיטת ה- SALES FORCE מעצימות את אפקטיביות המכירות של צוות עובדי המכירות?
מן הסתם, מכירות הוט בשיטת ה- SALES PORCE מעצימות את אפקטיביות המכירות של צוות עובדים המכירות – ל- Salesforce הנייד יש את הכוח לסגור יותר עסקאות מאשר לכוח המכירות הלא נייד. SalesForce Automation Solutions מפחית בזבוז זמן של אנשי מכירות באמצעות ביטול פעילויות שאינן מכירות. זה מפיג את הנטל של הזנת הנתונים באופן ידני, חיפוש באנשי הקשר ובפרטי הלקוחות. יחד עם זאת, הם יכולים להשקיע יותר זמן בגילוי הזדמנויות חדשות וסגירת לידים נוספים. על פי מנעד נרחב של מחקרים שנעשו בנושא, נמצא כי בשיעור של שישים וחמישה אחוזים מאנשי המכירות שעובדים בחברות שאימצו פלטפורמת CRM ניידת השיגו את מכסות המכירות שלהם לעומת רק עשרים ושניים אחוזים מנציג המכירות מחברות שעדיין לא אימצו פלטפורמת CRM ניידת.
האם המכירות של חברת הוט, באמצעות אפליקציה חכמה, אכן מוכיחה תוצאות חיוביות?
מן הסתם, מכירות הוט, באמצעות אפליקציה חכמה, אכן מוכיחה תוצאות חיוביות, כמובילה בפתרונות SalesForce אוטומטיים, החברה יכולה להפוך את תהליך המכירה שלה לקל וחלק. זה נותן תחזיות מכירות ותובנות ללא רבב. זה עוקב ומתמלל את מערכות היחסים של החברה עם לקוחות ומתחרים. האפליקציה הסלולרית הידידותית למשתמש תמיד אתכם כשאתה הכי זקוקים לה. היא למעשה הרחבה של מערכת CRM המתאימה לכל תעשייה. שינויים מהותיים ודיווחים להנהלה יתנו את התצוגה של התעשייה, ההתרחשויות וההיערכות לאסטרטגיית מכירה טובה יותר. אפשרי לשלב את האפליקציה עם כל מערכת קיימת בה אתם משתמשים כיום. היא נמצאת בשימוש באמצעות חברות המכשור הרפואי והבנקאות המובילות בעולם ביותר מעשרים מדינות. זה נותן משמעות אלוהית לצוות המכירות, זה לא רק שליחת דואר אלקטרוני והודעות, זה הרבה מעבר לזה. להיות חלק מהמסע של זה הוא הצעד הראשון להצלחה.
האם המכירות של חברת HOT מגלות הזדמנויות חדשות?
בהחלט שכן, מכירות הוט מגלות הזדמנויות חדשות – צוותי מכירות ניידים יכולים לייעל פעולות משמימות וגוזלות זמן. זה נותן להם יותר זמן להתמקד בלקוחות פוטנציאליים דרך משפך המכירות וליצור הכנסות. זה גם נותן מספיק זמן בגילוי הזדמנויות חדשות.
האם מכירות הוט מאפשרות גישה למידע חיוני תוך כדי התנועה?
באופן ברור למדי מכירות הוט מאפשרות גישה למידע חיוני תוך כדי תנועה – צוות המכירות הנייד יכול לגשת לכל מידע הקשור ללקוח מכל מקום ובכל זמן. היבט זה שימושי מאוד בזמן המפגש עם הלקוחות.
האם מכירות שעושה חברת הוט בצורה ניידת מספקת עדכונים ומידע בזמן אמת?
נכונה היא העובדה שלאורה מכירות הוט בצורה ניידת מספקת מידע ועדכונים בזמן אמת – היתרון הגדול ביותר של צוות המכירות הנייד הוא שמיד לאחר המפגש עם הלקוחות, איש מכירות עשוי לעדכן את תוצאת הפגישה. הגמישות של צוות המכירות בשטח הנייד נותנת לכם אפשרות להעלות כל מסמך ישירות מהשטח. עבודת הפרך בהזנת נתוני לקוחות מוגבלת. זה גם יכול להשלים את הפורמליות של העסקאות ישירות מהמקום של הלקוח. אם נדרש אישור, נציג המכירות יכול לשלוח אותו מול מיקום השדה. לפיכך, ניתן לראות מידע זה על ידי צוות המכירות באופן מידי.
וקצת דברי חוכמה…
עלייתה של הטכנולוגיה הדיגיטלית אינה שונה, וזאת משום שהיא שינתה את כוח המכירות ל -SalesForce נייד. הטכנולוגיה החדשה הזו, כוח המכירות הנייד מגיעה עם המון יתרונות. הרעיון השתנה מהמקום שבו אתם עובדים למה שאתם משתמשים בו בצורה של, למשל – פתרונות, אפליקציות וכלים. אנשי מכירות של ימינו מצוידים בסמארטפונים ומחוברים לכלי SFA אשר עוטפים את המשרד המלא בכפות ידיהם. סמארטפונים נותנים לנציגי מכירות יתרון תחרותי במכירות. מהירות, קישוריות וטכנולוגיה מסייעת שינו את תפקידו של נציג המכירות, ועל כך ניכר פועלה של מכירות הוט.