מוקד מכירות הוט מובייל

מחירים בלעדיים למצטרפים חדשים בלבד!

חבילת גלישה 150GB

  • חבילת גלישה 150GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 110 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
26
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G READY

  • חבילת גלישה 300GB
  • 3,000 דקות שיחה ו-3000 SMS
  • 180 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
29
90
לחודש בלבד!
  •  

חבילת גלישה 5G 750GB

  • חבילת גלישה 750GB
  • 5,000 דקות שיחה ו-5000 SMS
  • 500 דקות לחו"ל ל-27 יעדים
  • גלישה באפליקציות נבחרות
  • מחיר קבוע לשנה
54
90
לחודש בלבד!
  •  

באותה נשימה שמדברים על מוקד מכירות הוט מובייל, יש להבין שבעוד שלקוח מתקשר לקו שירות מוקד הלקוחות של חברת הוט מובייל, הוא מצפה שהבעיה שלו תיפתר. בעצם, פתרון בעיות בצורה אפקטיבית ואף בעלת ידע הם כל ההבדל בין אסטרטגיית שירות לקוחות מוצלחת או אסטרטגיית שירות לקוחות גרועה. באם תמשיכו לקרוא גם אחרי הפתיח את כל דברינו, תבינו כי שירות לקוחות לקוי מוביל לכך שלקוחות בוחרים מתחרים, וזה מביא לירידה ברווחים. זו הסיבה שמרכזי קשר מודרניים, כמו למשל – חברת הוט מובייל, מיישמים הלכה למעשה כל מיני טכנולוגיות ואסטרטגיות חדשות, אשר בהכרח משפרות משמעותית את חווית הלקוחות, ומבטיחות ששאלות לקוחות לא יישארו בלי מענה.


מה החשיבות של מוקד מכירות?

החשיבות של מוקד מכירות הוט מובייל, שלא כמו האמונה הרווחת, צוות שירות הלקוחות של החברה, או יותר נכון להגיד צוות אנשי המכירות שלה, צריך להיות חשוב לא פחות – אם לא חשוב יותר מאשר – כמו הצוותים האחרים של החברה. אחרי הכול, זה הקשר הישיר בין הלקוחות של החברה לחברה עצמה. שירות מוקד מכירות חשוב לחברה משום שהוא שומר על לקוחות ומפיק מהם ערך רב יותר. באמצעות מתן שירות מכירות מהשורה הראשונה, חברות מחזירות את עלויות רכישת הלקוחות ומטפחים קהל עוקבים נאמן שמפנה לקוחות, משמש כתיאורי מקרה ומספק המלצות וסקירות. השקעה בשירות מוקד מכירות מסייעת להפעיל את גלגל התנופה של החברה, בשל הסיבה שלקוחות נאמנים יעזרו לרכוש לקוחות חדשים, ללא תשלום, באמצעות שכנוע קהל יעד פוטנציאלי ליצור אינטראקציה עם המותג של החברה. בנוסף לכך, העדויות החיוביות שלהם יהיו יעילות יותר מכל מאמצי השיווק הנוכחיים – וגם זולות יותר.

מוקד מכירות הוט מובייל
מוקד מכירות הוט מובייל


האם מוקד המכירות הוט מובייל מייצר תקשורת יותר טובה?

מן הסתם, מוקד מכירות הוט מובייל מייצר תקשורת טובה יותר – מותגים אשר מפתחים תרבות שירות מכירות חזקה, מאפשרים תקשורת טובה יותר בתוך החברה. לצורך העניין – מנהלים יכולים להעביר יעדי מותג לשאר החברה, כאשר מנהלים מיישמים את המטרות הללו באמצעות הדרכה מעמיקה והדרכה של סוכני שירות מכירות. ככל שהעובדים מבינים טוב יותר את התפקידים שלהם ודיאגרמות זרימת עבודה נקבעות במקום, המציין מי מדבר עם מי כאשר יש צורך בתמיכה, התקשורת השתפרה מאוד.


למה מוקד של חברת הוט מובייל דוגל בדעה  כי שימור לקוחות זול יותר מאשר לגייס לקוחות חדשים?

הסיבה שבעקבותיה מוקד של הוט דוגל בדעה כי שימור לקוחות זול יותר מאשר לגייס לקוחות חדשים – העלייה בשימור לקוחות של רק חמישה אחוזים עשויה להשוות לעלייה ברווח של עשרים וחמישה אחוזים. הסיבה לכך היא שלקוחות חוזרים נוטים יותר להוציא יותר עם המותג של החברה – בשיעור של שלוש מאות אחוזים יותר, ליתר דיוק – מה שגורם שהחברה תצטרך להוציא פחות על עלויות תפעול. לפי צוות המחקר שלנו, עלות רכישת הלקוחות (CAC) – כמה עולה לרכוש לקוח חדש – היא יותר עבור חברה שלא משקיעה אחוז קטן מהתקציב שלה בשירות לקוחות. בסיכומו של יום, השקעה בשירות מוקד מכירות עשויה להפחית את שיעור הנטישה של לקוחות, מה שמקטין את הסכום שהחברה נדרשת להוציא על רכישת לקוחות חדשים.


האם מוקד מכירות הוט מובייל מספק ארגון מיטבי בתוך חברת הוט מובייל?

באופן וודאי נגיד, כי מוקד מכירות הוט מובייל מספק ארגון מיטבי יותר בתוך חברת הוט מובייל – בעוד שעובדים מקבלים הכשרה בשירות של מוקד מכירות, כישוריהם ואישיותם יכולים להיות מתאימים לתפקידים המתאימים להם ביותר. בנוסף לכך, אפשרי לתת לעובדים הזדמנות להחליף תפקידים ולשמש בתור מנטורים עמיתים, על מנת להבטיח שהם תמיד לומדים מיומנויות חדשות ומשיגים את השיא האישי שלהם. באמצעות שיטות כאלה, מותגים מתארגנים טוב יותר ומסוגלים לספק שירות יוצא דופן.


THE LAST THING…

מוקד מכירות הוט מובייל מעולה מתחיל עם חשיבה ממוקדת בלקוחות. מותגים המספקים שירות יוצא דופן יודעים שהלקוחות שלהם מחפשים חוויות נהדרות שמובילות למערכות יחסים ארוכות טווח. חברות שכאלו משקיעות זמן משמעותי בפיתוח תרבות חזקה התומכת ברעיון זה, מה שהופך את השירות מכירות לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית המותג הכוללת שלהם.

מוקד מכירות הוט מובייל

לשתף זה כיף:

אל תפספסו את המבצעים וההטבות הבלעדיים של הוט השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

גלילה לראש העמוד

להצטרפות חייגו אלינו או השאירו פרטים: